Man je weet echt niet meer wat je zegt he. Ga is terug lezen wat ik schreef?quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:29 schreef Peter6000 het volgende:
Zolang het maar niet gebeurt door een werkelijk misselijkmakend figuur met HELE ABJECTE ideeën.![]()
Maar goed, ik heb mijn point gemaakt.
Ik word kots en kots misselijk van zulke fatsoenlijke 'mensen'.![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een smerig figuur.![]()
![]()
Het gaat eigenlijk over Peter zelf?quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Fuck me, ik snap het eindelijk.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Jongens, ik rook even een peuk als jullie het goed vinden.
Van mij mag je !!!!quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Neeeh vinden we niet goed, does uitleggen wat je nou snapt?quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:36 schreef Ian_Nick het volgende:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Is dat een aanklacht tegen alle niet-rokers???????
Ik zag het probleem met de post van Petraa niet.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Neeeh vinden we niet goed, does uitleggen wat je nou snapt?
Pas je op?quote:
-edit, dit kan echt nietquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Is dat een aanklacht tegen alle niet-rokers???????
Nou vertel is?quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zag het probleem met de post van Petraa niet.
En nu dus wel.
Kan je me het uitleggen?quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Fuck me, ik snap het eindelijk.
quote:
Lees 'm eensch zonder in je achterhoofd te houden dat hij van Petraa is.quote:Het verschil tussen niveau van jou en mij is, is dat ik een eigen bedrijf heb en werk, en jij ach laat ik het maar niet zeggen anders krijg ik een ban.
Zo zijn er tientallen....... over allerlei niet werkenden, huisvrouwen enz. en nog nooit heeft dat tot terror geleid, maar gut het is een keer een vrouw die het zegt ipv een man en het is een probleem.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[..]
Lees 'm eensch zonder in je achterhoofd te houden dat hij van Petraa is.
En dat rechtvaardigt zijn acties? Het kan wat lomp overkomen..... maar dan puur als je niet weet wie het schrijft en in welke context, en dat wist meneer wel.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[..]
Lees 'm eensch zonder in je achterhoofd te houden dat hij van Petraa is.
Lang leve de emancipatie NOTquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo zijn er tientallen....... over allerlei niet werkenden, huisvrouwen enz. en nog nooit heeft dat tot terror geleid, maar gut het is een keer een vrouw die het zegt ipv een man en het is een probleem.
Tuurlijk niet.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo zijn er tientallen....... over allerlei niet werkenden, huisvrouwen enz. en nog nooit heeft dat tot terror geleid, maar gut het is een keer een vrouw die het zegt ipv een man en het is een probleem.
Ik nog steeds niet.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Tuurlijk niet.
Maar ik snáp nu godverdomme eindelijk waar het over gaat.
Ik zag heel de andere manier van lezen niet.
Peter wil aangeven dat er binnen de policy wel op de man gespeeld mag worden?quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
Maar ik snáp nu godverdomme eindelijk waar het over gaat.
Ik zag heel de andere manier van lezen niet.
Opzich is het niet erg vriendelijk om te melden dat jouw niveau hoger is omdat je een eigen bedrijf hebt en wél werkt.quote:
Ik ook niet, ik weet nu trouwens wel iets wat ik toen nog niet wist. Maar dan zou één persoon zich aangesproken kunnen voelen en niet alle gehandicapten en invalide, want volgens mij heb ik die er niet in genoemd en ook Dachau niet, want ik weet Dachau inhoud omdat .... ach laat ook maar ik ga geen verklaring geven sommige mensen schijnen er genoegen in te scheppen zoiets uitgebreid uit meten. Ik heb er al teveel over gezegd nu.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |