hej vuile stinksnol... kom op msn.... en wou je nog wat eten gaan halen?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:38 schreef Leshy het volgende:
Flikker toch op.
Eerst heeft ze dronken rondgereden: dat is niet naief, dat is belachelijk stom. Toen is haar rijbewijs ingetrokken, en is ze meerdere malen gepakt terwijl ze rondreed nadat haar rijbewijs is ingetrokken. Opnieuw, dat is geen naiviteit, dat is gewoon belachelijk stom.
Ze heeft haar celstraf volledig verdiend, en dankzij haar idiote aandachttrekkende gedrag kan ik niet de minste hoeveelheid medelijden opbrengen voor haar, alleen omdat ze voor een fucking maandje haar jetset-leventje moet opgeven.
Amen to thatquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:38 schreef Leshy het volgende:
Flikker toch op.
Eerst heeft ze dronken rondgereden: dat is niet naief, dat is belachelijk stom. Toen is haar rijbewijs ingetrokken, en is ze meerdere malen gepakt terwijl ze rondreed nadat haar rijbewijs is ingetrokken. Opnieuw, dat is geen naiviteit, dat is gewoon belachelijk stom.
Ze heeft haar celstraf volledig verdiend, en dankzij haar idiote aandachttrekkende gedrag kan ik niet de minste hoeveelheid medelijden opbrengen voor haar, alleen omdat ze voor een fucking maandje haar jetset-leventje moet opgeven.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:03 schreef Hare het volgende:
Vind het echt niet kunnen hoor.
Tuurlijk behoort ze net als alle anderen haar straf uit te zitten, maar op deze manier is wel heel erg.
Wat je ook van haar vind, in haar naiviteit de veronderstelling dat ze alles kan maken omdat ze poen heeft
Neen. In de VS kun je voor iedere 4 dagen goed gedrag, 1 dag in mindering krijgen. Dat geldt ook voor Paris.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:03 schreef Vivi het volgende:
En ze moet nu dus de volle 45 dagen uitzitten.
Rijden onder invloed van (fors) teveel alcohol, leidt in veel gevallen tot hoge geldboetes, ontzegging van de rijbevoegdheid en in ernstige gevallen zelfs tot taak-of gevangenisstraffen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 09:05 schreef SmeerCaas het volgende:
Iemand enig idee wat je in Nederland voor straf zou krijgen van de rechter in hetzelfde geval? Ga je dan ook de bak in?
Lekker overdreven. Alsof de ze doodstraf heeft gehad.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:47 schreef Vivi het volgende:
Haar moeder, Kathy, stortte zich, eveneens luidkeels huilend, in de armen van haar man Rick.
Laat haar leven
Fans van Hilton die zich voor de rechtbank hadden verzameld leken verslagen door de uitspraak. 'Nee! Nee! Nee!', schreeuwde een van hen toen hij het nieuws hoorde. Hij hield een bord vast met aan de ene kant de tekst: 'Laat haar leven' en aan de andere kant 'Bevrijd Paris'.
Een geldstraf zou in haar geval nutteloos zijn geweest en huisarrest met een electronische enkelband evenmin. Haar 23 uur per dag opsluiten is psychisch zwaar maar wat steekt ze daar van op? Beter zou het zijn geweest om haar echt te laten werken. Maar dan zeker niet op [i]Simple Life[/i] manier. Een flinke taakstraf zonder camera's en uiteraard ook zonder een simplistisch gastgezin met een paar horny boerenzonen en met barbies spelende dochters.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:59 schreef sanni het volgende:
Geweldig dat ze weer de cel ingaat. Bedoel zij is de jetslet prinses die altijd denkt dat de wereld om haar draait en ze is nooit volwassen geworden vanwege het beschermde leventje wat haar ouders - vooral de moeder - haar bijbrachten. Die kennis van realiteitszin kon je goed zien in de eerste serie van The Simple Life. Trouwens de gevangenis waarin ze zit is niet zo eentje die we vd de Amerikaanse films kennen. Tis een echt veredeld oude van dagen pension met ontspanningsruimten, eetzaal e.d.
Dat mens is trouwens ook actrice en faked alles bij elkaar m.b.t haar trauma. Hulde voor de rechter die haar terugstuurde.
quote:
Bwehehehe!quote:
+ een celstraf. Wat denkt ze wel!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:11 schreef SmeerCaas het volgende:
[..]
Een geldstraf zou in haar geval nutteloos zijn geweest en huisarrest met een electronische enkelband evenmin. Haar 23 uur per dag opsluiten is psychisch zwaar maar wat steekt ze daar van op? Beter zou het zijn geweest om haar echt te laten werken. Maar dan zeker niet op [i]Simple Life[/i] manier. Een flinke taakstraf zonder camera's en uiteraard ook zonder een simplistisch gastgezin met een paar horny boerenzonen en met barbies spelende dochters.
Nee, ik bedoel een echte taakstraf met een fulltime werkweek voor een maand of 2. Niks uitslapen maar 's morgens om 8 uur beginnen tot 's avonds. En dan huisarrest. Dus niks 's avonds nog op stap. Dat zou goed geweest zijn voor haar. Iedereen zou daar beter van worden, lijkt me.
Hier ben ik het helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:03 schreef Hare het volgende:
Vind het echt niet kunnen hoor.
Tuurlijk behoort ze net als alle anderen haar straf uit te zitten, maar op deze manier is wel heel erg.
Wat je ook van haar vind, in haar naiviteit heeft ze een hele stomme fout gemaakt (ok: meerdere) en daar moet ze voor boeten.
Als ik iets stoms zou hebben gedaan, zonder echte opzet, en ik moet daarvoor zitten zal ik het daar heel moeilijk mee hebben. Ik zou echt bijna kapot gaan volgens mij. Paris net zo.
Voor haar is het dan natuurlijk geweldig om naar huis te mogen, na alles wat ze heeft meegemaakt en waar ze nog allemaal tegenop zat te kijken.
Dat ze nu dan toch terug moet is wel heel wreed. Ze hadden haar gewoon 23 dagen moeten laten zitten, dan hadden ze het haar niet moeilijker gemaakt dan het was. Nu maken ze het allemaal veel moeilijk voor Paris en heb ik echt met haar te doen (terwijl ik dus geen medelijden met haar had toen ze eerst de gevangenis in moest).
Een echte claustrofoob is ook claustrofobisch in een (té kleine) auto. hahahahquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:56 schreef rashudo het volgende:
Als ze zo claustrofobisch is, is het misschien slim om er voor te zorgen dat je niet in de gevangenis terecht komt. Ik heb namelijk gehoord dat cellen vaak niet zo groot zijn. Daarom vind Paris het waarschijnlijk niet zo fijn!
Dat is ze ook maar ze weet ook niet beter. Het is een jonge vrouw die vanaf haar wieg een heel idioot leven leidt. Ik kan me niet veel voorstellen hoe het is om haar leven te leiden maar nog wel net zoveel om dit voor haar heel wreed te vinden. En dan heb ik het natuurlijk niet over de straf, want daar sta ik uiteraard wel achter.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:08 schreef Vivi het volgende:
Idd, ze had respect kunnen winnen door gewoon die 23 dagen uit te zitten en niet zo'n achterlijk drama te maken.
Oke, het is niet leuk, maar 23 dagen is echt niet het einde van de wereld. zeker niet in een afgeschermde cel. Ze stelt zich echter aan als het verwende kutkind dat ze ook echt is ipv te laten zien dat ze toch nog wel wat spreekwoordelijke ballen heeft
Zo, die heeft ook maar 1 blik die ze altijd opzet voor foto's.quote:
Ik had niet anders verwacht ook. Ik had het voor haar wel gehoopt. Maar goed, wie weet leert ze er achteraf toch nog wat van.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:08 schreef Vivi het volgende:
Idd, ze had respect kunnen winnen door gewoon die 23 dagen uit te zitten en niet zo'n achterlijk drama te maken.
Oke, het is niet leuk, maar 23 dagen is echt niet het einde van de wereld. zeker niet in een afgeschermde cel. Ze stelt zich echter aan als het verwende kutkind dat ze ook echt is ipv te laten zien dat ze toch nog wel wat spreekwoordelijke ballen heeft
Dit is sarcastisch bedoeld neem ik aan?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:24 schreef Redux het volgende:
Bespottelijk dat ze weer de gevangenis in moet. Jullie kennen haar allemaal niet, ze heeft dit niet verdient!
Kom op, ze is echt oud genoeg om te weten dat het leventje wat zij leidt niet normaal is hoor, en ook oud genoeg om zich te realiseren dat je niet alles kan afkopen met pappie's centjes, waar ze dus blijkbaar vanuit ging...en nu blijkt madam een keertje niet haar zin te krijgen..drama!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:34 schreef Stali het volgende:
[..]
Dat is ze ook maar ze weet ook niet beter. Het is een jonge vrouw die vanaf haar wieg een heel idioot leven leidt. Ik kan me niet veel voorstellen hoe het is om haar leven te leiden maar nog wel net zoveel om dit voor haar heel wreed te vinden. En dan heb ik het natuurlijk niet over de straf, want daar sta ik uiteraard wel achter.
The so called jetset is dan cliche maar dat zijn de reacties van het zo genoemde 'klootjesvolk' ook..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |