Schaatsen ??? Het kan buiten 30 graden worden en jij gaat schaatsen ???quote:Op vrijdag 8 juni 2007 07:58 schreef ETA het volgende:
- "oh gaan we niet lunchen?"
- "Nee, we gaan schaatsen."
- "Schaatsen??? Sure why not!"
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:25 schreef Casual-T het volgende:
Zijn d'r trouwens nog mensen van hier die ook eind volgend jaar een (afstudeer)stage hebben, dus dan weer hier present zijn..![]()
Ik niet, ik ben dan dames aan het bestuderen in Zweden!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:25 schreef Casual-T het volgende:
Zijn d'r trouwens nog mensen van hier die ook eind volgend jaar een (afstudeer)stage hebben, dus dan weer hier present zijn..![]()
Gefeliciteerd...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:30 schreef Goover het volgende:
Goedemorgen op deze geweldige dag
Precies 21 jaar geleden is er vandaag namelijk een heul bijzonder persoon geboren
kerel gefelicteerd hequote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:30 schreef Goover het volgende:
Precies 21 jaar geleden is er vandaag namelijk een heul bijzonder persoon geboren
feli ouwe bokquote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:30 schreef Goover het volgende:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:00 schreef teardropnl het volgende:
Goedmorgen allemaal
Vandaag om 7.45 begonnen
Enige voordeel daaraan is... om 14.45 naar huis toe
K vind ze eigenlijk niet zo heerlijkquote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
feli ouwe bok
waarom reageert er niemand op die 2 heerlijke collega's van me?
Denk wel na een uur of 3/4. Gok ikquote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:25 schreef Casual-T het volgende:
[afbeelding]
Deze ff in de vriezer gedaan hier.. hoe snel zijn die goed???
Danku,quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
feli ouwe bok
waarom reageert er niemand op die 2 heerlijke collega's van me?
Danku!quote:
quote:Heb lekker een driekwartsbroek aangedaan vandaag!![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:30 schreef Goover het volgende:
linker is kleiner en heeft kleinere boobiesquote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:35 schreef Goover het volgende:
[..]
Danku,
Ik vind de linker er leuker uit zien, maar ik val niet zo op bruin haar..
Doordeweeks werk ik van 9 tot 17.30quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:33 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik begin elke dag om 8:00 en dan mag ik om 16:30 naar huis. Jij begint nu een kwartier eerder en mag ineens 1:45 eerder weg!
Gefelicteerd manquote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:30 schreef Goover het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |