okeej 2-0 voor jou, daar heb je gelijk in...quote:
Iets met relatiemetFA+openenkuttopicinF&F+ladingmodsdiemtieftquote:Op donderdag 7 juni 2007 01:42 schreef nineke het volgende:
[..]
okeej 2-0 voor jou, daar heb je gelijk in...
Mag je me wel gelijk even uitleggen wat t betekent![]()
Waarom zeg ik niet gewoon: Fok! Wiki ?quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Iets met relatiemetFA+openenkuttopicinF&F+ladingmodsdiemtieft![]()
ja, nee, okee dan....quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Iets met relatiemetFA+openenkuttopicinF&F+ladingmodsdiemtieft![]()
Divoza... Merk is Mondoni hun huismerk. www.divoza.nl . Ben vandaag naar hun vestiging in zoetermeer geweest.quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:40 schreef nineke het volgende:
ehm waar?
SPAM!quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:45 schreef Veulen het volgende:
[..]
Divoza... Merk is Mondoni hun huismerk. www.divoza.nl . Ben vandaag naar hun vestiging in zoetermeer geweest.
2 maar?quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:44 schreef Ian_Nick het volgende:
We hebben hier al 2 paardemeisjes die ik met veel moeite uit elkaar kan houden.
Ik wel!quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
2 maar?
En je zal mij maar beter wel van al die andere hier kunnen onderscheiden... Je bent eend niet, potvolblommenogantoe![]()
Kijk! Aan jou heb ik wat!!quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:46 schreef Leandra het volgende:
Hi Nineke, welkom
Dat het veelal dezelfde users zijn in de "2 weetikveel or not 2 weetikveel" topics is niet zo vreemd, dit is de SC (SlowChat) van het DGK (De Gouden Kooi) subforum... op een enkele verdwaalde FOK!ker na wordt er hier dus gepost door een deel van de DGK posters.
De SC is ooit in het leven geroepen om op die manier de COS (Commentaren Op Streams) leesbaar te houden voor mensen die teruglezen of geen streams kunnen kjiken.
De helderheid van de was en allerlei andere off-topic zaken kunnen hier dus besproken worden
Fucking hell, wat ben je vriendelijk ineens?quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:46 schreef Leandra het volgende:
Hi Nineke, welkom
Dat het veelal dezelfde users zijn in de "2 weetikveel or not 2 weetikveel" topics is niet zo vreemd, dit is de SC (SlowChat) van het DGK (De Gouden Kooi) subforum... op een enkele verdwaalde FOK!ker na wordt er hier dus gepost door een deel van de DGK posters.
De SC is ooit in het leven geroepen om op die manier de COS (Commentaren Op Streams) leesbaar te houden voor mensen die teruglezen of geen streams kunnen kjiken.
De helderheid van de was en allerlei andere off-topic zaken kunnen hier dus besproken worden
Hmm, moet ik dan toch ook maar eens een kijkje gaan nemenquote:Op donderdag 7 juni 2007 01:45 schreef Veulen het volgende:
[..]
Divoza... Merk is Mondoni hun huismerk. www.divoza.nl . Ben vandaag naar hun vestiging in zoetermeer geweest.
Daarom ook nietusquote:Op donderdag 7 juni 2007 01:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Je weet toch dat ik je nooit zou aangeven?![]()
Dat ben ik wel vaker hoor... remember Lobasca dr eerste posts??quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Fucking hell, wat ben je vriendelijk ineens?
Da's toch fucking niet normaal!?
Opzich is de winkel niet geweldig, handig dat je even kan passen. En geweldig dat ze een leuk huismerk hebben maar verder...quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:49 schreef nineke het volgende:
Hmm, moet ik dan toch ook maar eens een kijkje gaan nemen
Zoek zoek zoek! Dan voel ik me niet zo'n klunsquote:Op donderdag 7 juni 2007 01:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Shit, hoe ging dat toen ik voor het eerst in de SC deed posten?
Ohja, dat was de policy.quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ben ik wel vaker hoor... remember Lobasca dr eerste posts??
En zo zijn er wel meer die gewoon een normaal, hulpvaardig antwoord krijgen als ze een normale vraag stellen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |