Maar hij kan er nog wel op "spelen" en dat is minder.......quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:59 schreef Mokum020 het volgende:
Gitaarterror van Huub..........werd tijd![]()
En wat denk je tegen Japio.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:59 schreef Marelle het volgende:
En maar aanmerkingen maken over Huub, waarom doen ze dat niet tegen Huub zelf, stelletje schijters..........
Dat zegt niks, ze stond er ook bij toen met het huub/nathanael incident..quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:57 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Amanda is er constant bij geweest
Wat een script alsof ze verwachten dat er iemand wat in het eten doet, jaja.
Wie?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:04 schreef RSie het volgende:
getoneelhaakt??
De enige die daar in de popie poll van profiteert is Brian.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:05 schreef beequeen het volgende:
Close call in de FOK poll.
Huub gaat weer beter in de poll.
Nu.
1. Jaap..................31
2. Huub.................29
3. Lieke...................8
4. Amanda..............4
5. Brian...................4
6. Eric......................4
7. Natasia...............0
gewoon 'n slimme (en sluwe) meid!quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:05 schreef F04 het volgende:
VWO met Latijn?
Ze doet het niet slecht hoor,, laat haar maar gaan.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:06 schreef Mokum020 het volgende:
Beetje triest met zijn allen tegen Lieke...Nichtje Eric heeft de grootste praatjes, straks
jankt ie weer![]()
Ik hoop dat vanavond de wraak zoet zal zijn.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:06 schreef Mokum020 het volgende:
Beetje triest met zijn allen tegen Lieke...Nichtje Eric heeft de grootste praatjes, straks
jankt ie weer![]()
Ja!quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:05 schreef F04 het volgende:
VWO met Latijn?
Deze begrijp ik niet.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
De enige die daar in de popie poll van profiteert is Brian.
Huubstemmers lopen over naar Japio.
Die van Brian blijven gelijk.
Gatver wat zielig, Eric begrijp ik al helemaal nietquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Ze voelen zich sterk, met zijn allen tegen Lieke
[afbeelding]
Beetje laat.... maarquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:08 schreef noekje het volgende:
Dag lieve kindjes van Nederland en mijn kindertjes...hoe heten jullie ook alweer?
Hoe is het met jullie? Met mij gaat alles goed. Mijn borsten zijn ontdaan van de pus en ze glanzen!! Het doet pijn aan je ogen maar wel fijn want ze geven licht in het donker. Zo kan mama altijd de weg naar de koelkast vinden.
[afbeelding]
Hallo kutstreamertjes! Hoe is het met jullie? Geen onaardige dingen over mij anders laat ik mijn familie jullie in elkaar rossen en wij gaan dansen over jullie rotte lijken.
[afbeelding]
en nu doe ik Amanda na.
[afbeelding]
Iedereen heeft het altijd geroepen, dat het gewoon een valse nicht is. Mooi is wel dat hij er volgende stemronde uit is.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:08 schreef Marelle het volgende:
[..]
Gatver wat zielig, Eric begrijp ik al helemaal niet![]()
![]()
![]()
Huub had hem goed door...quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:06 schreef Mokum020 het volgende:
jankt ie weer![]()
Vind Lieke best sterk nu hoorquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:08 schreef Marelle het volgende:
[..]
![]()
![]()
die heeft geen diploma nodig met haar charismaquote:
Wat snap je niet lieverd?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:08 schreef Marelle het volgende:
[..]
![]()
![]()
jaquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:10 schreef Marelle het volgende:
Prachtig, ze krijgen geen vat op Lieke, knap van haar!!
quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:10 schreef Liess het volgende:
Kan ik terwijl ik boven op 1 emailadres Streams kijk (en betaald heb)
Met hetzelfde emailadres ook beneden kijken?
Nee, niet als je het via een router doet.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:10 schreef Liess het volgende:
Je kunt hetzelfde e-mail adres eventueel gebruiken maar je blijft per pc betalen...quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:10 schreef Liess het volgende:
Hier zijn haast geen Brianfans.quote:
Oh mooi, ik wil dit echt NIET missenquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Je kunt hetzelfde e-mail adres eventueel gebruiken maar je blijft per pc betalen...
Ik heb ook 2 pc's en moest voor beide een licentie aanschaffen maar heb beide keren hetzelfde e-mail adres gebruikt.
ah, hahahaquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:13 schreef milk-shake het volgende:
netty gaat klikken over de gitaar ......................huub heb het gedaan ...huub...huub huub
Hij blijft nu heel rustigquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:15 schreef Liess het volgende:
Wat is er met Huub?
Voorlopig blijft hij supercool, even afwachten hoelangquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |