Nee, dat noemen we the war on terrorism, het is ook goed hun recht om zich te verweren, betreur alleen dat er weer onschuldig bloed bij betrokken zal zijn.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:07 schreef valek het volgende:
Doet Turkijke niet gewoon aan terrorisme?
Volgens mij is er een jaar of 85 geleden land beloofd aan de Koerden. Nog steeds niet gerealliseerd.
De joden hebben toch ook land gekregen, waarom de Koerden niet. Er is daar toch plek zat.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Net zoiets als Israel bijna wekelijks doet dus...?
Zucht.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:08 schreef Burakius het volgende:
[..]
Eh... zeg maar heel Turkije ? en dar nog heel veel mensen bij. Die klootzakken komen onschuldige mensen doden. Tuurlijk willen wij die weg
Ik heb het ooit ergens gelezen. Volgens mij nog ooit op school gehad zelfs.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je klets uit je nek. Er is nooit land beloofd aan de Koerden.
Zij staan op bezet gebied.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
![]()
wekelijks duizenden isarelische soldaten die de grens overtrekken?
Pardon?quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:52 schreef Jestrovic het volgende:
[..]
Feit: de Turken kunnen het niet winnen van de PKK in Turkije en in Noord-Irak al helemaal niet dus laat ze aub opdonderen uit Irak stelletje warmongers dat ze zijn. En dat wil dan bij de EU, over my cold dead body!
De Turken vallen Noord-Irak binnen om Iraakse olie te stelen stelletje dieven![]()
Ze hebben nu Noord-Irak. Veel plezier ermee.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:07 schreef valek het volgende:
Doet Turkijke niet gewoon aan terrorisme?
Volgens mij is er een jaar of 85 geleden land beloofd aan de Koerden. Nog steeds niet gerealliseerd.
De joden hebben toch ook land gekregen, waarom de Koerden niet. Er is daar toch plek zat.
Jawel, verdrag van Sevres, 1919, door de Britten enzo.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je klets uit je nek. Er is nooit land beloofd aan de Koerden.
quote:
Succes.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
![]()
hou op mensen ik ga dood van het lachen.
De Britten hebben niks te zeggen want de Britten hebben beloofd de Palestijnen hun land terug te gevenquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jawel, verdrag van Sevres, 1919, door de Britten enzo.
Niet doen hoor!quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:10 schreef zoalshetis het volgende:
hou op mensen ik ga dood van het lachen.
Ja. ok, maar tijdens Sevres lag het wel even anders hé, na Lausanne hebben Turken het terug geeist en nog gekregen ook, maar de Koerden houden nog vast aan Sevresquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:11 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
De Britten hebben niks te zeggen want de Britten hebben beloofd de Palestijnen hun land terug te geven
Ze kunnen vasthouden zoveel ze willen maar ze krijgen geen cm² van mij..Mochten ze toch iets krijgen zullen Turkije én Iran er binnen 24 uur binnen zijnquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja. ok, maar tijdens Sevres lag het wel even anders hé, na Lausanne hebben Turken het terug geeist en nog gekregen ook, maar de Koerden houden nog vast aan Sevres
Een seperatisch beweging die geweld niet uitsluit om onafhankelijk te verkrijgen en burgerdoelen bombardeert wekt jouw sympathie op, enig idee wat 30.000 doden inhouden? Zo zijn ook Hamas en Fatah slachtoffers te noemen hé.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:13 schreef valek het volgende:
De Koerden hebben de pech dat hun grondgebied altijd inzet is geweest van strijd tussen verschillende partijen. Een vrij Koerdistan voor alle Koerden is in 1920 afgesproken, maar heeft eigenlijk nooit bestaan. Daarna hebben de Koerden in Iran kort kunnen genieten van zelfbestuur en in Irak doen ze dat in feite -voor zolang het duurt- nog steeds. Een echt onafhankelijk Koerdistan voor alle Koerden lijkt echter nog ver weg en misschien komt het er wel nooit meer van. In dat laatste geval kunnen we de Koerden met recht slachtoffer van de loop van de geschiedenis noemen.
http://www.cmo.nl/pe/pe4/pe-4.html
http://www.cmo.nl/pe/pe4/pe-40.html#1
Mja, zeker als Erdogan een Rolex krijgt van Ahmedinjadquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:13 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ze kunnen vasthouden zoveel ze willen maar ze krijgen geen cm² van mij..Mochten ze toch iets krijgen zullen Turkije én Iran er binnen 24 uur binnen zijn
Ik heb voor Turkije en de Koerden beide geen sympathie gevoelens.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een seperatisch beweging die geweld niet uitsluit om onafhankelijk te verkrijgen en burgerdoelen bombardeert wekt jouw sympathie op, enig idee wat 30.000 doden inhouden? Zo zijn ook Hamas en Fatah slachtoffers te noemen hé.![]()
Ik geloof daar niet in, onschuldige mensen zullen zeker dood ondervinden, laffe PKK zou eens niet meer onder het volk moeten schuilen en als ze echt bereid zijn te vechten voor een land wat ik al afkeur gewoon volgens verdrag van Geneve te doen en niet als mietjes te schuilen in bergen en civiele locaties, hoe dan ook, het gaat Turkije weer eens mensen, geld, rust en pijn kosten.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:13 schreef TheMagnificent het volgende:
Trigger, bij oorlog denk jij volgens mij meteen aan de methodes die de VS toepassen (alles bombarderen, maakt niet uit of er onschuldigen bij omkomen).
Turkije heeft nooit dorpen gebombardeerd. De Turkse soldaten zijn er altijd op uitgestuurd om de terroristen straat voor straat, berg voor berg te bevechten. Vrees niet, er komen geen onschuldige burgerslachtoffers.
Turkije doet aan terrorisme?quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:15 schreef valek het volgende:
[..]
Ik heb voor Turkije en de Koerden beide geen sympathie gevoelens.
Ze doen allebei aan terrorisme. Zo zie ik het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |