ik kan gewoon niet geloven dat mensen zo dom kunnen zijn, wel dus.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:21 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Tuurlik heb ik gelijk. Da's nou eenmaal een vaststaand feit...![]()
maar jij mag er ook best wezen hoor![]()
Heb jij Huub verteld waar de sigaretten liggen?quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat Huub geen vreugdevuur mag steken in de paardenbak en een paar uur later wel BEAN
quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:27 schreef demins het volgende:
[..]
Heb jij Huub verteld waar de sigaretten liggen?![]()
Heel goed! Gewoon blijven ontkennen! Heb je je cyanidepil bij je? Sterkte meid!quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:28 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Ik wist het niet dus kon het ook niet vertellen
![]()
Inderdaad en niet al te subtiel: van de log van Brian:quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:26 schreef petraa het volgende:
J: Brian loopt te slijmen joh bij me.
Het lukt niet altijd om online contact te hebben met de bewonersquote:
Wat dat betreft is DGK wel een eye-opener. Ik wist wel dat er verschiilende gradaties waren qua mens-zijn, maar dat het zo ver naar beneden kon lopen verbaasde me wel.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:25 schreef 2live het volgende:
[..]
ik kan gewoon niet geloven dat mensen zo dom kunnen zijn, wel dus.![]()
![]()
Deminsssssssssssss ik heb al 3 dagen bijna geen streams gezien, heb 2 dagen in ziekenhuis gezeten met kid en andere familie, zoals je weet. Als ik streams zag was het via ienieminie schermpjes. Maar sigaretten verstoppen heb ik niet gezien. Vanochtend pas weer normale streams genomen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:30 schreef demins het volgende:
[..]
Heel goed! Gewoon blijven ontkennen! Heb je je cyanidepil bij je? Sterkte meid!![]()
Wat is er gebeurd danquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:33 schreef petraa het volgende:
[..]
Deminsssssssssssss ik heb al 3 dagen bijna geen streams gezien, heb 2 dagen in ziekenhuis gezeten met kid en andere familie, zoals je weet. Als ik streams zag was het via ienieminie schermpjes. Maar sigaretten verstoppen heb ik niet gezien. Vanochtend pas weer normale streams genomen.
Een vriend van Huub, Ben, had een update met alle foto's en heeft hem er terug opgezet.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:35 schreef Clank het volgende:
Theorietje...
Brian zei dat hij mensen buiten had die wel raad wisten met de site van Huub. Wat als die nu de site van Huub gehacked hebben en hem (voor nu) pro Huub gemaakt hebben om de verdenking bij Brian & friends weg te halen. Huub is iig wel geraakt door dat zijn site er niet is.. en de site die ze er nu van gemaakt hebben kan hij ook weinig mee.
gisteravond toen natas al gillend rond het vuur rende was echt van een tenenkrommend niveau. En Brian al krijsend ernaast. En later gingen ze met zijn 3- en rennen en gillen. Dat iemand zichzelf zo belachelijk kan maken, het was bijna sneu.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:32 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Wat dat betreft is DGK wel een eye-opener. Ik wist wel dat er verschiilende gradaties waren qua mens-zijn, maar dat het zo ver naar beneden kon lopen verbaasde me wel.
Wat dat betreft is er nu toch echt keihard bewijs dat het hebben van werkende hersenen geen basisvereiste is om voor mens door te kunnen gaan.
Ik begrijp er werkelijk geen bal vanquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:38 schreef Prospera het volgende:
[..]
Een vriend van Huub, Ben, had een update met alle foto's en heeft hem er terug opgezet.
Je komt geloofwaardig over, maar ik denk dat je na wat martelingen spraakzamer zult worden...quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:33 schreef petraa het volgende:
[..]
Deminsssssssssssss ik heb al 3 dagen bijna geen streams gezien, heb 2 dagen in ziekenhuis gezeten met kid en andere familie, zoals je weet. Als ik streams zag was het via ienieminie schermpjes. Maar sigaretten verstoppen heb ik niet gezien. Vanochtend pas weer normale streams genomen.
oke cyanidepil ingenomen. Heb het wel stiekum gekopieerd van de site en nog een keer geplakt zodat het bovenaan zou staan toen Huub er op zat.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |