omfg o_0quote:Op donderdag 6 december 2007 00:07 schreef --- het volgende:
[..]
En Als hij heen disk lezer heeft, Kut limbo
Fucking limbo wat boeit het mequote:Op donderdag 6 december 2007 00:12 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
omfg o_0
fucking retard
Heb je dit topic wel gelezen?
Dat dus ... heb ik net alles gelezen ... één grote anti-climaxquote:Op zondag 16 december 2007 08:58 schreef Baird het volgende:
4 pagina's en hier kom ik uit? Goddamned!
Ik dus ook godverdomme.... In elke post op zoek naar een miniscuul stukje informatie over wat erop zou kunnen staan..... Tot hier.quote:Op zondag 16 december 2007 09:16 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat dus ... heb ik net alles gelezen ... één grote anti-climax
mis ik iets?quote:Op zondag 16 december 2007 11:34 schreef pvc_boer het volgende:
Staat op,
Hartelijk dank van het huren van deze grafbak!
Mail het bestandje door naar al je vrienden en/of familie.
Mvgr. Flopiieslingeraar!
Op pagina 2 lees je dat TS de floppie gestuurd heeft naar pvc_boer, die hem in een superdisk drive heeft gestopt en hem heeft kunnen openen met speciale software die origineel ook door Imation geleverd werd om hun floppies te beveiligen en vergrendelen.quote:
Oh?quote:Op zondag 16 december 2007 18:49 schreef classpc het volgende:
[..]
Op pagina 2 lees je dat TS de floppie gestuurd heeft naar pvc_boer, die hem in een superdisk drive heeft gestopt en hem heeft kunnen openen met speciale software die origineel ook door Imation geleverd werd om hun floppies te beveiligen en vergrendelen.
* LS-120 gebruiker meldt zichquote:Op woensdag 5 december 2007 20:35 schreef Het_Biertje het volgende:
jazeker!
disk ligt hier nog steeds maar ik kan deze met de beste wil van de wereld niet lezen.![]()
![]()
stfu tyquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:47 schreef BlackRhino het volgende:
Slechtste topic ooit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |