Breng de kids maar hier... die vang ik wel ff op... mits dat eilandtripje niet te lang duurtquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Samen op de trein ???? Naar een onbewoond eiland.
Ga je daar zeker ook kreupele kinderen proberen te vermoorden met je capsules of doom!quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Samen op de trein ???? Naar een onbewoond eiland.
Laat jij je nu voor een karretje spannenquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus je loopt die kinderen nog te verwaarlozen ook!?
Jij lelijke stoker, ik dacht even dat peter terug was.quote:
Keejjjjjjjjj deal!!! Eend we kunnenquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Breng de kids maar hier... die vang ik wel ff op... mits dat eilandtripje niet te lang duurt![]()
Ah, doel bereikt.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jij lelijke stoker, i kdacht even dat peter terug was.![]()
Let eens ff op zeg ik heb een andere AVA, als je het doet, doe het dan wel goed.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik snap niet dat jullie nog met zo'n walgelijk iets willen praten!
Mij in de war maken hequote:Op donderdag 7 juni 2007 00:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Ah, doel bereikt.
Ik deed Peter anders erg accuraat na.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Let eens ff op zeg ik heb een andere AVA, als je het doet, doe het dan wel goed.
Die rel was ook veel leukerquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Die anti-Petraa ava stond me toch minder goed dan die anti-Disana versie.
Dat dan weer wel!!!!quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik deed Peter anders erg accuraat na.![]()
Alsof ik me daaaar wat van aantrek.quote:
Dat vind ik dus het vreemde eraan, peter gaat veeeeel verder, en dat mag welquote:
Heb je je tanden gepoetst nadat je PC eend gepijpt had??quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar, ik krijg op mijn flikker: ik moet liever zijn.
Wie wil er zoenen?
quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Alsof ik me daaaar wat van aantrek.
Als peter zulke dingen mag zeggen, dan mag ik best af en toe kotsen op iemand.
Dit is "maar de SC" hè... kennelijk is de FOK! policy dan minder van toepassing ofzoquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat vind ik dus het vreemde eraan, peter gaat veeeeel verder, en dat mag wel![]()
![]()
Klopt niet, disana werd ook in de SC verdedigdquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit is "maar de SC" hè... kennelijk is de FOK! policy dan minder van toepassing ofzo
Ik heb Eendt nog niet in de mond genomen hoor.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je je tanden gepoetst nadat je PC eend gepijpt had??
Yup, beide rellen in de SC.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Klopt niet, disana werd ook in de SC verdedigd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |