Gaat er maar helemaal om welk niveau je bedoelt overigens. Interpretatie ftwquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Opzich is het niet erg vriendelijk om te melden dat jouw niveau hoger is omdat je een eigen bedrijf hebt en wél werkt.
Het punt waar het om draait is dat er dus ook mensen zijn die niet werken die daar misschien helemaal niets aan kunnen doen en graag zouden werken.
Dit heeft dan helemaal niets met je niveau te maken.
Zat mensen van hoog niveau die geen eigen bedrijf of werk hebben lijkt me.
Ik ben nu heel benieuwd wat je eerder dacht dat de issue was danquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Opzich is het niet erg vriendelijk om te melden dat jouw niveau hoger is omdat je een eigen bedrijf hebt en wél werkt.
Het punt waar het om draait is dat er dus ook mensen zijn die niet werken die daar misschien helemaal niets aan kunnen doen en graag zouden werken.
Yup, zoiets begreep ik ook; sommige mensen kunnen niet werken omdat ze chronisch ziek/gehandicapt zijn en daardoor heeft Petraa er dus iets tegen (aldus Peter). Het kwartje valtquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch goddomme al de hele dag!?quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben nu heel benieuwd wat je eerder dacht dat de issue was dan![]()
Tjezus man? Is dat nou alles???quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Dát zeg ik toch niet?quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:51 schreef Veulen het volgende:
Echt een reden om iemand zo uit te schelden ja![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch goddomme al de hele dag!?![]()
Ik had echt GEEN FUCKING IDEE.![]()
Terwijl Peter best had kunnen weten dat het niet op die manier bedoeld was...quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tjezus man? Is dat nou alles???
Echt een reden om iemand zo uit te schelden ja![]()
Hier kan ik in komen, maar dan moeten de posten ervoor ook gelezen worden, nu wordt alleen deze quote eruit gepikt, terwijl het gezeik de hele ochtend al aan de gang was. En trouwens ik wist niet dat de persoon waar ik die opmerking tegen maakte niet werkte, maar dacht laat ik ook eens een opmerking maken in de trant van libelle lezeressen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe moet petraa dat dan weten van peter (als peter dat dan is)?quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:50 schreef TherAngelina het volgende:
Yup, zoiets begreep ik ook; sommige mensen kunnen niet werken omdat ze chronisch ziek/gehandicapt zijn en daardoor heeft Petraa er dus iets tegen (aldus Peter). Het kwartje valt.
Mjahquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
Damn....
Ik had het wel door, maar het is een kwestie van je aangesproken voelen of niet, en ik voelde me niet aangesproken, ik ben namelijk wel chronisch ziek maar niet chronisch zielig.
Hee ik ben gvd niet werkeloosquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Godverdomme, stelletje werkelozen met een blijkbaar hoger niveau dan ik!
Laat me even genieten van het feit dat ik het eindelijk snap!
Ik ben een parttime huisvrouw met chronische migraine, val ik nu ook in de doelgroep ?quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Godverdomme, stelletje werkelozen met een blijkbaar hoger niveau dan ik!
Laat me even genieten van het feit dat ik het eindelijk snap!
quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Hier kan ik in komen, maar dan moeten de posten ervoor ook gelezen worden, nu wordt alleen deze quote eruit gepikt, terwijl het gezeik de hele ochtend al aan de gang was. En trouwens ik wist niet dat de persoon waar ik die opmerking tegen maakte niet werkte, maar dacht laat ik ook eens een opmerking maken in de trant van libelle lezeressen.
En dit is echt het laatste wat ik erover zeg. Tis jammer dat een bepaald persoon het nodig vindt dit via de SC uit te spelen en zo allerlei mensen hierin te betrekken, maar goed het is niet anders, als hij daar genoegdoening in vindt zal ik hem zijn gang laten gaan.
Schat dat wist ik ook niet!!!!quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hoe moet petraa dat dan weten van peter (als peter dat dan is)?
Zal wel aan mij liggen maar ik snap nog steeds de ballen van dit gesprek.
Peet staat nu te trappen tegen de knie van de middenkipquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mjah![]()
Weet ik veel! Ik weet alleen maar dat Petraa liev is voor iedereen enzo.
Veel te fucking liev![]()
(Petraa, sla die kinderen!)
Nee, want jij hebt een eigen bedrijfquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ben een parttime huisvrouw met chronische migraine, val ik nu ook in de doelgroep ?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Peet staat nu te trappen tegen de knie van de middenkip![]()
Ja, ik kan me voorstellen dat ze daar niet meteen aan dacht, sowieso heeft zij die mensen niet aangevallen, er is even iets geknaptquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hoe moet petraa dat dan weten van peter (als peter dat dan is)?
Zal wel aan mij liggen maar ik snap nog steeds de ballen van dit gesprek.
Ja parttime!!!!! Maar ik heb wel chronische migraine en hooikoorts!quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, want jij hebt een eigen bedrijf![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |