Ik vind de OP leuk en er is veel tijd ingestoken door Ian en Leandra en of er nu wel of niet mensen in staan die niet bestaan???? (klonen)? maakt me niet uit.quote:
Bong, ik loop naakt rond in Second Life, en ik verveel me.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:26 schreef BONG4002 het volgende:
Vanavond maar weer een stevig potje Wii'en
Waarschijnlijk ben je geen brian maar een japie...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:33 schreef Peter6000 het volgende:
Bong, ik loop naakt rond in Second Life, en ik verveel me.
Niemand reageert op mijn volledige naaktheid, dat is toch raar????
Nee, ik ben een Iris.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:35 schreef Veulen het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je geen brian maar een japie...
Je bent gewoon niet knap genoeg.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:36 schreef Peter6000 het volgende:
Nee, ik ben een Iris.
Dat maakt eea nog vreemder.
Cos...cos...cos...cos...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:49 schreef PaasAap2000 het volgende:
wat is er gebeurt in de kooi ? stream lock. hoorde natasia tegen amanda schreeuwen
Je zit hier verkeert. Dit is SC speciaal voor offtopic geleuter.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:49 schreef PaasAap2000 het volgende:
wat is er gebeurt in de kooi ? stream lock. hoorde natasia tegen amanda schreeuwen
zolang je vieze plaatjes hier niet plaatst vind ik het primaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:51 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te puzzelen of met de benaming "kameel" amanda of natasia bedoeld wordt
Ik ga s plaatjes googlen denk ik
Peter is cultquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Kun jij dan misschien uitleggen waarom?
Dat is een bagger reden.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:55 schreef Jappie het volgende:
Peter is cult...dientengevolge is alles wat Peter zegt cult
...en alles wat daar tegen in gaat is zeg maar eh....nepcult.
![]()
Ah, dat rechtvaardigt het nodeloos afbranden en een hetze starten tegen een user.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Peter is cult...dientengevolge is alles wat Peter zegt cult
...en alles wat daar tegen in gaat is zeg maar eh....nepcult.
![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
Alsjeblieft, speciaal voor jou.![]()
[afbeelding]
Bloederige tranen van weerloze daklozen.
Alive, en met jou?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hoe ist jongen ? even los van alle Fok-besognes gezien dan.
Petraa kijkt neer op weerloze zieke mensen en daarvoor moet ze zich verantwoorden.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:57 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat is een bagger reden.
Bovendien heeft peter nog steeds niet het gewenste bewijs over dat petraa dat beweerde en bedoelde geproduceerd. Kan ie nog zo cult zijn, als je alleen maar loopt te stoken is het nog niks.
Ik hou me staande...quote:
Zo`n krantenwijkje valt niet mee, lijkt me.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik hou me staande.......ondanks het feit dat ik morgen om 04.30 me nest uit moet.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |