Zullen we even msn-enquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:34 schreef mootie het volgende:
ik heb het ook, maar je had het moeten runnen terwijl de streams het nog deden (geloof ik).
Moet je even je msn pm-enquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:36 schreef mootie het volgende:
welja
ik heb het ook al met peet gedaan vandaag!
quote:
Eenddddddddddd dit programmaatje moet je hebben.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb hier een programmaatje zodat je nu een backup kunt maken, zodat je die straks terug kunt zetten om te kijken.
Maak hiermee een backup van de licentie
Fuck het lijkt erop dat ik wel te laat benquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:38 schreef petraa het volgende:
[..]
[..]
Eenddddddddddd dit programmaatje moet je hebben.
Ja had ik ook, gewoon streams kopen deze maand of week en dan kan je het wel gebruiken.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Fuck het lijkt erop dat ik wel te laat ben![]()
![]()
Koop je toch een licentie voor 1 dag?quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:39 schreef PC eend het volgende:
Fuck het lijkt erop dat ik wel te laat ben![]()
![]()
Ben jij een lulquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja had ik ook, gewoon streams kopen deze maand of week en dan kan je het wel gebruiken.
En jaaaaaaaaaa ik ben zo'n lul die de streams heeft gekocht![]()
Slim veulertje!!quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Koop je toch een licentie voor 1 dag?
Hoe kom ik anders aan je msn?quote:
Wat een slim paard ben je ookquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Koop je toch een licentie voor 1 dag?
Je had hem ook aan mij kunnen pm-en, kutjekoba......quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoe kom ik anders aan je msn?![]()
Het is ook al niet meer nodig nu
quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:42 schreef petraa het volgende:
Is het bij jullie ook zo mega warm ???????????
broeierig en benauwdquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:42 schreef petraa het volgende:
Is het bij jullie ook zo mega warm ???????????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |