En dit weet ik nog steeds niet...quote:Op maandag 25 juni 2007 19:42 schreef HL_Dog43 het volgende:
Iemand enig idee hoe ik een map in mijn simcity 4 krijg als ik hem heb gedownload?
Ik heb de maps gewoon in mijn plugins/maps/downloads gedropt...
En wat moet ik btw allemaal downloaden om de map te laten werken?
Je moet een map aanmaken in Regions. Daar moet je dan de betreffende config.bmp en de jpeg ingooien. Als je dat hebt gedaan start je het spel op en zie je in Region-lijst als het goed is die regio/map staan. Als je hem dan opent zie je alleen maar willekeurige groene vlakken. Om de regio dan ook daadwerkelijk goed te krijgen druk je CTRL+ALT+SHIFT+R in. Dan krijg je een venster en moet je naar de map van de regio gaan in Regions en de jpeg openen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:03 schreef HL_Dog43 het volgende:
Iemand enig idee hoe ik een map in mijn simcity 4 krijg als ik hem heb gedownload?
Ik heb de maps gewoon in mijn plugins/maps/downloads gedropt...
En wat moet ik btw allemaal downloaden om de map te laten werken?
En dit weet ik nog steeds niet...![]()
![]()
zoek maar eens op de naam vanderknaap in Simtropolis,Simdevotion etc.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:19 schreef Superheld het volgende:
Heeft er hier iemand een linkje naar die grachtpanden en ik zoek ook Nederlandse wegen?
Bij voorbaat dank!
Ik heb exact gedaan wat hier staat.Daarvoor veel dank maar probleem 2.. ik laad de regio.En wat zie ik? Geen water alleen loeihoge bergen en een zeer diep dal waar eigenlijk water zou moeten zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:15 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Je moet een map aanmaken in Regions. Daar moet je dan de betreffende config.bmp en de jpeg ingooien. Als je dat hebt gedaan start je het spel op en zie je in Region-lijst als het goed is die regio/map staan. Als je hem dan opent zie je alleen maar willekeurige groene vlakken. Om de regio dan ook daadwerkelijk goed te krijgen druk je CTRL+ALT+SHIFT+R in. Dan krijg je een venster en moet je naar de map van de regio gaan in Regions en de jpeg openen.
Dat ligt hoogstwaarschijnlijk aan een gebrek aan voorzieningen. Genoeg water, elektriciteit, etc.? Klik eens met dat vraagtekentje (dat je linksonder kunt vinden) op een stukje high tech-ruimte die je hebt toegewezen. Als er ergens "Laag" staat, moet je dit verhogen door iets bij te bouwen/de juiste voorzieningen te treffen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:14 schreef christvs het volgende:
[...]
Ik heb nu 75.000 mensen in mijn stad en de demand voor High tech industry is ongeveer 4000, maar er word maar niet gebouwdEn als er al wat word gebouwd dan word het weer verlaten
![]()
Wat doe ik fout?
Ik begin altijd met een klein beetje industrie en een wat groter woongebied daar wat vandaan. Politie en brandweer heb je nog niet echt nodig in het begin; onderwijs is daarentegen wel belangrijk. Door goede scholing zal ook criminaliteit minder zijn. Laat het spel lopen en bouw tegelijkertijd meer woonruimte bij. Wijs niet teveel geld toe aan elektriciteit, onderwijs, etc. In het begin hoef je de volledige elektriciteitsleveringscapaciteit nl. niet volledig te benutten omdat je stad nog niet groot is. Bouw gewoon een kolencentrale of iets dergelijks in het industriegebied en verlaag het toegewezen budget. Als je energieproblemen opmerkt kun je het budget wat verhogen. Je moet de uitgaven tot een minimum beperken voor zover dat mogelijk is. Tegelijkertijd moet je je stad snel uitbreiden: kijk waar behoefte aan is (in het begin veelal woongebied en in wat mindere mate industrie (en in nog mindere mate commercieel gebied)) en bouwen die gebieden. Ook de belastingen moet je verhogen. (Bij mij liggen die zo resp. rond de 9 [$] à 10 [$$$].) Geef niet teveel geld uit. Op een gegeven moment zullen de inkomsten hoger komen te liggen dan de uitgaven, omdat er meer sims komen wonen die allemaal hun belastingcentjes netjes betalen.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:33 schreef Ericjuh het volgende:
Ik ben gisteren ook weer eens begonnen met dit spel, maar heeft iemand toevallig ook tips. Wat ik ook doe, mijn saldo blijft maar negatief worden! Ik weet dat ik alles te snel wil bouwen, maar ik weet nooit wat ik moet bouwen en wanneer en waar!
Hangt af van je inwonersaantal van je stad/regio. Weet alleen niet precies wanneer je ze kon krijgen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:55 schreef Harmen1984 het volgende:
Kan iemand vertellen wanneer er wolkenkrabbers in de stad komen? Het blijft nu bij mij allemaal plat....
Mijn documenten -> SimCity 4 -> Albumsquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:01 schreef Pcat het volgende:
in welke map kan ik mijn foto's die ik ingame heb gemaakt opzoeken?
Met 1 miljoen inwoners moet het zeer makkelijk gaan. Maar waarschijnlijk heb je al redelijk wat offices in buursteden, je moet eigenlijk alles licht commercial zonen en office taxes in centrale stad verlagen. Bij mij lukt het zo altijd in ieder geval.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:14 schreef Pcat het volgende:
hoe kan ik de vraag naar mijn Be $$$, Dus luxe commerciele kantoren zo hoog mogelijk krijgen en zorgen dat er wolkenkrabbers ontstaan? Ik heb nu iets meer dan 1 miljoen inwoners in mijn regio en ik heb ook al wat skyscrapers, maar als ik de screenshots online zo bekijk, heb ik het gevoel dat ik nog 1 stapje verwijderd ben van de allerhoogsten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |