Incestquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:38 schreef TherAngelina het volgende:
Tweelingen!!
En nu fiets ik naar huis, tot zo, ben benieuwd.
quote:
mag ik je zadel zijnquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:38 schreef TherAngelina het volgende:
Tweelingen!!
En nu fiets ik naar huis, tot zo, ben benieuwd.
Worden die koorknaapjes dan niet jaloers?quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:48 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
als ze rooms katholiek zijn mogen ze bij mij komen biechten
Ik zal even wat koude lucht naar je blazen maar ga eerst even m'n tanden poetsen.quote:
Ben jij zo een cold bitch?quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik zal even wat koude lucht naar je blazen maar ga eerst even m'n tanden poetsen.
alleen op zondagquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Worden die koorknaapjes dan niet jaloers?![]()
Dat is een pluspuntquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee maar ik houd wel van schone tanden.
Ik hou er ook niet zo van, kat-hol-likkenquote:
Je moet er maar van houden.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik hou er ook niet zo van, kat-hol-likken![]()
wees blij dat je geen jurk aan hebt...quote:
mijn lul is roomser dan die van de pausquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik hou er ook niet zo van, kat-hol-likken![]()
gaat ie dat zegguhquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:12 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
mijn lul is roomser dan die van de paus
De mijne is romigerquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:12 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
mijn lul is roomser dan die van de paus
ik was het niet eens met haar opsluiting.... zij redt de mensheid.... let maar op!quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:22 schreef PC eend het volgende:
Paris is ook weer vrij las ik....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |