abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50173080
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:07 schreef valek het volgende:
Doet Turkijke niet gewoon aan terrorisme?
Volgens mij is er een jaar of 85 geleden land beloofd aan de Koerden. Nog steeds niet gerealliseerd.
De joden hebben toch ook land gekregen, waarom de Koerden niet. Er is daar toch plek zat.
Nee, dat noemen we the war on terrorism, het is ook goed hun recht om zich te verweren, betreur alleen dat er weer onschuldig bloed bij betrokken zal zijn.

Belofte is gedaan door de Britten, laat ze maar lekker Wales ofzo opgeven dan, plek zat toch?
  woensdag 6 juni 2007 @ 19:09:03 #52
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_50173090
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:03 schreef yvonne het volgende:

[..]

Net zoiets als Israel bijna wekelijks doet dus...?

wekelijks duizenden isarelische soldaten die de grens overtrekken?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_50173093
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:08 schreef Burakius het volgende:

[..]

Eh... zeg maar heel Turkije ? en dar nog heel veel mensen bij. Die klootzakken komen onschuldige mensen doden. Tuurlijk willen wij die weg
Zucht.
Lezen Burak, Lezen.
pi_50173099
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:08 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Je klets uit je nek. Er is nooit land beloofd aan de Koerden.
Ik heb het ooit ergens gelezen. Volgens mij nog ooit op school gehad zelfs.
Ik ga het even opzoeken
History became legend, legend became myth.
pi_50173104
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:09 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

wekelijks duizenden isarelische soldaten die de grens overtrekken?
Zij staan op bezet gebied.
pi_50173106
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 18:52 schreef Jestrovic het volgende:

[..]

Feit: de Turken kunnen het niet winnen van de PKK in Turkije en in Noord-Irak al helemaal niet dus laat ze aub opdonderen uit Irak stelletje warmongers dat ze zijn. En dat wil dan bij de EU, over my cold dead body!

De Turken vallen Noord-Irak binnen om Iraakse olie te stelen stelletje dieven
Pardon?
PKK in Turkije is zo goed al bijna kapot
Al die bommen worden gejat in Irak (Die A4 bommen waren van de VS)
Turkse speciale eenheden hebben al 10-15 jaar ervaring met het vechten in de bergen dus die PKK-ers in Irak zijn zo goed als dood!
En anders gewoon een mooi strak weilandje van dat gebied maken
pi_50173121
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:07 schreef valek het volgende:
Doet Turkijke niet gewoon aan terrorisme?
Volgens mij is er een jaar of 85 geleden land beloofd aan de Koerden. Nog steeds niet gerealliseerd.
De joden hebben toch ook land gekregen, waarom de Koerden niet. Er is daar toch plek zat.
Ze hebben nu Noord-Irak. Veel plezier ermee.

(Zit nog olie ook)
pi_50173138
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:08 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Je klets uit je nek. Er is nooit land beloofd aan de Koerden.
Jawel, verdrag van Sevres, 1919, door de Britten enzo.
  woensdag 6 juni 2007 @ 19:10:27 #59
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_50173146
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:09 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Zij staan op bezet gebied.

hou op mensen ik ga dood van het lachen.
pi_50173157
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:10 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Succes.
  woensdag 6 juni 2007 @ 19:11:23 #61
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_50173174
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:10 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Succes.
pi_50173179
quote:

[..]

Jawel, verdrag van Sevres, 1919, door de Britten enzo.
De Britten hebben niks te zeggen want de Britten hebben beloofd de Palestijnen hun land terug te geven
pi_50173212
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:10 schreef zoalshetis het volgende:
Niet doen hoor!
pi_50173217
quote:

[..]

Succes.
!
pi_50173226
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:11 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

De Britten hebben niks te zeggen want de Britten hebben beloofd de Palestijnen hun land terug te geven
Ja. ok, maar tijdens Sevres lag het wel even anders hé, na Lausanne hebben Turken het terug geeist en nog gekregen ook, maar de Koerden houden nog vast aan Sevres
pi_50173243
De Koerden hebben de pech dat hun grondgebied altijd inzet is geweest van strijd tussen verschillende partijen. Een vrij Koerdistan voor alle Koerden is in 1920 afgesproken, maar heeft eigenlijk nooit bestaan. Daarna hebben de Koerden in Iran kort kunnen genieten van zelfbestuur en in Irak doen ze dat in feite -voor zolang het duurt- nog steeds. Een echt onafhankelijk Koerdistan voor alle Koerden lijkt echter nog ver weg en misschien komt het er wel nooit meer van. In dat laatste geval kunnen we de Koerden met recht slachtoffer van de loop van de geschiedenis noemen.

http://www.cmo.nl/pe/pe4/pe-4.html

http://www.cmo.nl/pe/pe4/pe-40.html#1
pi_50173264
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:12 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ja. ok, maar tijdens Sevres lag het wel even anders hé, na Lausanne hebben Turken het terug geeist en nog gekregen ook, maar de Koerden houden nog vast aan Sevres
Ze kunnen vasthouden zoveel ze willen maar ze krijgen geen cm² van mij..Mochten ze toch iets krijgen zullen Turkije én Iran er binnen 24 uur binnen zijn
pi_50173265
Trigger, bij oorlog denk jij volgens mij meteen aan de methodes die de VS toepassen (alles bombarderen, maakt niet uit of er onschuldigen bij omkomen).

Turkije heeft nooit dorpen gebombardeerd. De Turkse soldaten zijn er altijd op uitgestuurd om de terroristen straat voor straat, berg voor berg te bevechten. Vrees niet, er komen geen onschuldige burgerslachtoffers.
pi_50173293
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:13 schreef valek het volgende:
De Koerden hebben de pech dat hun grondgebied altijd inzet is geweest van strijd tussen verschillende partijen. Een vrij Koerdistan voor alle Koerden is in 1920 afgesproken, maar heeft eigenlijk nooit bestaan. Daarna hebben de Koerden in Iran kort kunnen genieten van zelfbestuur en in Irak doen ze dat in feite -voor zolang het duurt- nog steeds. Een echt onafhankelijk Koerdistan voor alle Koerden lijkt echter nog ver weg en misschien komt het er wel nooit meer van. In dat laatste geval kunnen we de Koerden met recht slachtoffer van de loop van de geschiedenis noemen.

http://www.cmo.nl/pe/pe4/pe-4.html

http://www.cmo.nl/pe/pe4/pe-40.html#1
Een seperatisch beweging die geweld niet uitsluit om onafhankelijk te verkrijgen en burgerdoelen bombardeert wekt jouw sympathie op, enig idee wat 30.000 doden inhouden? Zo zijn ook Hamas en Fatah slachtoffers te noemen hé.
pi_50173323
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:13 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Ze kunnen vasthouden zoveel ze willen maar ze krijgen geen cm² van mij..Mochten ze toch iets krijgen zullen Turkije én Iran er binnen 24 uur binnen zijn
Mja, zeker als Erdogan een Rolex krijgt van Ahmedinjad
  woensdag 6 juni 2007 @ 19:15:33 #71
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_50173326
ze moeten land geven aan de marokkanen, kunnen we weer nederland worden
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_50173332
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:14 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Een seperatisch beweging die geweld niet uitsluit om onafhankelijk te verkrijgen en burgerdoelen bombardeert wekt jouw sympathie op, enig idee wat 30.000 doden inhouden? Zo zijn ook Hamas en Fatah slachtoffers te noemen hé.
Ik heb voor Turkije en de Koerden beide geen sympathie gevoelens.
Ze doen allebei aan terrorisme. Zo zie ik het.
  woensdag 6 juni 2007 @ 19:16:21 #73
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_50173360
(bij voorkeur een stuk land midden in noord amerika, kunnen we namelijk later zeggen van "zie je wel ze kunnen niet samenleven" en dan een muur eromheen bouwen enzo)
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_50173392
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:13 schreef TheMagnificent het volgende:
Trigger, bij oorlog denk jij volgens mij meteen aan de methodes die de VS toepassen (alles bombarderen, maakt niet uit of er onschuldigen bij omkomen).

Turkije heeft nooit dorpen gebombardeerd. De Turkse soldaten zijn er altijd op uitgestuurd om de terroristen straat voor straat, berg voor berg te bevechten. Vrees niet, er komen geen onschuldige burgerslachtoffers.
Ik geloof daar niet in, onschuldige mensen zullen zeker dood ondervinden, laffe PKK zou eens niet meer onder het volk moeten schuilen en als ze echt bereid zijn te vechten voor een land wat ik al afkeur gewoon volgens verdrag van Geneve te doen en niet als mietjes te schuilen in bergen en civiele locaties, hoe dan ook, het gaat Turkije weer eens mensen, geld, rust en pijn kosten.
pi_50173393
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:15 schreef valek het volgende:

[..]

Ik heb voor Turkije en de Koerden beide geen sympathie gevoelens.
Ze doen allebei aan terrorisme. Zo zie ik het.
Turkije doet aan terrorisme?

maar goed, het is jouw mening
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')