Als een echte heer gereageert. Ik ben trots op jequote:Op woensdag 6 juni 2007 23:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Kijk eensch boven je.
Nee! Dat is harstikke zielig, die kunnen de vogeltjes niet uitlaten.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:12 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Smerig kutwijf.![]()
En chronisch zieken en gehandicapten mogen natuurlijk geen vogeltjes.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeg, laten we alle vogeltjes hier wel even buiten houden ja. Die kunnen zichzelf hier niet komen verdedigenquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:12 schreef Peter6000 het volgende:
Smerig kutwijf.![]()
En chronisch zieken en gehandicapten mogen natuurlijk geen vogeltjes.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vogeltjes horen ook eigenlijk te kunnen vliegen in alle vrijheid en niet in een kooitje te zitten.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ik weet het zeker...... het zou zonde zijn als het vogeltje vleugellam gemaakt wordt omdat een ander zich niet weet te gedragen.
Point taken.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ik weet het zeker...... het zou zonde zijn als het vogeltje vleugellam gemaakt wordt omdat een ander zich niet weet te gedragen.
Mee eens.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zeg stop die ouwe koeien eens terug in de kast man.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:21 schreef Peter6000 het volgende:
Mee eens.
Dat wijf MOET WEG, met haar smerige gedachtengoed.
Ook namens Flippe Jabbersma (54) - verzorgt 3 keer per week de plantjes bij mevrouw W. E. D. R. C. Graanberg (66).
quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:22 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zeg stop die ouwe koeien eens terug in de kast man.![]()
quote:Flippe Jabbersma (54)
Nee, ook mensen op middelbare leeftijd, zonder baan mogen er zijn, Veulen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:22 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zeg stop die ouwe koeien eens terug in de kast man.![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, ook mensen op middelbare leeftijd, zonder baan mogen er zijn, Veulen.
Die hoeven zich niet schuldig te voelen omdat één of ander figuur met een bedenkelijk "transportbedrijfje" zich zwaar verheven voelt boven hun.
Best, maar stop is om dat elke keer als je uit je hum bent dat te gaan zitten herhalen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:23 schreef Peter6000 het volgende:
Nee, ook mensen op middelbare leeftijd, zonder baan mogen er zijn, Veulen.
Die hoeven zich niet schuldig te voelen omdat één of ander figuur met een bedenkelijke "transportbedrijfje" zich zwaar verheven voelt boven hun.
Ach die koeien vinden het niet erg om vergeleken te worden met ouwe mensen.quote:
Je weet diep in je hart dat 'het' hele abjecte ideeën heeft.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:25 schreef mootie het volgende:
[..]
En weer heb je het voor elkaar er iets in te lezen wat er niet staat! Hulde!
![]()
Behalve natuurlijk dat je het al de hele dag over haar hebt en ze in je ava staat.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:27 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben blij dat ik werkelijk NIETS en dan ook helemaal NIETS met dat figuur te maken heb.
Ach ik ben een werkeloze nietsnuts... Mare ik vind petraaa nog steeeds heeel lief.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:27 schreef Peter6000 het volgende:
Je weet diep in je hart dat 'het' hele abjecte ideeën heeft.
Ze heeft zichzelf simpelweg verraden, met haar afkeer tegen alles en iedereen die geen betaald werk heeft.
Honderduizenden mensen geschoffeerd, waaronder heel erg veel FOKkers.
Ik ben blij dat ik werkelijk NIETS en dan ook helemaal NIETS met dat figuur te maken heb.
Dat vind ik nogal een uitspraak als ik naar je ava kijk...quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je weet diep in je hart dat 'het' hele abjecte ideeën heeft.
Ze heeft zichzelf simpelweg verraden, met haar afkeer tegen alles en iedereen die geen betaald werk heeft.
Honderduizenden mensen geschoffeerd, waaronder heel erg veel FOKkers.
Zolang het maar niet gebeurt door een werkelijk misselijkmakend figuur met HELE ABJECTE ideeën.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:27 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ach die koeien vinden het niet erg om vergeleken te worden met ouwe mensen.![]()
Ik was je voorquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat vind ik nogal een uitspraak als ik naar je ava kijk...
Na al dat geblaat is je point mij nog steeds niet duidelijk overigens.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zolang het maar niet gebeurt door een werkelijk misselijkmakend figuur met HELE ABJECTE ideeën.![]()
Maar goed, ik heb mijn point gemaakt.
Ik word kots en kots misselijk van zulke fatsoenlijke 'mensen'.![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een smerig figuur.![]()
![]()
De zieke en gehandicapte mensen zijn niet genoeg voor je, smerig kutwijf.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |