abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 juni 2007 @ 22:56:04 #101
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_50255732
http://a1135.g.akamai.net(...)s-scream-no_0001.wmv

Gerucht gaat dat die gast van de Jimmy Kimmel Show is
  vrijdag 8 juni 2007 @ 22:56:53 #102
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_50255754
Ze vindt het niet eens leuk. Vreemd zeg
stupidity has become as common as common sense was before
  vrijdag 8 juni 2007 @ 23:03:33 #103
4180 Hare
Come fly with me!
pi_50255961
Vind het echt niet kunnen hoor.

Tuurlijk behoort ze net als alle anderen haar straf uit te zitten, maar op deze manier is wel heel erg.

Wat je ook van haar vind, in haar naiviteit heeft ze een hele stomme fout gemaakt (ok: meerdere ) en daar moet ze voor boeten.

Als ik iets stoms zou hebben gedaan, zonder echte opzet, en ik moet daarvoor zitten zal ik het daar heel moeilijk mee hebben. Ik zou echt bijna kapot gaan volgens mij. Paris net zo.
Voor haar is het dan natuurlijk geweldig om naar huis te mogen, na alles wat ze heeft meegemaakt en waar ze nog allemaal tegenop zat te kijken.

Dat ze nu dan toch terug moet is wel heel wreed. Ze hadden haar gewoon 23 dagen moeten laten zitten, dan hadden ze het haar niet moeilijker gemaakt dan het was. Nu maken ze het allemaal veel moeilijk voor Paris en heb ik echt met haar te doen (terwijl ik dus geen medelijden met haar had toen ze eerst de gevangenis in moest).
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 23:38:33 #104
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_50257260
Flikker toch op.

Eerst heeft ze dronken rondgereden: dat is niet naief, dat is belachelijk stom. Toen is haar rijbewijs ingetrokken, en is ze meerdere malen gepakt terwijl ze rondreed nadat haar rijbewijs is ingetrokken. Opnieuw, dat is geen naiviteit, dat is gewoon belachelijk stom.

Ze heeft haar celstraf volledig verdiend, en dankzij haar idiote aandachttrekkende gedrag kan ik niet de minste hoeveelheid medelijden opbrengen voor haar, alleen omdat ze voor een fucking maandje haar jetset-leventje moet opgeven.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 23:39:23 #105
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_50257298
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 23:38 schreef Leshy het volgende:
Flikker toch op.

Eerst heeft ze dronken rondgereden: dat is niet naief, dat is belachelijk stom. Toen is haar rijbewijs ingetrokken, en is ze meerdere malen gepakt terwijl ze rondreed nadat haar rijbewijs is ingetrokken. Opnieuw, dat is geen naiviteit, dat is gewoon belachelijk stom.

Ze heeft haar celstraf volledig verdiend, en dankzij haar idiote aandachttrekkende gedrag kan ik niet de minste hoeveelheid medelijden opbrengen voor haar, alleen omdat ze voor een fucking maandje haar jetset-leventje moet opgeven.
hej vuile stinksnol... kom op msn.... en wou je nog wat eten gaan halen?
OOЯ
  vrijdag 8 juni 2007 @ 23:39:36 #106
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_50257310
ow je bent al op msn
OOЯ
  vrijdag 8 juni 2007 @ 23:53:43 #107
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_50257792
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 23:38 schreef Leshy het volgende:
Flikker toch op.

Amen to that
You cheated on me with choreography.
pi_50257826
Volgens mij heeft ze nooit beseft dat ze door gewoon telkens weer door te rijden, ze zichzelf boven de wet plaatste. Hopelijk snapt ze waarom ze in de bajes beland. Dan steekt ze er echt wat van op.

O, ja die ouders mogen van mij gelijk ook even zitten wegens het vergeten op te voeden van hun docher(s) en het niet bij brengen van normen en waarden.

Edit: ut verwende hotelkind weet eigenlijk niet beter. Die kreeg op haar zesde een platinum creditcard zodat ze geen kind meer aan haar hadden.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 23:55:35 #109
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50257848
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 23:03 schreef Hare het volgende:

Tuurlijk behoort ze net als alle anderen haar straf uit te zitten, maar op deze manier is wel heel erg.

Wat je ook van haar vind, in haar naiviteit de veronderstelling dat ze alles kan maken omdat ze poen heeft
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 23:57:55 #110
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50257909
Hilton will file an appeal to the judge's decision to send her back to prison.

This appeal is being drafted now and will be filed today or Monday.

vrijdag 8 juni 2007 @ 23:58:45 #111
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_50257926
mgoed, nu hilton een voorbeeld is voor mijn imago. is het slim ook in jail te komen?

net iets als het stoer is om verleden te hebben op fok dat je veel gebanned bent. al dan niet voor korte periodes.
OOЯ
  vrijdag 8 juni 2007 @ 23:59:25 #112
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50257946

zaterdag 9 juni 2007 @ 00:00:12 #113
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50257978
COULD CLAUSTROPHOBIA BE PARIS HILTON'S MEDICAL ISSUE?

Close Friend Suggests Exclusively to E! Online That Cause of
"Medical Issues" May Be Claustrophobia

Los Angeles, June 8, 2007 - E! Online's Planet Gossip co-host Tina Dirmann has learned exclusively from a close friend of Paris Hilton that the heiress considers herself claustrophobic.

The friend explained to Dirmann Paris' fear of enclosed spaces often throws her into a panic.

"It's not surprising to me that she was melting down because she was cooped up in a tiny cell 23 hours a day. When I heard that, I knew that would happen. I know her well enough to know she must have been flipping out. That's what happens to her. She can't breath, her heart races and she feels like she's going to pass out! I knew it would be bad for her."

Paris' friend continued to say he was even on a shopping trip out with Paris two years ago when she began melting down.

"We were in the store, and she just starting saying, 'I've got to get out of here. I'm going to nose dive!' Her hands were shaking and she said she felt dizzy, like she was going to black out or something."

Afterward, the friend said Paris told him she is very afraid of enclosed spaces, and it sometimes causes her to "freak out" when she feels too closed in.
pi_50258052
Goed dat ze gewoon weer in de bajes zit, leert ze ook eens dat ze niet alles kan maken omdat ze toevallig een Hilton-telg is die poen heeft.
Al was het de paus, dan gelden daar ook de normale regels en wetten voor.
  zaterdag 9 juni 2007 @ 00:03:03 #115
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50258071
En ze moet nu dus de volle 45 dagen uitzitten.
pi_50258348
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 00:03 schreef Vivi het volgende:
En ze moet nu dus de volle 45 dagen uitzitten.
Neen. In de VS kun je voor iedere 4 dagen goed gedrag, 1 dag in mindering krijgen. Dat geldt ook voor Paris.
Met een beetje geluk blijft er een dag of 29 over om te zitten.
  zaterdag 9 juni 2007 @ 00:20:33 #117
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50258597
Ja snap ik, maar eerst was haar straf gehalveerd.
  zaterdag 9 juni 2007 @ 00:48:24 #118
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_50259228
And the circus is back in town
Dit is pas een reality soap. .
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  zaterdag 9 juni 2007 @ 01:49:13 #119
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_50260380
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_50260708
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  zaterdag 9 juni 2007 @ 02:15:43 #121
159644 ZoetZuurHapje
Leven en laten leven
pi_50260747
respect voor die rechter,hij laat zien dat sterren gelukkig toch niet boven de wet staan
Ik ben ik,deal with it or just FOCK off !
pi_50262185
Iemand enig idee wat je in Nederland voor straf zou krijgen van de rechter in hetzelfde geval? Ga je dan ook de bak in?
pi_50262193
Heerlijk die jankende kop
† The 3 Kings †
pi_50262201
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 09:05 schreef SmeerCaas het volgende:
Iemand enig idee wat je in Nederland voor straf zou krijgen van de rechter in hetzelfde geval? Ga je dan ook de bak in?
Rijden onder invloed van (fors) teveel alcohol, leidt in veel gevallen tot hoge geldboetes, ontzegging van de rijbevoegdheid en in ernstige gevallen zelfs tot taak-of gevangenisstraffen.
De hoogte van het alcoholgehalte dat zich in de uitgeblazen adem van de bestuurder bevindt, is bepalend voor de hoogte van de straf. De eenheid waarin wordt gemeten, wodt aangeduid als ug/l en staat voor het aantal microgram alcohol, per liter uitgeademde lucht.

Toegestaan is een adem alocohol gehalte van maximaal 220 ug/l. Tot een score van 570 ug/l worden doorgans nog boetes gegeven. Bedraagt de uitslag meer dan 570 maar minder dan 650 ug/l dan wordt de zaak altijd op de zitting van de Politierechter behandeld. De eis is dan een geldboete van ¤ 550,- en zes maanden voorwaardelijke rij-ontzegging.

Bij uitslagen tussen de 720 en 1020 ug/l volgen in hoogte oplopende geldboetes en onvoorwaardelijke rij-ontzeggingen. Vanaf een uitslag van 1025 ugl komen daar dan ook nog taakstraffen bij, oplopend tot 60 uur. In die gevallen is de bestuurder dan ook (voorlopig) zijn rijbewijs kwijt.

Als er sprake is van herhaling, roekeloos rijgedrag of het veroorzaken van een ongeval, dan wordt van voorgaande richtlijnen afgeweken.
  zaterdag 9 juni 2007 @ 11:05:42 #125
67174 Dos37
Come on Twente
pi_50263693
geniaal zegt wat een soap. Zoiets kan echt alleen in Amerika
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zaterdag 9 juni 2007 @ 12:30:02 #126
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_50265369
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 23:59 schreef Vivi het volgende:
Trendy hoor
Where law ends, tyrrany begins.
  zaterdag 9 juni 2007 @ 13:47:10 #127
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50267521
Paris Hilton is vrijdag huilend en gillend afgevoerd nadat een rechter had bepaald dat zij terug moest naar de gevangenis. Daar moet ze een straf van 45 dagen uitzitten wegens rijden met een ongeldig rijbewijs.

'Het is niet juist!'", gilde Hilton, die huilend om haar moeder riep die in het publiek in de rechtszaal zat. Haar moeder, Kathy, stortte zich, eveneens luidkeels huilend, in de armen van haar man Rick.

Hilton was met handboeien om door de politie van huis gehaald, nadat de rechter had beslist dat de zaak niet telefonisch vanuit haar huis kon worden afgehandeld, maar dat zij naar de zitting moest komen.

'Laat haar leven

Ze leek ontdaan, haar haar zat in de war en ze droeg een smoezelig grijs sweatshirt. Ze had geen make-up op, ze trilde en zat onophoudelijk te snikken. Tijdens de zitting keek ze een aantal keer om naar haar ouders, en vormde met haar mond geluidloos de woorden 'Ik hou van jullie'.

Fans van Hilton die zich voor de rechtbank hadden verzameld leken verslagen door de uitspraak. 'Nee! Nee! Nee!', schreeuwde een van hen toen hij het nieuws hoorde. Hij hield een bord vast met aan de ene kant de tekst: 'Laat haar leven' en aan de andere kant 'Bevrijd Paris'.

zaterdag 9 juni 2007 @ 14:00:41 #128
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_50267895
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 13:47 schreef Vivi het volgende:
Haar moeder, Kathy, stortte zich, eveneens luidkeels huilend, in de armen van haar man Rick.

Laat haar leven

Fans van Hilton die zich voor de rechtbank hadden verzameld leken verslagen door de uitspraak. 'Nee! Nee! Nee!', schreeuwde een van hen toen hij het nieuws hoorde. Hij hield een bord vast met aan de ene kant de tekst: 'Laat haar leven' en aan de andere kant 'Bevrijd Paris'.

Lekker overdreven. Alsof de ze doodstraf heeft gehad.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  zaterdag 9 juni 2007 @ 15:59:03 #129
167723 sanni
Acima de seu
pi_50271461
Geweldig dat ze weer de cel ingaat. Bedoel zij is de jetslet prinses die altijd denkt dat de wereld om haar draait en ze is nooit volwassen geworden vanwege het beschermde leventje wat haar ouders - vooral de moeder - haar bijbrachten. Die kennis van realiteitszin kon je goed zien in de eerste serie van The Simple Life. Trouwens de gevangenis waarin ze zit is niet zo eentje die we vd de Amerikaanse films kennen. Tis een echt veredeld oude van dagen pension met ontspanningsruimten, eetzaal e.d.
Dat mens is trouwens ook actrice en faked alles bij elkaar m.b.t haar trauma. Hulde voor de rechter die haar terugstuurde.
pi_50273406
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 15:59 schreef sanni het volgende:
Geweldig dat ze weer de cel ingaat. Bedoel zij is de jetslet prinses die altijd denkt dat de wereld om haar draait en ze is nooit volwassen geworden vanwege het beschermde leventje wat haar ouders - vooral de moeder - haar bijbrachten. Die kennis van realiteitszin kon je goed zien in de eerste serie van The Simple Life. Trouwens de gevangenis waarin ze zit is niet zo eentje die we vd de Amerikaanse films kennen. Tis een echt veredeld oude van dagen pension met ontspanningsruimten, eetzaal e.d.
Dat mens is trouwens ook actrice en faked alles bij elkaar m.b.t haar trauma. Hulde voor de rechter die haar terugstuurde.
Een geldstraf zou in haar geval nutteloos zijn geweest en huisarrest met een electronische enkelband evenmin. Haar 23 uur per dag opsluiten is psychisch zwaar maar wat steekt ze daar van op? Beter zou het zijn geweest om haar echt te laten werken. Maar dan zeker niet op [i]Simple Life[/i] manier. Een flinke taakstraf zonder camera's en uiteraard ook zonder een simplistisch gastgezin met een paar horny boerenzonen en met barbies spelende dochters.

Nee, ik bedoel een echte taakstraf met een fulltime werkweek voor een maand of 2. Niks uitslapen maar 's morgens om 8 uur beginnen tot 's avonds. En dan huisarrest. Dus niks 's avonds nog op stap. Dat zou goed geweest zijn voor haar. Iedereen zou daar beter van worden, lijkt me.
  zaterdag 9 juni 2007 @ 18:12:38 #131
107521 Furia
snoopy weer
pi_50275141
tvp er zijn zeker geen filmpjes van de uitspraak?
pi_50275761
  zaterdag 9 juni 2007 @ 18:37:59 #133
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_50275798
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 18:36 schreef Unhuman het volgende:
[afbeelding]
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  zaterdag 9 juni 2007 @ 18:38:59 #134
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_50275815
Dat kind moet gewoon een schop ender d'r hol hebben en worden losgelaten in Harlem
pi_50276041
quote:
[afbeelding]
Bwehehehe!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 9 juni 2007 @ 18:49:17 #136
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_50276076
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 17:11 schreef SmeerCaas het volgende:

[..]

Een geldstraf zou in haar geval nutteloos zijn geweest en huisarrest met een electronische enkelband evenmin. Haar 23 uur per dag opsluiten is psychisch zwaar maar wat steekt ze daar van op? Beter zou het zijn geweest om haar echt te laten werken. Maar dan zeker niet op [i]Simple Life[/i] manier. Een flinke taakstraf zonder camera's en uiteraard ook zonder een simplistisch gastgezin met een paar horny boerenzonen en met barbies spelende dochters.

Nee, ik bedoel een echte taakstraf met een fulltime werkweek voor een maand of 2. Niks uitslapen maar 's morgens om 8 uur beginnen tot 's avonds. En dan huisarrest. Dus niks 's avonds nog op stap. Dat zou goed geweest zijn voor haar. Iedereen zou daar beter van worden, lijkt me.
+ een celstraf. Wat denkt ze wel!
Ik zeg je 1 ding. Ik ga nog liever in een Holiday Inn hotel zitten dan in eentje van de Hilton keten.
  zaterdag 9 juni 2007 @ 18:56:19 #137
83951 rashudo
project 2501
pi_50276240
Als ze zo claustrofobisch is, is het misschien slim om er voor te zorgen dat je niet in de gevangenis terecht komt. Ik heb namelijk gehoord dat cellen vaak niet zo groot zijn. Daarom vind Paris het waarschijnlijk niet zo fijn!
Their eyes opaque.
pi_50276250
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 23:03 schreef Hare het volgende:

Wat je ook van haar vind, in haar naiviteit heeft ze een hele stomme fout gemaakt (ok: meerdere ) en daar moet ze voor boeten.

Als ik iets stoms zou hebben gedaan, zonder echte opzet, en ik moet daarvoor zitten zal ik het daar heel moeilijk mee hebben. Ik zou echt bijna kapot gaan volgens mij. Paris net zo.
Voor haar is het dan natuurlijk geweldig om naar huis te mogen, na alles wat ze heeft meegemaakt en waar ze nog allemaal tegenop zat te kijken.

Dat ze nu dan toch terug moet is wel heel wreed. Ze hadden haar gewoon 23 dagen moeten laten zitten, dan hadden ze het haar niet moeilijker gemaakt dan het was. Nu maken ze het allemaal veel moeilijk voor Paris en heb ik echt met haar te doen (terwijl ik dus geen medelijden met haar had toen ze eerst de gevangenis in moest).
Hier ben ik het helemaal mee eens. .
  zaterdag 9 juni 2007 @ 19:02:34 #139
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_50276393
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 18:56 schreef rashudo het volgende:
Als ze zo claustrofobisch is, is het misschien slim om er voor te zorgen dat je niet in de gevangenis terecht komt. Ik heb namelijk gehoord dat cellen vaak niet zo groot zijn. Daarom vind Paris het waarschijnlijk niet zo fijn!
Een echte claustrofoob is ook claustrofobisch in een (té kleine) auto. hahahah
  Moderator zaterdag 9 juni 2007 @ 19:46:18 #140
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_50277637
En wat zeggen we dan?

"AAAAAAAAAAAAAW"
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zaterdag 9 juni 2007 @ 20:04:47 #141
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_50278180
Tjeee wat een zielepoot, beetje gaan zitten janken terwijl de hele wereld toekijkt
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zaterdag 9 juni 2007 @ 20:08:54 #142
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50278326
Idd, ze had respect kunnen winnen door gewoon die 23 dagen uit te zitten en niet zo'n achterlijk drama te maken.

Oke, het is niet leuk, maar 23 dagen is echt niet het einde van de wereld. zeker niet in een afgeschermde cel. Ze stelt zich echter aan als het verwende kutkind dat ze ook echt is ipv te laten zien dat ze toch nog wel wat spreekwoordelijke ballen heeft
pi_50279374
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 20:08 schreef Vivi het volgende:
Idd, ze had respect kunnen winnen door gewoon die 23 dagen uit te zitten en niet zo'n achterlijk drama te maken.

Oke, het is niet leuk, maar 23 dagen is echt niet het einde van de wereld. zeker niet in een afgeschermde cel. Ze stelt zich echter aan als het verwende kutkind dat ze ook echt is ipv te laten zien dat ze toch nog wel wat spreekwoordelijke ballen heeft
Dat is ze ook maar ze weet ook niet beter. Het is een jonge vrouw die vanaf haar wieg een heel idioot leven leidt. Ik kan me niet veel voorstellen hoe het is om haar leven te leiden maar nog wel net zoveel om dit voor haar heel wreed te vinden. En dan heb ik het natuurlijk niet over de straf, want daar sta ik uiteraard wel achter.

The so called jetset is dan cliche maar dat zijn de reacties van het zo genoemde 'klootjesvolk' ook. .
  Donald Duck held zaterdag 9 juni 2007 @ 20:38:32 #144
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_50279539
quote:
[afbeelding]
Zo, die heeft ook maar 1 blik die ze altijd opzet voor foto's.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_50280998
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 20:08 schreef Vivi het volgende:

Ik had niet anders verwacht ook. Ik had het voor haar wel gehoopt. Maar goed, wie weet leert ze er achteraf toch nog wat van.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_50281065
Bespottelijk dat ze weer de gevangenis in moet. Jullie kennen haar allemaal niet, ze heeft dit niet verdient!
pi_50281142
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 21:24 schreef Redux het volgende:
Bespottelijk dat ze weer de gevangenis in moet. Jullie kennen haar allemaal niet, ze heeft dit niet verdient!
Dit is sarcastisch bedoeld neem ik aan?
  zaterdag 9 juni 2007 @ 21:52:47 #148
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50281959
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 20:34 schreef Stali het volgende:

[..]

Dat is ze ook maar ze weet ook niet beter. Het is een jonge vrouw die vanaf haar wieg een heel idioot leven leidt. Ik kan me niet veel voorstellen hoe het is om haar leven te leiden maar nog wel net zoveel om dit voor haar heel wreed te vinden. En dan heb ik het natuurlijk niet over de straf, want daar sta ik uiteraard wel achter.

The so called jetset is dan cliche maar dat zijn de reacties van het zo genoemde 'klootjesvolk' ook. .
Kom op, ze is echt oud genoeg om te weten dat het leventje wat zij leidt niet normaal is hoor, en ook oud genoeg om zich te realiseren dat je niet alles kan afkopen met pappie's centjes, waar ze dus blijkbaar vanuit ging...en nu blijkt madam een keertje niet haar zin te krijgen..drama!
  zaterdag 9 juni 2007 @ 21:54:36 #149
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_50282012
From feudal serf to spender.
pi_50282079
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 21:54 schreef S1nn3rz het volgende:
_!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: