Daar komt ze voor 1x ook wel mee weg hoorquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:02 schreef petraa het volgende:
Tuurlijk en dan een megadik verband om je knie waar je broek niet overheen past, dus je heel stoer met je hockeybroek met ritsen open op school loopt.Nadeel !!!! Je moet je huiswerk maken enne of ze dat gedaan heeft ???? Geen idee want ik was pas laat thuis.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hoeft het niet door te slikken... je mag het idd uitspugen...
En dan gelijk ff je tandenpoetsen graag, anders wordt het geen zoenen...
quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nog erger ze probeert ze te stikken met stukken plastic en ze lacht daar om![]()
Hmm ze zeggen dat ik een gemene moeder ben, omdat ik me dochter een capsule met onstekingsremmer en pijnstiller gaf, maar ze wilde geen plastic opeten ensow.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:02 schreef demins het volgende:
Shit, het gaat er nog steeds over!
Welles, dat moet... Gebeurt er nog is watquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga zorgen dat dat walgelijke mens hier nooit meer mag posten.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hoeft het niet door te slikken... je mag het idd uitspugen...
En dan gelijk ff je tandenpoetsen graag, anders wordt het geen zoenen...
quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Hmm ze zeggen dat ik een gemene moeder ben, omdat ik me dochter een capsule met onstekingsremmer en pijnstiller gaf, maar ze wilde geen plastic opeten ensow.![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Ontaarde moeder!! Mensen zoals jij zouden ze op moeten sluiten!
rot toch op: LEES DIE POST NOG EENS!quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Welles, dat moet... Gebeurt er nog is wat![]()
Shittttttttt ik ben vergeten die hockeybroek te wassen effe snel een kortwasje aanzetten en dan over 3 kwartier ophangen dan is tie morgen wel droog.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
rot toch op: LEES DIE POST NOG EENS!![]()
Dat zieke wijf loopt hier gewoon de sfeer te verpesten!![]()
![]()
Jongens, ik ben serieus vergeten op wie ik kwaad was.![]()
Das mijn schuld hè.... door dat tandenpoetsenquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
rot toch op: LEES DIE POST NOG EENS!![]()
Dat zieke wijf loopt hier gewoon de sfeer te verpesten!![]()
![]()
Jongens, ik ben serieus vergeten op wie ik kwaad was.![]()
En ik wou nogwel zo'n prachtige lemmingpost doen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das mijn schuld hè.... door dat tandenpoetsen![]()
Wil je me op de trein zetten?quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:06 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
![]()
mag eendje dan mee opgesloten worden ?
![]()
Dus je loopt die kinderen nog te verwaarlozen ook!?quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Shittttttttt ik ben vergeten die hockeybroek te wassen effe snel een kortwasje aanzetten en dan over 3 kwartier ophangen dan is tie morgen wel droog.![]()
![]()
U riep ???quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Oh ja, Petraa.
Samen op de trein ???? Naar een onbewoond eiland.quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Samen op de trein ???? Naar een onbewoond eiland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |