Dat heben veel dikke mensen hèquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:46 schreef LudoSanders het volgende:
Die met die puisten?
Ja...ik ook btw..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:47 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb iets gemist?
Vuige teef, ik blief geen Turk.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:46 schreef zarGon het volgende:
Lieve schat, jij lust niet eens chocolades. Dikke lust je wel, dat heb ik dan wel weer voor je. Je hoeft er alleen maar naar te vragen.
Aandachtshoer.
Je weet dat ik als Turk niet om je mening ga vragen hèquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:48 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Vuige teef, ik blief geen Turk.. Dan no gliever chocolade
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je weet dat ik als Turk niet om je mening ga vragen hè.
Hij ziet me als een potentieel slachtoffer,quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:51 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Zijn sig zegt dat ie anders over jouw denkt...en voorheen ook trouwens!![]()
Niets ervan, je smeekt erom.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:52 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hij ziet me als een potentieel slachtoffer,.
Verleden tijd, hè.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:53 schreef zarGon het volgende:
En je was zo dol opme.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
Nee hoor, ben ona koydum.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:56 schreef Triggershot het volgende:
Zoals Turken het zo mooi zeggen, Zargon, Queen_Bee sana koydu
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |