Truste Veulenquote:Op donderdag 7 juni 2007 01:57 schreef Veulen het volgende:
Ik ga maar is op me bed aan![]()
Truste lieve schatten en Eend.
Truste Sug4rquote:Op donderdag 7 juni 2007 01:57 schreef Sug4r het volgende:
Ik ga mijn bedje opzoeken
Slaap lekker voor later allemaal![]()
![]()
![]()
Same here,quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Truste Sug4r![]()
![]()
Damn.. ik ben ff op zoek naar Ian's eerste SC post en ik kan gelijk de halve SC trusten gaan wensen?![]()
Dat waren we natuurlijk ook al van je gewend door al die kwaliteitsposts in de COSquote:Op donderdag 7 juni 2007 02:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Goed om te zien dat ik 2 posts na mijn eerste SC post ooit al gewoon ongenuanceerd uit mijn nek zat te lullen.
Oi, ik ben berucht om mijn COSposts.quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat waren we natuurlijk ook al van je gewend door al die kwaliteitsposts in de COS
quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Same here,
Ik had alleen de verkeerde "eerste" post te pakken.![]()
Ik zie je wel vaak langskomen....quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oi, ik ben berucht om mijn COSposts.
Geduld komt met de jaren schat, vandaar dat het dan ook allemaal wat langer duurt... maar kwalitatief wel beter wordtquote:Op donderdag 7 juni 2007 02:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zag pagina's vol ONZ topics dus ik dacht: even een paar skippen.![]()
Soms vreesch ik dat ik qua kwaliteit mijn hoogtepunt al bereikt heb en het alleen nog maar downhill gaat vanaf nu.quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geduld komt met de jaren schat, vandaar dat het dan ook allemaal wat langer duurt... maar kwalitatief wel beter wordt
Laten we t hopenquote:Op donderdag 7 juni 2007 02:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geduld komt met de jaren schat, vandaar dat het dan ook allemaal wat langer duurt... maar kwalitatief wel beter wordt
Ja, GODVERDOMME!quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:07 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, m'n sigaretten zijn op, ben morgen druk (moet gvd een pokke-eind rijden) en dus ga ik m'n bed in......
Truste![]()
![]()
Succes dan maar morgen! En slaap lekker!quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:07 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, m'n sigaretten zijn op, ben morgen druk (moet gvd een pokke-eind rijden) en dus ga ik m'n bed in......
Truste![]()
![]()
Waarom lijkt me een overbodige vraagquote:Op donderdag 7 juni 2007 02:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar vertel: hoe vaak heb je seks en waarom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |