Nog heel even en het kooitje gaat open.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:04 schreef Veulen het volgende:
[..]
Waar moet dat heen met de wereld als ik zelfs op jou niet meer kan rekenen.![]()
Verdomd... Deja vu.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:03 schreef Peter6000 het volgende:
De mensen die mij ge PM t en gemaild hebben, zijn er trots op, dat ik niet buig voor dat fascistische monster.
Als het aan dat ding lag, werd de zwemles voor reumapatiënten afgeschafd, omdat die mensen 'geen nut hebben'.
Fly birdie fly!quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nog heel even en het kooitje gaat open.
Ah en dan gaat de beer los?quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Nog heel even en het kooitje gaat open.
*overweegt een sleuteltje in de buurt te leggen... maar doet het nog ff nietquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het slotje doet al een beetje rammelen.
Flikker toch op: LEES MIJN QUOTE EENS.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Ga dit gvd met Petraa oplossen en val ons niet steeds lastig met dat stomme zelfverzonnen verhaal! Ik heb nog steeds geen quotes gezien die jouw verachtelijke gedrag rechtvaardigen.
Zou het vogeltje overweg kunnen met een breekijzer ?quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
*overweegt een sleuteltje in de buurt te leggen... maar doet het nog ff niet
*rent naar beneden voor nog meer popcorn en een tank met melk*quote:
Weet je het zeker, meis?quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
*overweegt een sleuteltje in de buurt te leggen... maar doet het nog ff niet
Maar dit alles gaat toch niet om die quote in je sig.?quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Flikker toch op: LEES MIJN QUOTE EENS.
DAT MENS IS GESTOORD.![]()
![]()
![]()
![]()
DAT SOORT FIGUREN MOETEN OPFLIKKEREN NAAR DE NEDERLANDSE VOLKSUNIE.![]()
Gast, chill the fuck down tegen Moots.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Flikker toch op: LEES MIJN QUOTE EENS.
DAT MENS IS GESTOORD.![]()
![]()
![]()
![]()
DAT SOORT FIGUREN MOETEN OPFLIKKEREN NAAR DE NEDERLANDSE VOLKSUNIE.![]()
Er word geschreeuwt tegen mootie... Doe je plicht isquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Weet je het zeker, meis?
Ja ik weet het zeker...... het zou zonde zijn als het vogeltje vleugellam gemaakt wordt omdat een ander zich niet weet te gedragen.quote:
Kijk eensch boven je.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
Er word geschreeuwt tegen mootie... Doe je plicht is![]()
Jawel hoor, want daarin staat, als je tussen de regels doorleest, dat alle gehandicapten naar Dachau moeten worden afgevoerd oid.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:10 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Maar dit alles gaat toch niet om die quote in je sig.?
Smerig kutwijf.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Zou het vogeltje overweg kunnen met een breekijzer ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |