Ik word alweer PARAquote:Op donderdag 7 juni 2007 01:01 schreef thalhitha het volgende:
[..]
Da's een heel onbevredigend antwoord.![]()
Ik bevredig vanavond niemand meerquote:Op donderdag 7 juni 2007 01:01 schreef thalhitha het volgende:
[..]
Da's een heel onbevredigend antwoord.![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je moet doen wat je niet laten kunt, alleen als ik bezig ben en er komen allerei mensen uit de SC zich ermee bemoeien, dat heb ik liever niet, anders krijg ik weer het verwijt dat ik complotjes smeet
Ach.. we zijn het inmiddels wel gewendquote:Op donderdag 7 juni 2007 01:03 schreef Sug4r het volgende:
[..]
je weet wat Leandra gaat posten...eng hoor
Ik zie een mogelijkheid om te taalneuken.quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je moet doen wat je niet laten kunt, alleen als ik bezig ben en er komen allerei mensen uit de SC zich ermee bemoeien, dat heb ik liever niet, anders krijg ik weer het verwijt dat ik complotjes smeet
Ja maar, dat doe je toch ookquote:Op donderdag 7 juni 2007 01:01 schreef PC eend het volgende:
Ik kon de mogelijkheid niet weerstaanquote:Op donderdag 7 juni 2007 01:06 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zie een mogelijkheid om te taalneuken.![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik bevredig vanavond niemand meer![]()
Je moet het doen met de TT![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kon de mogelijkheid niet weerstaan![]()
Wat kan ik verwachten?quote:
Ook al geen antwoord?? Waar heb je het overquote:Op donderdag 7 juni 2007 01:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wat kan ik verwachten?Of krijg ik daar ook al geen antwoord op?
![]()
Wtf, dat was toch die ANDERE USER die geen antwoord kreeg?quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wat kan ik verwachten?Of krijg ik daar ook al geen antwoord op?
![]()
Godverdomme, ben je weer sneller.quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook al geen antwoord?? Waar heb je het over![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |