Ik heb nog wel een knaloranje voor je in de aanbieding, wil er zelfs nog wel een aantal bloemetjes voor je optekenen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:07 schreef pronkjewail het volgende:
Die marimekko fatboys zijn echt!
Echt jammer dat deze versie zo duur is...
Ik vind Lieke nogsteeds 10 keer niks, maar dat is wel iets positiefs ja, + dat ze sterk genoeg is om Huub tegen te houden.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:22 schreef rooie3 het volgende:
Ik vind Lieke echt wel sterk tegen Natasia en Amanda.
Ze blijft zo lekker kalm.
Zou je deze ook hier Voorlezen door Mama Tasia neer willen zetten?quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:08 schreef noekje het volgende:
Dag lieve kindjes van Nederland en mijn kindertjes...hoe heten jullie ook alweer?
Hoe is het met jullie? Met mij gaat alles goed. Mijn borsten zijn ontdaan van de pus en ze glanzen!! Het doet pijn aan je ogen maar wel fijn want ze geven licht in het donker. Zo kan mama altijd de weg naar de koelkast vinden.
[afbeelding]
Hallo kutstreamertjes! Hoe is het met jullie? Geen onaardige dingen over mij anders laat ik mijn familie jullie in elkaar rossen en wij gaan dansen over jullie rotte lijken.
[afbeelding]
en nu doe ik Amanda na.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:19 schreef RSie het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een knaloranje voor je in de aanbieding, wil er zelfs nog wel een aantal bloemetjes voor je optekenen.
Huub is echt moe.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:23 schreef getl0st het volgende:
Hoelang zal het duren voor ze Huub wakker roepen?
Weet niet echt wat ik van Lieke moet denken.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:23 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik vind Lieke nogsteeds 10 keer niks, maar dat is wel iets positiefs ja, + dat ze sterk genoeg is om Huub tegen te houden.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:29 schreef beequeen het volgende:
Dellie gaat erbij zitten, terwijl Lieke kookt.
Lieke: Watch and learn.![]()
Donequote:Op woensdag 6 juni 2007 19:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou je deze ook hier Voorlezen door Mama Tasia neer willen zetten?![]()
Twee tegen een was toch zo gemeen vond Natasia.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:34 schreef getl0st het volgende:
Lieke is zoooooooo sterk weer
Amanda en Natasia proberen haar af te kraken en ze knalt terug a la Jaap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |