1888 voor al uw nummersquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:31 schreef paultjuhhh het volgende:
Hoe komen ze nou weer aan dat nummer
Alle strafrechtzaken zijn openbaar, alleen zaken met kinderen zijn beslotenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:20 schreef postmortum het volgende:
als het opebare rechtzaak wordt, houden we een fok!meet![]()
Dat maffiamaatjequote:
vind je een mogelijke ondergang van neerlands nummer 1 forum.. geniaal?quote:
Forum?!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:51 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
vind je een mogelijke ondergang van neerlands nummer 1 forum.. geniaal?
fp/forum/weblog enzquote:
wel als t op zon manier gaatquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:51 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
vind je een mogelijke ondergang van neerlands nummer 1 forum.. geniaal?
Ik snap even niet hoe je FOK! als geheel kan linken met de acties van een FOK!user...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:53 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
fp/forum/weblog enz
maar fok!forum is wel het grootste forum van nl
ohjaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik snap even niet hoe je FOK! als geheel kan linken met de acties van een FOK!user...1!.
ik heb wellens op me billen gehad.. zo zuur.. naja op me broek dan ;pquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Eróp. En ik krijg het er niet af.
op een first datequote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:08 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
ik heb wellens op me billen gehad.. zo zuur.. naja op me broek dan ;p
als je in je blote billetje staatquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:55 schreef LOLBOY het volgende:
Onnozelaar. Je gaat toch niemand aanklagen omdat ie je foto op internet zet? Ik bedoel wat voor smoel moet je dan wel niet hebben om je daar druk over te maken?
jaa maar stel er zijn meerdere fotos gemaaktquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dan zeg je gewoon dat het niet bij jou hoort.1.
Wie is er dan verantwoordelijk?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:14 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
jaa maar stel er zijn meerdere fotos gemaakt
dus eerst zit je nog voor de comp.. dan draai je half en de derde foto met je billen :![]()
die persoon zelf.. maar dan kan die het nog wel rot vinden dat andere fotos maken..quote:
hihi, ik zie er een gezicht in.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:28 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
die persoon zelf.. maar dan kan die het nog wel rot vinden dat andere fotos maken..
is toch weer soort portret recht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |