quote:is dat niet Puretone met Addicted to Bass
Op woensdag 16 oktober 2002 09:19 schreef VinceCarter het volgende:[..]
die zoek ik ook!! weet iemand dit nummer?
greetz
iemand??
quote:Is dat niet 'The Treble Spankers - Red Hot Navigator'? Ik heb hier het hoesje van de CD Greatest Hits '96 vol 1 naast me liggen, maar weet niet waar de cd die er in hoort te zitten ligt. Maar volgens mij is het hem... goed nummer, btw
Op maandag 7 oktober 2002 13:30 schreef Zuip het volgende:
Ja! Ik kan het hier wel eens proberen...Ik heb het over het nummer wat (ok, het is geen reclame) als titelsong wordt gebruikt bij het programma "Een gevaar op de weg" van RTL4...
Dan heb ik er ook weer eentje: Die nieuwe reclame van Seat, waarbij je steeds Picasso-achtige tekeningen in een auto ziet overgaan... dat nummer wat erbij wordt gedraaid. Weet iemand welke dat is?
[Dit bericht is gewijzigd door Goldfish op 27-10-2002 22:41]
tnx
quote:Groove Armada - (my) Friend
Op zaterdag 2 november 2002 01:02 schreef Jimmy_Goodyear het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel van het muziekje in de Schweppes reclame waarin twee ijsblokjes, een in de vorm van een vrouwtje en de ander in de vorm van een mannetje, in een glas vrisdrank rond danst.
het gaat ongeveer zo...
whenever i'm down, call on me my friend ...
Ik zat eerst aan mrocheeba te denken, maar ik kan het niet vindentnx
quote:http://info.omroep.nl/ster?nav=btruFsHCfDxDwDVynB
Op zaterdag 2 november 2002 01:02 schreef Jimmy_Goodyear het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel van het muziekje in de Schweppes reclame waarin twee ijsblokjes, een in de vorm van een vrouwtje en de ander in de vorm van een mannetje, in een glas vrisdrank rond danst.
het gaat ongeveer zo...
whenever i'm down, call on me my friend ...
Ik zat eerst aan mrocheeba te denken, maar ik kan het niet vindentnx
Laatst was er een stukje reclame op TV voor het nieuwe programma BomBini Beach oid.. Daar onder werd een zwaar goed R&B nummer gedraaid.. Iemand enig ide?
Floris!
quote:Ik wist het ook niet en toen ik ernaar zocht kwam ik dit topic tegen. Ik heb nog even verder gezocht en heb het wél gevonden. Dus ik dacht: laat ik effe sociaal zijn, mezelf reggen en het posten:
Op donderdag 7 november 2002 18:40 schreef ixl85 het volgende:
ik wil alleen even weten welke nummer er in de reclame van "de belastingdienst" word gebruikt..
(die met dat poppenhuis)
volgens mij is dat wel een relax nummer...
iemand die het weet?
Zoals je hier ziet is het het nummer 'Hey!' van 'Weazel'.
En het slechte nieuws is dat het nooit op CD is uitgebracht.
quote:Tyrese?
Op zaterdag 2 november 2002 11:50 schreef KabelGast het volgende:
Hoe heet die gozer ook alweer uit die coca-cola reclame van een tijdje geleden, waar hij zingend die bus instapt? Hij heeft nu ook een aantal cd's gemaakt geloof ik...:)
gezocht
dringend!!
quote:Thé Lau - Waar zijn de helden?
Op woensdag 13 november 2002 15:10 schreef mattttPUNTnl het volgende:
het melodietje uit "de maatschappij, dat ben jij" campagne van siregezocht
dringend!!
quote:Staan op website van Sire. In PDF en in MPEG:
Op woensdag 13 november 2002 15:10 schreef mattttPUNTnl het volgende:
het melodietje uit "de maatschappij, dat ben jij" campagne van siregezocht
dringend!!
weet iemand hier de muziek van die gedraaid word in die clip (hier is speciaal topic voor volgens mij, maar kan hem niet vinden )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |