Zal te maken hebben met d'r tieten ze grijpen in als ze het te link vinden.... ontploffende tieten...ik weet niet of daar tegen te verzekeren is...quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:37 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
DGK_redactie ontkende dit toch?![]()
I love that wordquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat een pleurislijer die Eric
Ja daarom kijk ik dus niet meer.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:39 schreef agter het volgende:
[..]
Dit is dat toch wel heel erg duidelijk.
Weet je, eerst was ik sceptisch over de fokkers die vonden dat Nataas en Brian voorgetrokken of beschermd werden. DGK_Redactie zei ook dat het misschien zo leek, maar niet zo was.
Nu ik dit zo duidelijk hoor, ben ik compleet overtuigd dat het wel zo is.
Natasia en ook Brian worden beschermd vanuit achter.
Errug Jammer.
Dat was ook precies het moment waarop mijn maag ging draaien. Als er op straat zoiets gebeurt, en de rest kijkt ernaar en staat erbij, staan de kranten er vol van. De redactie laat dit gebeuren, werkelijk walchelijkquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:38 schreef ericahysterica het volgende:
nee ik denk niet dat er sancties volgen......wat ik eigenlijk het meest erg vind is dat de redactie lieke fysiek laat belagen.Ik vond het een heel vernederende vrouwonvriendelijke actie.
Mitch pakte Huub van achteren bij zijn keel, en trok Huub weg. Terwijl Lieke door drie gekken werd aangevallen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Klopt, Mitch haalde Natasia weg
Misschien als je nu naar de Kooi rijdt... en met je billen wijd gebukt voor het hek gaat staan....quote:
Dan maar een slachthuishaak.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:43 schreef rooie3 het volgende:
Denk dat Eric gewoon is gedreigd met de toneelhaak.
Nu doet hij alles om dat te redden.
Het ging over het stukje dat hij Natasia weghaalde, niet wat hij nog meer deedquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mitch pakte Huub van achteren bij zijn keel, en trok Huub weg. Terwijl Lieke door drie gekken werd aangevallen.
Even bij Brian in bed slapen helpt vastquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:43 schreef rooie3 het volgende:
Denk dat Eric gewoon is gedreigd met de toneelhaak.
Nu doet hij alles om dat te redden.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Misschien als je nu naar de Kooi rijdt... en met je billen wijd gebukt voor het hek gaat staan....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |