Roodquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:52 schreef TherAngelina het volgende:
Hoe gaat het met je been?
En dan die laatste adem... "aahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..."quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als het maar van het klaarkomen is, dat verzacht de pijn![]()
Bij mij valt het meer onder seks.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:55 schreef mootie het volgende:
Zuigen is altijd een teken van volwassenheid![]()
Jij vond doodzijn toch fijnquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:50 schreef Peter6000 het volgende:
Ongelovelijk: wat valt het hier enorm DOOD.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Godverdomme.
Ik háát Huub.
Vuile klootzak.
En daar hoef je heul niet meerderjarig voor te zijnquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:55 schreef mootie het volgende:
Zolang weerloze chrnonisch zieke mensen en gehandicapten en alle bejaarden erbuiten gelaten worden, vind ik het prima.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:55 schreef mootie het volgende:
Ianneman...quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Veulerst!
Eender welke.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:55 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
heeft hij je gitaar ook kapot gemaakt
![]()
ik heb een zuigallergiequote:Op woensdag 6 juni 2007 22:55 schreef mootie het volgende:
Al die chronisch zieken en gehandicapten zijn natuurlijk gevlucht...quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Terwijl er een uur geleden nog zo`n fijne sfeer heerste waarin ook chronisch zieken en gehandicapten zich van harte welkom voelden.
Zeer eigenaardig, het lijkt wel of die fijne sfeer is kapotgeslagen.
WTF, ik ben allergisch voor water, voor seks, maar zuigen... volgens mij nietquote:
Naar bed dan maar?quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:58 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Al die chronisch zieken en gehandicapten zijn natuurlijk gevlucht...
Oh kut, ik moet maar snel maken dat ik weg kom.
Ah, al iemand gevonden om het op bot te vieren?quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Precies zoals hij hoort.
Het zou mij niets verbazen, ik heb vele steunbetuigingen mogen ontvangen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:58 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Die zitten niet te wachten op een of andere neuroot die met holle frasen hun rechten verdedigt, neem ik aan...quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:58 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Oh kut, ik moet maar snel maken dat ik weg kom.
De entertainment komt vanavond uit een heel andere hoek.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:59 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ah, al iemand gevonden om het op bot te vieren?
De ik heb namelijk net een heeeeeel grote bak popcorn gemaakt... En dat vraagt om wat entertainment![]()
De mensen die mij ge PM t en gemaild hebben, zijn er trots op, dat ik niet buig voor dat fascistische monster.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Die zitten niet te wachten op een of andere neuroot die met holle frasen hun rechten verdedigt, neem ik aan...
Waar moet dat heen met de wereld als ik zelfs op jou niet meer kan rekenen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:01 schreef Ian_Nick het volgende:
De entertainment komt vanavond uit een heel andere hoek.
Ga dit gvd met Petraa oplossen en val ons niet steeds lastig met dat stomme zelfverzonnen verhaal! Ik heb nog steeds geen quotes gezien die jouw verachtelijke gedrag rechtvaardigen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De mensen die mij ge PM t en gemaild hebben, zijn er trots op, dat ik niet buig voor dat fascistische monster.
Als het aan dat ding lag, werd de zwemles voor reumapatiënten afgeschafd, omdat die mensen 'geen nut hebben'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |