abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50192988
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 10:21 schreef PietjePuk63 het volgende:

[..]

Tuurlik heb ik gelijk. Da's nou eenmaal een vaststaand feit...

maar jij mag er ook best wezen hoor
ik kan gewoon niet geloven dat mensen zo dom kunnen zijn, wel dus.

ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_50193001
J: We weten niet dat de sigaretten dat de onder de pilaren met dat geel erop liggen.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_50193026
jaap zegt dat Brian gruwelijk aan het slijmen is bij hem.
Huub mag niet meer op zijn log, Jaap roept; we weten niet dat de spullen onder die wit gele pilaar liggen, dat hebben we niet gelezen.
pi_50193031
J: Brian loopt te slijmen joh bij me.
  donderdag 7 juni 2007 @ 10:27:00 #180
130054 demins
We weten niks
pi_50193035
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 10:15 schreef petraa het volgende:

[..]

Ik vind het vreemd dat Huub geen vreugdevuur mag steken in de paardenbak en een paar uur later wel BEAN
Heb jij Huub verteld waar de sigaretten liggen?
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_50193043
Huub:weet je wie vals is Herma,zij heeft de gouden pumps van Natasia terug gegeven.
Jaap:Dit is niet eerlijk voor het spel.
pi_50193047
B: Herma is echt fout bezig
J: Ja ze is goed met Natas, maar dat is niet goed voor ons spel
pi_50193059
huub heeft ook gezien waar ze zijn post verstopt hebben, hij zag ze lopen in de ruit.
pi_50193061
Huub weet ook waar zijn post is
pi_50193068
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 10:27 schreef demins het volgende:

[..]

Heb jij Huub verteld waar de sigaretten liggen?
Ik wist het niet dus kon het ook niet vertellen
  donderdag 7 juni 2007 @ 10:30:59 #186
130054 demins
We weten niks
pi_50193152
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 10:28 schreef petraa het volgende:

[..]

Ik wist het niet dus kon het ook niet vertellen
Heel goed! Gewoon blijven ontkennen! Heb je je cyanidepil bij je? Sterkte meid!
pi_50193161
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 10:26 schreef petraa het volgende:
J: Brian loopt te slijmen joh bij me.
Inderdaad en niet al te subtiel: van de log van Brian:

Jaap gefeliciteerd met je succes en let is op je navolgelingen. Als Koning heb je onderdanen die werk buiten de villa voor jou succesvol verrichten. Hier heb je "suck ups" die mee willen liften met je succes...Lieke wou die al toen ze schoonmaakster was met Huub en nu heeft zij Huub zelfs aangestoken om dat bij jou te doen...alles voor de meest populaire spot in de PoPo (populariteitspoll)...Netjes gedaan en complimenten aan King Jaap... je hebt écht volgelingen buiten en bloedzuigers (oftewel beeldzuigers) binnen. Cora je bent een schat. Harstikke bedankt en ja ik schreeuw het uit...Jaap en Cora zijn echt.
  donderdag 7 juni 2007 @ 10:31:20 #188
143001 Prospera
Verfrissend
pi_50193162
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 10:19 schreef 2live het volgende:

[..]

wat ben jij druk op Huub zijn log
Het lukt niet altijd om online contact te hebben met de bewoners
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  donderdag 7 juni 2007 @ 10:32:17 #189
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_50193186
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 10:25 schreef 2live het volgende:

[..]

ik kan gewoon niet geloven dat mensen zo dom kunnen zijn, wel dus.

Wat dat betreft is DGK wel een eye-opener. Ik wist wel dat er verschiilende gradaties waren qua mens-zijn, maar dat het zo ver naar beneden kon lopen verbaasde me wel.
Wat dat betreft is er nu toch echt keihard bewijs dat het hebben van werkende hersenen geen basisvereiste is om voor mens door te kunnen gaan.
Niets is sterker dan dat ene woord!
pi_50193226
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 10:30 schreef demins het volgende:

[..]

Heel goed! Gewoon blijven ontkennen! Heb je je cyanidepil bij je? Sterkte meid!
Deminsssssssssssss ik heb al 3 dagen bijna geen streams gezien, heb 2 dagen in ziekenhuis gezeten met kid en andere familie, zoals je weet. Als ik streams zag was het via ienieminie schermpjes. Maar sigaretten verstoppen heb ik niet gezien. Vanochtend pas weer normale streams genomen.

oke cyanidepil ingenomen. Heb het wel stiekum gekopieerd van de site en nog een keer geplakt zodat het bovenaan zou staan toen Huub er op zat.
pi_50193277
Theorietje...
Brian zei dat hij mensen buiten had die wel raad wisten met de site van Huub. Wat als die nu de site van Huub gehacked hebben en hem (voor nu) pro Huub gemaakt hebben om de verdenking bij Brian & friends weg te halen. Huub is iig wel geraakt door dat zijn site er niet is.. en de site die ze er nu van gemaakt hebben kan hij ook weinig mee.
  donderdag 7 juni 2007 @ 10:36:25 #192
143001 Prospera
Verfrissend
pi_50193304
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 10:33 schreef petraa het volgende:

[..]

Deminsssssssssssss ik heb al 3 dagen bijna geen streams gezien, heb 2 dagen in ziekenhuis gezeten met kid en andere familie, zoals je weet. Als ik streams zag was het via ienieminie schermpjes. Maar sigaretten verstoppen heb ik niet gezien. Vanochtend pas weer normale streams genomen.
Wat is er gebeurd dan
  donderdag 7 juni 2007 @ 10:38:02 #193
143001 Prospera
Verfrissend
pi_50193353
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 10:35 schreef Clank het volgende:
Theorietje...
Brian zei dat hij mensen buiten had die wel raad wisten met de site van Huub. Wat als die nu de site van Huub gehacked hebben en hem (voor nu) pro Huub gemaakt hebben om de verdenking bij Brian & friends weg te halen. Huub is iig wel geraakt door dat zijn site er niet is.. en de site die ze er nu van gemaakt hebben kan hij ook weinig mee.
Een vriend van Huub, Ben, had een update met alle foto's en heeft hem er terug opgezet.
pi_50193366
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 10:32 schreef PietjePuk63 het volgende:

[..]

Wat dat betreft is DGK wel een eye-opener. Ik wist wel dat er verschiilende gradaties waren qua mens-zijn, maar dat het zo ver naar beneden kon lopen verbaasde me wel.
Wat dat betreft is er nu toch echt keihard bewijs dat het hebben van werkende hersenen geen basisvereiste is om voor mens door te kunnen gaan.
gisteravond toen natas al gillend rond het vuur rende was echt van een tenenkrommend niveau. En Brian al krijsend ernaast. En later gingen ze met zijn 3- en rennen en gillen. Dat iemand zichzelf zo belachelijk kan maken, het was bijna sneu.
  donderdag 7 juni 2007 @ 10:39:02 #195
143001 Prospera
Verfrissend
pi_50193380
pi_50193392
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 10:36 schreef Prospera het volgende:

[..]

Wat is er gebeurd dan
check pm
pi_50193401
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 10:38 schreef Prospera het volgende:

[..]

Een vriend van Huub, Ben, had een update met alle foto's en heeft hem er terug opgezet.
Ik begrijp er werkelijk geen bal van en Huub ook niet.. want die denkt dat zijn site gehacked is. Er staat ook niets op van zijn originele site, alleen het bericht wat hij had geschreven via de site van Jaap.
  donderdag 7 juni 2007 @ 10:43:16 #198
130054 demins
We weten niks
pi_50193498
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 10:33 schreef petraa het volgende:

[..]

oke cyanidepil ingenomen. Heb het wel stiekum gekopieerd van de site en nog een keer geplakt zodat het bovenaan zou staan toen Huub er op zat.
Je komt geloofwaardig over, maar ik denk dat je na wat martelingen spraakzamer zult worden...

Een andere Petra, die Huub op de blokken in de chill wees, dat kan natuurlijk ook...
pi_50193505
Huub verteld nu idd aan Palma dat Ben alles heeft gesaved van de afgelopen jaren. Maar wat nu op zijn site staat is niet door Ben gedaan.
pi_50193515
Huub moet eens beginnen met terugslaan!
Verstop die sigaretten van Amanda en Erik maar.
Haring onder Eriks bed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')