Dat ga ik zo even proberen!quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:27 schreef noekje het volgende:
Amanda krijgt een standje van Mitch. 'Je moet slim zijn'
Ja hallooo, wat wil je nu eigenlijk. Dat is zeggen tegen een kat dat die moet blaffen.
Ik kan me niet herinneren dat Huub Eric heeft verkracht.... of bedoel je het likverhaal.... kan me ook nog herinneren dat Brian met z'n grote paal in een dronken Amanda lag te rammen....quote:
Het is gewoon de zoveelste bevestiging.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:24 schreef Anderkeertje het volgende:
Nu blijkt wel hoe walgelijk ook de redactie is.
Met een glaasje water.... toen Amanda sliepquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat Huub Eric heeft verkracht.... of bedoel je het likverhaal.... kan me ook nog herinneren dat Brian met z'n grote paal in een dronken Amanda lag te rammen....
Wilma Nanninga is een vriendin van de show, maar kijkt selectief. Only eye's voor Natasja.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:28 schreef tutjehola het volgende:
Is er nou niemand die even de prive of de telegraaf belt ofzo, dan kunnen ze even meelezen hier en een leuk stukje schrijven
quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:28 schreef ruby het volgende:
Amanda is in haar tieten geknepen door Lieke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |