in het algemeen bedoel ik..quote:
Gaat u gangquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
MAAR WAAR IS DE REL?
Ik wil crewleden schofferen, newbie's door bushokkies tieften, boze PI's gebruiken... Dit is suf!
Solomio heeft ook niks gedaan, het was 1 van de Solomio mods die dacht dat die grappig kon zijn door hem tebellen en tezeggen dat die aangifte deed ect.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:36 schreef Cypress_Hill het volgende:
Ik weet niet hoelang dit er al staat:
[afbeelding]
Maar als dit er al stond voordat Fok! er huis ging houden, heeft solomio toch helemaal niks?
overal gebandquote:Op zondag 10 juni 2007 09:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Leden van FOK! niet toegestaan
Discriminatie!
quote:Op zondag 10 juni 2007 09:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Leden van FOK! niet toegestaan
Discriminatie!
En/of aanklagen bij de OvJ omdat we FOK!lid zijn?quote:Op zondag 10 juni 2007 18:47 schreef Djep het volgende:
Maar hoe de nuek willen ze nou Fok!kers weg houden?
kunnen we ze aanklagen op basis van discriminatie?quote:Op zondag 10 juni 2007 19:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
En/of aanklagen bij de OvJ omdat we FOK!lid zijn?
het opvallende verschil in lettertype helpt ja.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:59 schreef NordicBlue het volgende:
Uhm trouwens, dat plaatje van mij is een fotosoep hoor, staat er niet echt
*mompelt iets van criminele organisatie*quote:Op zondag 10 juni 2007 19:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
En/of aanklagen bij de OvJ omdat we FOK!lid zijn?
quote:Op zondag 10 juni 2007 20:09 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
*mompelt iets van criminele organisatie*
we hebben niet eens een HQ.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:09 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
*mompelt iets van criminele organisatie*
Naja als oj de HellsAngels neit kan verbieden, dan fok ook niet.
( en wij betalen niet eens contirbutie).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |