Jonge hou je bek toch poppendanser.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:08 schreef Slimpies het volgende:
Equal hier en bericht van een slimpie, oftewel van een chatster van solomio.
Ik volg het hier al een paar dagen, ik heb zelf geen last gehad van iemand van jullie die in mijn box zat, vond het eerder komisch.
maar kan je het volgende vertellen.
Solomio is een bedrijf dat als men hun lastig valt dit wel degelijk als een aanval zien, en maar graag hier geld voor over hebben om iemand te pakken als ze dat kunnen doen.
je kunt iets leuk houden, maar zoals jullie zelf aangeven willen jullie een commerciele site ervan weerhouden hun inkomsten te laten verdienen.
mijn man zelf zit ook in deze praktijken, en kan je dus vertellen dat als mensen zoals wat hier gebeurt hij dit maar al te graag aangeeft, en het volgende is dan dat de politie dit maar zelfs al te graag doet.
Ik sta hier zelf met mijn foto niet tussen de forums, misschien omdat ikz elf zo gezellig was
quote:Op maandag 11 juni 2007 11:24 schreef TyPmi3p het volgende:
vieze paupers! ga eens lekker allemaal dood met een gezwel in je kontgat!
zou dit helpen voor de rel?
You got mequote:Op zondag 10 juni 2007 22:18 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Heul wel, en zelfs al had ik geen leven, ben ik toch 100x knapper dan jij en je vogeltjes.
ik ben al gepwndquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:05 schreef BereNDD het volgende:
De solomio printscreeners zijn hard gepwned
Heb genoeg screens gemaakt en gepost.. wanneer word ik gepwnd dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |