slóóótenquote:Op donderdag 7 juni 2007 06:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
Goeoeoeooedemorgen lieve Fokkers....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!.....iemand koffie nodig...
![]()
????
zegt degene die dit:quote:Op donderdag 7 juni 2007 06:56 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik zit trouwens aan de Thee, zwarte/rode chinese thee
koffie is voor vrouwen die door hun man geslagen worden
Ja want dat is ook zo grappig!!!!quote:Op donderdag 7 juni 2007 07:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zegt degene die dit:
Goeiemorgen Gc.
geplaatst heeft....![]()
![]()
![]()
Ja ik durf nu wel weer alleen verder na X bakjes, en broodje tomaat ham kaas.quote:Op donderdag 7 juni 2007 07:04 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
*JJ schuift slóóóten koffie naar kless toe....![]()
![]()
ik zei toch dat je hier beter verder kon gaan...????quote:Op donderdag 7 juni 2007 07:09 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja want dat is ook zo grappig!!!!
![]()
komt allemaal goed kless...quote:Op donderdag 7 juni 2007 07:12 schreef kless het volgende:
[..]
Ja ik durf nu wel weer alleen verder na X bakjes, en broodje tomaat ham kaas.
Maar 100 meter? zicht... straks na 't fietsen ben ik zeike nat...
om 8:15 moet/wil ik echt weg zijn. Maar wat ga ik tot die tijd doen? (koffie X+1, broodje pindakaas ook al op)quote:Op donderdag 7 juni 2007 07:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
komt allemaal goed kless......ik ben bij je...
![]()
![]()
![]()
joh...!!!! je hebt nog tijd zat....quote:Op donderdag 7 juni 2007 07:19 schreef kless het volgende:
[..]
om 8:15 moet/wil ik echt weg zijn. Maar wat ga ik tot die tijd doen? (koffie X+1, broodje pindakaas ook al op)
.
sochtends stressen is zoo ontzettend niet leuk.quote:Op donderdag 7 juni 2007 07:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
joh...!!!! je hebt nog tijd zat....![]()
..ben bezig met mijn 4e bakkie koffie...
![]()
![]()
![]()
![]()
daarom...lekker vroeg opstaan MET koffie....quote:Op donderdag 7 juni 2007 07:24 schreef kless het volgende:
[..]
sochtends stressen is zoo ontzettend niet leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |