Best ernstig van zo weinig drank toch dronken wordenquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:37 schreef dubidub het volgende:
Ik ben godverdomme geslaagd en godverdomme dronken. Jammergenoeg komt er vanavond visiteDat wordt dan dus effe tukke
zo weinig drank. Toen jij er neit was zaten we effe 5 bier weg te keilen in de winkel, aan de barquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:43 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Best ernstig van zo weinig drank toch dronken worden![]()
Maar toch, dan is het nog niet veel vergelijken met een zaterdag ofzo ....quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:45 schreef dubidub het volgende:
[..]
zo weinig drank. Toen jij er neit was zaten we effe 5 bier weg te keilen in de winkel, aan de barDe nieuwe stond al voordat de ouwe weg was
Daarnaast, chek deze herrie effe.
NEe ok, maar zaterdag was gewoon drank. Die muziek is echte Fresh in de mix, hardhouse generation, Club fresh muziekquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:47 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Maar toch, dan is het nog niet veel vergelijken met een zaterdag ofzo ....
Is die muziek ook aan te horen voor mijn moeder die hier loopt te strijken ?
Tot 1 uur,,, club fresh,,, fresh in the mix.... [wijf]hardhouse generation[/wijf]quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:49 schreef dubidub het volgende:
[..]
NEe ok, maar zaterdag was gewoon drank. Die muziek is echte Fresh in de mix, hardhouse generation, Club fresh muziek
musicincontrol ?quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:50 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Tot 1 uur,,, club fresh,,, fresh in the mix.... [wijf]hardhouse generation[/wijf]![]()
Nee, gewoon dat wijf van freshfmquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:52 schreef dubidub het volgende:
[..]
musicincontrol ?Kutwijf is dat gek
Ja maar voor hardhouse generation tot 1 uur fresh in de mix enzo moet je ff musicincontrol.nl hebben.quote:
Oké, maar die ænder is wel tof ?quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:54 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ja maar voor hardhouse generation tot 1 uur fresh in de mix enzo moet je ff musicincontrol.nl hebben.
Die ænder is zeer puikend. Yoji Biomehanikaquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:56 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Oké, maar die ænder is wel tof ?
Als we deze nou ff vol spammen ken je je nieuwe OP showen die je nog niet klaar hebt![]()
Daaromquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:57 schreef dubidub het volgende:
[..]
Die ænder is zeer puikend. Yoji Biomehanika
Welke nieuwe op![]()
.kane zegt (18:57):quote:
Lees ænders ff topic door, ik heb al aangemeldquote:Best! , jij dan ook?
Ah lullo, zeg dat kan!quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:00 schreef dubidub het volgende:
[..]
.kane zegt (18:57):
meld je effe aan voor de pokermeet volgendeweekvrijdag
[..]
Lees ænders ff topic door, ik heb al aangemeld
Ja mooi, ahoh, iemand herrinnert je er wel aan tegen die tijd ofzo hoop ik....quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:05 schreef dubidub het volgende:
Ik post nog steeds, komende week m'n agenda er maar bij pakken, ik hou het allemaal niet meer bij.
Ik welke plaats?quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:09 schreef wlsandman het volgende:
Laan van vijverberg ofzo....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |