Kut DRM.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:50 schreef APK het volgende:
De datum van mijn puter stond opeens op 30 juni, dus die had ik even teruggezet naar de juiste datum.
Gevolg: Betaalscherm(Licentie gekocht omstreeks 5 juli.)
Datum weer terug gezet naar 30 juni: Nog steeds betaalscherm.
Nieuwe licentie gekocht: Streams werken weer.![]()
Vergeten datum weer op vandaag te zetten: Priceless.
Ik had binnen een paar uur antwoord op het invullen van dat formuliertje, en kreeg zonder enig probleem een maand streams (feitelijk een week extra).quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:22 schreef APK het volgende:
[..]
Kut DRM.
Ik ga maar even zonder streams.![]()
Edit: Heeft iemand een emailadres waar ik even naar kan mailen met twee betalingsscreenshots?
Dat formuliertje via de Tien site schiet niet op.![]()
Probeer eens een stream in Mediaplayer te openen. ('Open URL' kiezen.)quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:46 schreef cindy10 het volgende:
hoi!
ik heb een heel vervelend probleem....als ik betaal voor de streams en die start....word mn explorer afgesloten!
kan dus niet kijken....iemand een idee waar dit aan ligt?
groetjes cindy
Gaat volgens mij wel lastig als je explorer afsluitquote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:46 schreef F04 het volgende:
Het beste kan je de HiDiHo streampagina gebruiken. Als de ene server buffert kiest hij automatisch een andere server.![]()
gekke is,als ik mediaspeler aan heb staan,en ik klik op die alternatieve streams(die ze ivm met die problemen hebben neergezet,dat ik die wel per stuk kan bekijken zonder dat mn explorer ophoud...).quote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gaat volgens mij wel lastig als je explorer afsluit
Er is wel een programmatje waar je alle 4 de streams in kan zetten...
Pfff misschien dat hidiho een oplossing weetquote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:53 schreef cindy10 het volgende:
[..]
gekke is,als ik mediaspeler aan heb staan,en ik klik op die alternatieve streams(die ze ivm met die problemen hebben neergezet,dat ik die wel per stuk kan bekijken zonder dat mn explorer ophoud...).
snap er geen bal van,want als ik gewoon de streams aanklik zonder mn mediaspeler dan krijg ik groen korrelig beeld en knalt mn explorer er meteen uit.
![]()
systeem herstel zou alleen nut hebben als die klote streams ooit gewerkt hadden bij mequote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Pfff misschien dat hidiho een oplossing weet
Of probeer dat BBstream.
Of systeemherstel naar toen het nog wel werkte.
Dus ze werken niet, maar je blijft maar betalenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:07 schreef cindy10 het volgende:
[..]
systeem herstel zou alleen nut hebben als die klote streams ooit gewerkt hadden bij me![]()
heb dit probleem vanaf het begin af aan al!
zat er niet zo mee omdat ik die streams niet miste met die krijsend aso iedere keer in beeld...
maar nu is die wannabee diva vertrokken en wil ik wel weer kijken![]()
nee heb ook een hele tijd niet betaald uiteraard!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus ze werken niet, maar je blijft maar betalen
Ik zou dat proggie ff proberen dan, heb er voor de rest ook weinig verstand van![]()
Cindy, heb je het bij alle streampagina's? of alleen bij Hidiho?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:07 schreef cindy10 het volgende:
[..]
systeem herstel zou alleen nut hebben als die klote streams ooit gewerkt hadden bij me![]()
heb dit probleem vanaf het begin af aan al!
zat er niet zo mee omdat ik die streams niet miste met die krijsend aso iedere keer in beeld...
maar nu is die wannabee diva vertrokken en wil ik wel weer kijken![]()
Zijn 4 schermen toch?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:40 schreef cindy10 het volgende:
ik heb het bij de officiele site,maar ook bij andere streams...
heb nu gedaan wat je zei,en kan ze nu dus allemaal 1 voor 1 bekijken.![]()
huh heb ik dan toch iets fout gedaan?(ben ik toch blond dan...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zijn 4 schermen toch?
1 adres voor elk scherm
Als je erop dubbelklikt gaat het fullscreen dacht ik?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:45 schreef cindy10 het volgende:
[..]
huh heb ik dan toch iets fout gedaan?(ben ik toch blond dan...)
Probeer dit progjequote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:45 schreef cindy10 het volgende:
[..]
Dat moet je dan 4 keer doen?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:45 schreef cindy10 het volgende:
[..]
heb ze bij url toevoegen gezet,want zag geen bestand optie`s verder?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |