Wat gemeen om zelf het idee te opperen waarin je vriendin afgaat als een gieter en modder moet happen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:24 schreef getl0st het volgende:
MUTE! Het was weer Brians idee om te gaan worstelen.. DOEI!
Ze heeft echt niet door dat ze er niet uit zietquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:31 schreef Meganog het volgende:
Natasia kondigt aan dat ze ook topless gaat zwemmen als het weer mag...
ongelooflijk inderdaad. Niet iedere vrouw heeft maat 36, en dat hoeft ook niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:31 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ze heeft echt niet door dat ze er niet uit ziet
ja de borsten van N zijn natuurlijk veeeeel groter dan die van delliequote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:35 schreef Meganog het volgende:
Amanda krijgt wat kleren van Natasia omdat ze ze niet meer past. Ze zegt dat dat komt door haar borstvergroting.
Tis tegenwoordig elke ochtend BEAN ochtend..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:35 schreef ericahysterica het volgende:
boeiende streams
zeg dat wel,getverdemmequote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:37 schreef getl0st het volgende:
[..]
Tis tegenwoordig elke ochtend BEAN ochtend..
Mooiquote:
Dus.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:42 schreef beequeen het volgende:
Natasja: Ik ben niet vooruit te branden, ik moet mijn tandjes nog poetsen en mijn kut nog wassen.
Die 2 kids grootbrengen is ook niet de verdienste van Natasia. Het enige wat zij erin geramd heeft is dat ze U moeten zeggen. Cheyenne kijkt nog meer naar Yairo om dan Natasia zelf dus maak je geen illusies opdat zij ze heeft grootgebracht. Eveneens heeft ze de perfecte asociale zusters.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:42 schreef ericahysterica het volgende:
n is niet vooruit te branden ze zegt dat ze eerst haar kut moet wassen tegen rat......en dat bracht 2 kids groot![]()
btw volgende week geen zwembadstreams kijken want dat is toplessalarm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |