Dan komen ze bij je thuis langs.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:40 schreef Dragoljub het volgende:
Ik heb geen telefoon.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:40 schreef -SL- het volgende:
Is het een video-call? Kun je die ook meteen ff plaatsen in het Solomio topique
Volg de link dan in de OPquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:45 schreef Jarno het volgende:
Ik moet een TVP plaatsen van yvonne, ook al heb ik geen flauw benul wat solomio is.
Je hebt ook altijd mensen die mazzel hebben.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:47 schreef zarGon het volgende:
Ik heb 2 paspoorten.
Ze weten waar je caravan staatquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:46 schreef Dirkh het volgende:
Ik ben niet eens thuis, dus ze kunnen me niet bellen!
MAAR WAAR IS DE REL?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Volg de link dan in de OP
Solomio, chatroomwebcam ding
FOK!kertjes klieren
FOK!kertjes screenshots
User thuis gebeld
Aanklacht
LEES
TOPIC
Gewoon doen wat yvonne zegt, kan toch niet zo moeilijk zijnquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
MAAR WAAR IS DE REL?
Ik wil crewleden schofferen, newbie's door bushokkies tieften, boze PI's gebruiken... Dit is suf!
Hier heet je gewoon zarGon maar hoe heet je thuis?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:47 schreef zarGon het volgende:
Ik heb 2 paspoorten.
Wat J. zegt.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
MAAR WAAR IS DE REL?
Ik wil crewleden schofferen, newbie's door bushokkies tieften, boze PI's gebruiken... Dit is suf!
Dat hele topic zit vol newbiesquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
MAAR WAAR IS DE REL?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |