Ik hoopte al dat je me beter kende dan datquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik kan zelfs fietsen onder water.
[..]
Het enige wat ik doe met z'n ventiel is de lucht in z'n band eruit laten ontsnappen.
[..]
Ik moest niet aan je twijfelen.
Ik vertrouw fiets niet. Jou wel, maar hem niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:06 schreef zainabber het volgende:
[..]
Ik hoopte al dat je me beter kende dan dat
het is een modje, en bovendien een Drenth, dat volk is neit te vertrouwenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vertrouw fiets niet. Jou wel, maar hem niet.
Maak je maar geen zorgenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een fiets is na de hond het meest betrouwbare wat er bestaatquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen modquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:10 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
het is een modje, en bovendien een Drenth, dat volk is neit te vertrouwen![]()
glapje
een kutmod dan?quote:
Neee een lieve modquote:
Juistemquote:
Slechtste grap ooit Deoquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:30 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
jij bent de ongelukkigste mod op Fok!
WNAT ALS JE WEGGAAT MOET JIJ JEZELF OP SLOT DOEN![]()
![]()
Trouwen ?quote:
stiekem moest je lachenquote:
Jaquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:37 schreef zainabber het volgende:
[..]
Je bent een superlieve fiets
maar dat kan ik niet, sorry![]()
nee don'tquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Nu zet ik mezelf op het spoor![]()
Surveillance-Trein?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Nu zet ik mezelf op het spoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |