abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50692222
Dank jullie wel!
We hebben een super dag gehad. En Sarah vond de aandacht helemaal geweldig!

Ik ga zo eens even dit topic helemaal doorlezen en namen proberen te onthouden
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_50698705
Is Sarah alweer 1? Van harte nog! En welkom hier
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_50701896
CM, nog gefeliciteerd

Wat gaat de tijd toch snel!
Variety is the spice of life
pi_50720885
de tijd gaat zeker snel

zow, heb even dit topic doorgelezen en zo weet ik een beetje wie wie is en wat er allemaal is gebeurd deze maand
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_50754753
Sara slaapt dus wel de nachten door nu, alleen is ze sindsdien elke ochtend om 5 uur wakker! Met als gevolg dat ze nog steeds moe is overdag. Gisteravond trok ze het echt niet, om 18:00 lag ze erin. Ik dacht dat ze dan eerder wakker zou zijn, maar gewoon weer om 5 uur! Ook als ze er later inligt, wordt ze om 5 uur wakker. Iemand tips om haar langer te laten slapen? Haar kamertje is goed verduisterd, dus het is echt donker, ook 's morgens.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 23 juni 2007 @ 13:12:05 #181
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_50756963
welkom cas ( en dutchie) en sarah (en crazymoon) nog gefeliciteerd

Fuente, ik heb echt geen benul, want wij hebben echt nog nooit slaap perikelen gehad..
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_50765540
Vanavond is ze uit logeren bij opa en oma, kunnen wij ff bijtrekken
Sara
Merel
Ukje
pi_50773201
Nou mijn schoonouders belden net.. Sara was in eerste instantie goed in slaap gevallen, maar werd om 21:30 wakker en gilt nu nog... Manlief is d'r nu aan het ophalen, maar man wat baal ik hiervan.
Manlief gaat in juli een week op kamp (scouting). Ik draai dan 7 vroege diensten in het ziekenhuis, dus Sara zou die week bij mijn vader slapen (en ik ook), maar als ze nergens anders wil slapen hebben we dus mooi een probleem..
Sara
Merel
Ukje
pi_50773250
Fuente, zwengel je MSN even aan
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 25 juni 2007 @ 09:09:33 #185
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_50810765
Sarah & CrazyMoon, Cas & Dutchie, Damiën & Vamperotica, Iris & LadyS, welkom

Fuente, wat balen voor jullie zeg Ik had toch wel gehoopt dat Sara de slaap weer te pakken zou krijgen.. Ik zou toch proberen met Sara bij je vader te gaan slapen. Misschien reageert ze anders als jij haar naar bed brengt? Veel sterkte

Vrijdag had Vicky een oppasprobleem en kwam Amber gezellig bij Robin en mij. Amber voelde zich meteen thuis toen Vicky en Michel haar brachten, liep het hele huis door Een paar maanden geleden was Robin nog een erg verlegen ventje, maar nu verdedigde hij zijn territorium elke keer met "MIJ!!" Amber was lekker knuffelig en Robin daardoor natuurlijk ook Het slaapje van Robin ging goed, Amber begon te huilen zodra ik het licht uit deed en stopte er ook niet mee. Toen ben ik maar met haar op ons bed gaan liggen en toen heb ik zelf ook nog even een oogje dicht gedaan 's Middags wilde ik ze laten kleuren, maar dat was niet zo'n succes, want Robin pikte alle potloden in. Verder hebben ze lekker samen gespeeld en ook nog even naar de Jellabies en De bruine beer in het blauwe huis gekeken. Een gezellig dagje
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_50835831
Amber wilde vandaag niet slapen. Vanmorgen was het al eest en net weer. Ze was jengelig en hangerig dus om iets voor 20.00 uur hebben we haar naar bed gebracht. Nou het was krijsen, janken, schreeuwen, maar slapen.. NO WAY.
Uiteindelijk ehbben we haar maar even bij ons in bed gelegd en toen ging ze natuurlijk keten... Om 21.15 uur was ik het zat en heb haar weer in bed gelegd.. En nu isset stil cheer
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 14:37:12 #187
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_50858461
Turks brood ( wel op basis van maismeel met gist zout en water )
na een tijd proberen stukjes voorzetten, zijn we zondag eindelijk zover gekomen dat ze het durfde te likken.. daarna klein stukje proeven, met dikke traantjes en nu smullen
we moesten wel wat proberen omdat ze de rest vaak laat staan , zelfs de koekjes weigert ze vaak

Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_50858573
Fijn Evenstar!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 26 juni 2007 @ 15:29:44 #189
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_50860487
Evenstar, wat goed zeg!

Wisten jullie trouwens dat onze kleine donder ons in de maling heeft genomen? Hij at thuis alleen smeerkaas en pindakaas op brood, iets anders werd direct naar de grond verwezen. Vraag ik op het kdv hoe zij dat dan doen... nou, daar bleek hij dus gewoon worst, hagelslag, chocopasta en alles te eten En nu eet hij het thuis dus ook.. Rare wezens die eigenwijze dreumessen
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_50860594
heerlijk Evenstar!! goed nieuws!!

met onze dreumes gaat ook nog alles goed
ze is lekker ondeugend..

tot hoe lang deden jullie kids na elke hap de hand in de mond?
in het begin vond ik het wel leuk, elk stukje brood uit de mond halen. maar nu begint het toch wel irritant te worden, vooral omdat ze het steeds per ongeluk op de grond laat vallen.
Ze doet het soms zelfs met dr groente of fruithap.
Heb ook het gevoel alsof ze dr tong heeft ondekt ofzo, ze blijft maar graaien in dr mond, tot kokhalzen aan toe.
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  dinsdag 26 juni 2007 @ 16:06:32 #191
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_50861785
Evenstar wat goed zeg!

CM, dat doet soms nog wel eens. Maar Kim gooit het expres op de grond. Ook niet leuk.
pi_50864702
nee, dat is ook niet leuk nee!
Deden jullie het brood ook in kleine stukjes of gaven jullie grotere stukjes.
Misschien dat ik morgen eens ga proberen haar een boterham dubbelgevouwen te geven. Niet helemaal tegelijk natuurlijk, maar 1/4e ofzo. Bij een vriendin hielp dit..
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  dinsdag 26 juni 2007 @ 18:25:11 #193
105850 Fuente
mamamuts
pi_50866781
Vicky, sliep Amber vandaag wel weer goed?

En Evenstar, wat een supernieuws!

Wennie, hahaha herkenbaar! Sara dronk thuis nooit gewoon melk, alleen maar met een smaakje. Kom ik er een paar weken terug achter dat ze op het kdv gewoon melk drinkt! Thuis nu ook Eigenwijsjes he

CM, Sara doet dat gelukkig niet. Ze krijg brood in 8 stukjes ofzo, niet al te klein, ze hapt eraf. Soms geven we ook een dubbelgevouwen boterham, maar dan eet ze de korsten niet op.
Sara
Merel
Ukje
pi_50867976
Tot welke leeftijd hebben die kleintjes van jullie in het wipstoeltje gezeten? Mikael word nu echt te gevaarlijk in dat ding maar vind het nog zo makkelijk. Hij kijkt 's avonds altijd even tv en dan kan ie daar nog lekker in hangen maar eigenlijk vertrouw ik het niet meer. Hij haalt zulke rare dingen uit. Nu wil ik graag een ander stoeltje voor hem kopen maar heb geen idee of ie dat al kan. En als ie dat al wel kan welk stoeltje moet ik dan halen?
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  dinsdag 26 juni 2007 @ 19:26:24 #195
62233 Jelief
ikke lief!
pi_50868935
Menicole, Emma heeft geloof ik sinds zezelf een beetje kon zitten niet meer in de wipstoel gezeten. Je hebt wipstoelen die na de wip-fase gebruikt kunnen worden als gewoon stoeltje maar als ik zo je verhaal lees heb jij die niet. Ik heb Emma nog wel in de bumbo gehad of in de kinderstoel en anders even op schoot. Ik gok dat Mikael ook wel op een gewoon klein stoeltje kan zitten, misschien moet je er wel even bij blijven zodat hij niet omvalt.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 20:07:04 #196
108648 cattie
lieve moeder
pi_50870838
MeNicole, Ive zit sinds hij een half jaar is al niet meer in de wipstoel. Toen kon hij zelf goed zitten en vond hij het ding niets meer aan. Hij zit nu zelf op de bank naast ons, op schoot of in zijn kinderstoel.
pi_50872769
Geen idee wanneer Amber voor eht laast in de wippert gezeten heeft... Tis heel lang geleden igg.

Fuente, vanmiddag lag ze pas om 12.00 uur omdat we gezwommen hadden vanmorgen. Heb haar om 15.00 uur maar uit bed geplukt. Vanavond lag ze om 20.15 uur en het was gelijk stil.

Hier weer mega drama met eten. Amber eet zooooo slecht als ik voor d'r kook. Heb het nu al tig keer geprobeerd maar ze eet alleen de gbakken aardappeltjes en het vlees op, groente moet ze echt niets van weten. Potjes daarentegen eet ze wel heel goed.. Elke avond gebakken aardappeltejs en tomaatjes dat is ook geen menu natuurlijk... Ik weet het ff niet meer met dat eten..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 26 juni 2007 @ 21:00:23 #198
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_50873167
Lastig zeg Vicky met het eten.

Kim heeft vandaag alleen maar een fles melk, doosje rozijntjes, fles diksap en 2 doosjes rozijntjes op.
Heel erg weinig dus! Kan toch geen kwaad voor 1 dag, denken jullie?
pi_50873339
Amber heeft ook wel eens zo'n dag Ingrid.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 26 juni 2007 @ 21:12:41 #200
56471 pinquit
oh my lama!
pi_50873821
hier gaat het ook bar slecht met eten...
mja, elk hapje helpt. tussendoor stukjes kaas, plakjes worst enz.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')