Er ligt een lijk op het dakquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:02 schreef Adothehague het volgende:
Waarom mogen ze niet naar buiten van achter
Ik hoop het , maar zodra dat gebeurt wordt Brian beschermd.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:02 schreef Meganog het volgende:
Is deze opgeklopte vrolijkheid een voorbode van een para aanval van Brian?
Ja is echt waar...en hij is er nog trots op ook...quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ook niet en ik vraag me af of het echt waar is. Iemand?
Hij is er heel trots op, en heeft het al meerdere keren verteldquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ook niet en ik vraag me af of het echt waar is. Iemand?
Ja en?quote:
DENK DAT HET OVER IS MET HET BESCHERMEN OMDAT ZE HET NU VAN ZIJN WINST AF KUNNEN HALEN.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:05 schreef farceman het volgende:
[..]
Ik hoop het , maar zodra dat gebeurt wordt Brian beschermd.
Wat zei hij?quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:03 schreef scanman01 het volgende:
Hoor Brian nu![]()
![]()
... Dit is een nieuw dieptepunt voor hem .
Jaap zal zich nooit bij dat groepje aansluitenquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:05 schreef scanman01 het volgende:
Brian is hyper en denkt dat hij nu wel iedereen meekrijgt in zijn anti-Huub groep. Jaap hoort het volgens mij gewoon aan en lacht een beetje mee.
dream onquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:07 schreef RSie het volgende:
[..]
DENK DAT HET OVER IS MET HET BESCHERMEN OMDAT ZE HET NU VAN ZIJN WINST AF KUNNEN HALEN.
xcuus,.. sorry voor Caps.
maar ik mag toch hopen dat ze vanaf nu altijd alles in beeld laten en we geen streamlocks krijgen!
Palma is vermoord en straks komt De Cock met Cee Oo Cee Kaa om het op te lossen..quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:06 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Serieus? Wie dan want ik zie alle miljonairs nog? Is het iemand van achter of het personeel?
en nou eens kijken hoe slim Jaap is.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:08 schreef scanman01 het volgende:
Brian probeert echt weer bij Jaap aan te pappen nu.... Aanvallen op het moment dat Huub even zwak staat dus.
Dat grapje werd net gemaakt toen zij vroegen waarom er iemand op het dak stond.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:06 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Serieus? Wie dan want ik zie alle miljonairs nog? Is het iemand van achter of het personeel?
Dat Huub helemaal niets meer is, iedereen kwijt is en alleen die sekshoer nog heeft. En hij zei dat echt op een totaal doorgeslagen hoog toontje.quote:
Jaap gaat geheel zijn eigen weg en banjert tussen de groepjes door.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jaap zal zich nooit bij dat groepje aansluiten
Hij behoorde eerst hij dat groepje weet je nog?quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jaap zal zich nooit bij dat groepje aansluiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |