quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:22 schreef zoalshetis het volgende:
ik, man, kreun ook niet. wat mijn vriendin wel geil vindt zijn ranzige teksten, zoals: "ik ga je helemaal uitscheuren" of "1-2-3-4-5, pak aan geil popje!".
Zo veel beter DAN hansquote:Op zondag 17 juni 2007 11:12 schreef 56K het volgende:
Zo veel beter als HANS, Zo veel beter als HANS, Zo veel beter als HANS,
komt volgens mij uit een schaamte en dat sex slecht is dat vrouwen niet snel kreunen.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:22 schreef zoalshetis het volgende:
ik, man, kreun ook niet. wat mijn vriendin wel geil vindt zijn ranzige teksten, zoals: "ik ga je helemaal uitscheuren" of "1-2-3-4-5, pak aan geil popje!".
Hans Anders, alleen het gekreun is andersquote:Op zondag 17 juni 2007 11:12 schreef 56K het volgende:
Zo veel beter dan HANS, Zo veel beter dan HANS,
komt volgens mij uit een schaamte en dat sex slecht is dat vrouwen niet snel kreunen.
Hehe, eindelijk. Dat vind ik dus ook.quote:
Maar hou je je dan niet ontzettend in?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:45 schreef Myrddraal_ het volgende:
[..]
Hehe, eindelijk. Dat vind ik dus ook.
Dat vroeg ik me nou ook af. Geluid maken (doormiddel van lucht die ontsnapt, bijvoorbeeld) gaat toch vanzelfquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:39 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Maar hou je je dan niet ontzettend in?![]()
My thoughts exactly! Hijgen kun je bijna niet voorkomen, tenzij je dat heel krampachtig gaat inhouden, maar goed dat lijkt mij dus geen lekkere sex meer danquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:42 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me nou ook af. Geluid maken (doormiddel van lucht die ontsnapt, bijvoorbeeld) gaat toch vanzelf
Onzin... Als ik echt geniet dan merk je aan de buitenkant niks aan me. Ik concentreer me zo op de gevoelens die binnen zitten dat ik geen enegrie over heb om te hijgen, kreunen of nog meer lawaai te maken.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:00 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
My thoughts exactly! Hijgen kun je bijna niet voorkomen, tenzij je dat heel krampachtig gaat inhouden, maar goed dat lijkt mij dus geen lekkere sex meer dan
Dat is het nou juist. Over het algemeen kost het je meer moeite om geluiden tegen te houden dan te laten gaan.. Het is niet zo dat je je best hoeft te doen op geluid, hoor... Zoals gezegd, ontsnappende adem maakt al flink wat geluid tijden de sex, vaak komen daar wel keelklanken in mee. Als je dat tegenhoudt, doe je daar meer moeite voor dan wanneer je het zou laten gaan...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:59 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Onzin... Als ik echt geniet dan merk je aan de buitenkant niks aan me. Ik concentreer me zo op de gevoelens die binnen zitten dat ik geen enegrie over heb om te hijgen, kreunen of nog meer lawaai te maken.
Grappig, maar bij mij komt dat juist niet. Ik heb dat nog nooit gedaan. Ja, mijn ademhaling wordt onregelmatiger, maar hijgen? Nee... ik merk soms na een hoogtepunt dat mijn lippen zeer doen omdat ik erop gebeten heb in mijn concentratie, dus zelfs hijgen gaat niet lukken. Het zit er gewoon niet in. Wel geluid maken tijdens de seks leidt me enorm af en als m'n partner dat doet ben ik echt gelijk helemaal uit de mood. Geluid hoort voor mij niet bij seks....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:08 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Dat is het nou juist. Over het algemeen kost het je meer moeite om geluiden tegen te houden dan te laten gaan.. Het is niet zo dat je je best hoeft te doen op geluid, hoor... Zoals gezegd, ontsnappende adem maakt al flink wat geluid tijden de sex, vaak komen daar wel keelklanken in mee. Als je dat tegenhoudt, doe je daar meer moeite voor dan wanneer je het zou laten gaan...
je bent zeker een newbiequote:Op donderdag 28 juni 2007 12:10 schreef DarqueRogue het volgende:
Ik heb allerlei soorten kreuners gehad, maar de mooiste was toch wel P..... die ging spontaan huilen zoals een wolf dat doet![]()
Heel apart...na 5 keer was de lol er toch wel vanaf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |