Nou, dat moet je niet zeggen als ze al twee dagen vrijwel ononderbroken 4 tegen 2 aan de gang zijn.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:39 schreef Peter6000 het volgende:
Als er volgende week echt maar 2 uitzendingen zijn, gebeurt er komend weekend natuurlijk ook niets.
Natuurlijk gebeurt er genoeg, ze zenden het alleen niet uit.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:39 schreef Peter6000 het volgende:
Als er volgende week echt maar 2 uitzendingen zijn, gebeurt er komend weekend natuurlijk ook niets.
Nee in hun bed... noujah, slapen...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:42 schreef paraquat het volgende:
bliksem boven Amsterdam, het onweer nadert......slapen de kindertjes van God nog in de tuin???
Oi ook nog wakker, dacht dat het ingekakt wasquote:
En dan heb je weer een nieuwe nodigquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mijn gloednieuwe fornuis heb ik zelf aangesloten, en ik heb maar 2 keer op en neer hoeven te fietsen naar de Doe het Zelf Zaak (het gemiddelde ligt op ongeveer 4).
Nog 3 en half jaar en hij is alweer afbetaald.![]()
![]()
Amanda is dronken en blijft half dood liggen, Brian is in het vooronder gedoken.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:42 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zie best wel heftige bewegingen op stream 2.
Boven deze Amsterdam nog nietquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:42 schreef paraquat het volgende:
bliksem boven Amsterdam, het onweer nadert......slapen de kindertjes van God nog in de tuin???
En met mij leeft het weer helemaal op, wou je zeggen?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Oi ook nog wakker, dacht dat het ingekakt was![]()
Oh gut, ik heb de namen verkeerd op mijn cap gezet. Even snel wisselen!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Amanda is dronken en blijft half dood liggen, Brian is in het vooronder gedoken.
Nee nee, dat zijn Huub en Lieke die daar liggen te praten in de warme en van muggen vergeven master bedroom.quote:
in de doos van amandaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:51 schreef Frasier het volgende:
Waar is de terror nou?!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |