het is legaalquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mag ik hieruit concluderen dat je de aanstaande dader bent?![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:29 schreef Peter6000 het volgende:
Als een OP wordt gebruikt om als een soort machtsvertoon avataartjes te verwijderen (en daarop te kicken en gespeeld verontwaardigd over te doen), lijkt me het duidelijk.
Leandra en Petraa uit de OP. Weg met de OP.
de beelden zijn niet fraaiquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:29 schreef Peter6000 het volgende:
Als een OP wordt gebruikt om als een soort machtsvertoon avataartjes te verwijderen (en daarop te kicken en gespeeld verontwaardigd over te doen), lijkt me het duidelijk.
Leandra en Petraa uit de OP.
slijmbalquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah......de OP-slaughteres in hoogsteigen persoon(tje)![]()
![]()
Je begon er toch zelf mee?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:29 schreef Peter6000 het volgende:
Leandra en Petraa uit de OP.
buk eensquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
What else is new......next... [afbeelding]
Nee, ik heb alleen maar aangegeven dat ik niet naast Petraa wens te staan, omdat ik haar meningen heel erg abject vind.quote:
Is dat zo?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, ik heb alleen maar aangegeven dat ik niet naast Petraa wens te staan, omdat ik haar meningen heel erg abject vind.
Maar goed: de OP is afgeschafd, en achter de schermen wordt er hard gewerkt aan een sociaal alternatief.
dit is niet echt.. het is een gescripte ruzie in de real life SC....quote:
Ja.quote:
Ah jullie gaan eindelijk met dit gezeik naar onz verkassenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:43 schreef Peter6000 het volgende:
Nee, ik heb alleen maar aangegeven dat ik niet naast Petraa wens te staan, omdat ik haar meningen heel erg abject vind.
Maar goed: de OP is afgeschafd, en achter de schermen wordt er hard gewerkt aan een sociaal alternatief.
Dus die abjecte figuren zijn welkom?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja.
Er is vanavond een netmeeting over, we denken aan een cirkel met sociale fijne mensen, waar iedereen welkom is.
En een schroothoop met bepaalde abjecte figuren.
dat is nou typisch zo'n modaliteits uitspraak...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja.
Er is vanavond een netmeeting over, we denken aan een cirkel met sociale fijne mensen, waar iedereen welkom is.
En een schroothoop met bepaalde abjecte figuren.
Wacht......... jij opende een SC waarbij je zelf Petraa uit de OP had gegooid, niet ouwehoeren aub.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik kan me in je beide posts goed vinden, je schrijft dingen die ik ook al een tijdje zie.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dank je
Ik probeer oprecht en niet cynisch te doen.
Van die ava is ook geen groot ding, maar is een groot ding geworden. Het was in het begin niet mijn keuze, ik heb toen protest gemaakt en vond het zelfs heel leuk en grappig worden. Nu merk ik dat de OP een te belangrijk ding is geworden. Mensen vragen of hun plaatje er in mag en ik zie het niet terug, ik zie plaatsjes van mensen die niet bestaan. Dat is misschien even grappig, maar ik wil daar met mn ava niet tussen staan. Gewoon omdat ik trots ben op mn plaatje en graag op fok post. Hoe onbelangrijk ook, ik hou niet van de belangrijkheid er achter. Het is nu te serieus geworden. Vandaar.
als je diarree krijgt hoeft het niet...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nu even nietBangkok express is zojuist gearriveerd
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan me in je beide posts goed vinden, je schrijft dingen die ik ook al een tijdje zie.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:24 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
misschien de managementfilosofie?
Lean manufacturing![]()
![]()
![]()
de baggerkwaliteit omhoog en de baggerkosten omlaag![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |