Ik hou van je, dat weet je toch?quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar dat geeft niet hoor schat... dat ben ik gewend
D'r word hier gewoon te veel tussen de regels door gelezen. Mensen echt niet alles heeft een dubbele bodem, soms is het gewoon zoals het er staat.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:52 schreef mootie het volgende:
Terwijl Peter best had kunnen weten dat het niet op die manier bedoeld was...
IK gaf haar net een capsule met ontstekingsremmer en pijnstiller ze zei ik ga dat plastic niet opeten dan stik ik!!!!quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Dat is dan weer wel een beetje zielig.![]()
Kippiee is wel een beetje een mietje.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:57 schreef petraa het volgende:
[..]
IK gaf haar net een capsule met ontstekingsremmer en pijnstiller ze zei ik ga dat plastic niet opeten dan stik ik!!!!Moest ff flink lachen, ze deed hem in haar mond en begon gelijk te kokhalzen, toen maar ff doormidden gebroken voor haar.
Gewoon een kneus dusquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:56 schreef petraa het volgende:
Ja parttime!!!!! Maar ik heb wel chronische migraine en hooikoorts!
Hoelang blijft iemand eigenlijk een Kutnewquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk weet ik dat Kutnewbie Schnitzeltje![]()
ik toch ook van jou
![]()
Je zei dat je het snapte, dus eigenlijk zeg je dat welquote:
Niet fucken met mijn titel.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Hoelang blijft iemand eigenlijk een Kutnewbie?????
Ja best wel he, maar wel weer stoer, want ze gaat morgen weer naar school strompelen met haar veel te zware rugzak en krukken en stijf verband om haar knie. Hoewel mams moet brengen en halen!!!!!quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kippiee is wel een beetje een mietje.![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Hoelang blijft iemand eigenlijk een Kutnewbie?????
Wat hij zegtquote:
Kan je me niet even echt komen zuigen?quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je zei dat je het snapte, dus eigenlijk zeg je dat wel
Wat ben jij een gemene moederquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:57 schreef petraa het volgende:
IK gaf haar net een capsule met ontstekingsremmer en pijnstiller ze zei ik ga dat plastic niet opeten dan stik ik!!!!Moest ff flink lachen, ze deed hem in haar mond en begon gelijk te kokhalzen, toen maar ff doormidden gebroken voor haar.
Weet je hoe stoer je bent met krukken op school?quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja best wel he, maar wel weer stoer, want ze gaat morgen weer naar school strompelen met haar veel te zware rugzak en krukken en stijf verband om haar knie. Hoewel mams moet brengen en halen!!!!!![]()
Petraa haat kreupele mensen?quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wat ben jij een gemene moederBeetje je arme kreupele kind uitlachen...
(ZO krijg je nou die geruchten he)
Ah, niveau weer, Ian.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Petraa haat kreupele mensen?
WAT EEN KUTWIJF!![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan je me niet even echt komen zuigen?
Dan heb ik er ook nog plezier van.
Tuurlijk en dan een megadik verband om je knie waar je broek niet overheen past, dus je heel stoer met je hockeybroek met ritsen open op school loopt.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weet je hoe stoer je bent met krukken op school?
Ik snap wel dat ze vandaag al wou.
* zit hardop te lachenquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
WAT EEN KUTWIJF!![]()
Nog erger ze probeert ze te stikken met stukken plastic en ze lacht daar omquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:01 schreef Ian_Nick het volgende:
WAT EEN KUTWIJF!![]()
Je hoeft het niet door te slikken... je mag het idd uitspugen...quote:
Ik ga zorgen dat dat walgelijke mens hier nooit meer mag posten.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nog erger ze probeert ze te stikken met stukken plastic en ze lacht daar om![]()
Wat vind jij er nou van?quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:02 schreef demins het volgende:
Shit, het gaat er nog steeds over!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |