Was zeer goed te doenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:23 schreef wlsandman het volgende:
Vanmiddag ff een paar pintjes drinken bij de leeparade![]()
Spreek je het nou ook echt uit als Lee-pareed?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:23 schreef wlsandman het volgende:
Vanmiddag ff een paar pintjes drinken bij de leeparade![]()
Je spreekt het net zo uit als gayparadequote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:40 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Spreek je het nou ook echt uit als Lee-pareed?
En wat de hel is het eigenlijk?
That sounds gay! (met de betekenis van vrolijk dan:P)quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:59 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Je spreekt het net zo uit als gayparade![]()
Waren gewoon een tiental schuiten, met dansende jongeren + pils en goede muziek![]()
Daarna afterparty in de tent![]()
![]()
Ga je keihard aan de jumpstyle?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:33 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Was zeer goed te doen![]()
Belooft nog wat voor vanavond![]()
da's niet 'de plas bij het strand'.... dat is 'de wereldberoemde BANK'. Iedere Breeje Durper weet wat je bedoelt als je het hebt over 'schaatsen op de bank'....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:20 schreef Miracle_Drug het volgende:
[afbeelding]
Van de winter genomen, fotootje van de plas bij het strand van 's-Gravenzande![]()
Half negen is inderdaad ook wel erg vroeg. Wat moet je doen dan?quote:Op zondag 10 juni 2007 08:33 schreef kurk_droog het volgende:
heheHet zure is altijd dt je de dag erop weer vroeg moet opstaan.
![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:23 schreef [Efink] het volgende:
[..]
da's niet 'de plas bij het strand'.... dat is 'de wereldberoemde BANK'. Iedere Breeje Durper weet wat je bedoelt als je het hebt over 'schaatsen op de bank'....
moest 't, als echte 's-gravenzander, ff kwijt
Jij woont zeker in Wateringse Veld danquote:Op zondag 10 juni 2007 12:35 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
![]()
Maar ik ben dan ook geen echte 's-GravenzanderEen mooie foto is het wel hé. Ik wil hem uitvergroten en inlijsten
![]()
Haha nee! Ik woon wel in 's-Gravenzande maar ben er niet geboren en getogenquote:Op zondag 10 juni 2007 12:51 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Jij woont zeker in Wateringse Veld dan![]()
Ik las in eerdere posts dat jij ook zou komen maar het was wel een toffe party jaquote:Op zondag 10 juni 2007 14:00 schreef wlsandman het volgende:
[..]
![]()
Waar had u mij gezien dan?
Idd best feestje, lag pas half 6 in me nest![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |