leg eerst ff uit waarom er een winXP schermpje kwam ipv een win2kquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:23 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
klopt en als iemand nu eindelijk een suggestie heeft voor een goed crackprogramma...graag!![]()
die hebben we in NL ook gewoon hoorquote:Op zondag 24 juni 2007 18:56 schreef Sloggi het volgende:
Waarschijnlijk is hij ontvoerd door de CIA en overgebracht naar een geheime gevangenis in Polen!
quote:Op zondag 24 juni 2007 18:56 schreef Sloggi het volgende:
Waarschijnlijk is hij ontvoerd door de CIA en overgebracht naar een geheime gevangenis in Polen!
Ik denk het niet, ik denk dat de de CIA er wel van weet.quote:
Waar heb jij het overquote:Op zondag 24 juni 2007 23:00 schreef Klit het volgende:
Sommige dingen in dit leven kun je beter ook maar niet weten.
Zo is het geweest en zo zal het het zijn.
maar dat weet je pas als je het weet.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:08 schreef Klit het volgende:
Ow, natuurlijk wil ik ook graag weten wat erop staat, dat is helder hoor.
Maar dat neemt niet weg dat je sommige dingen beter niet kunt weten.
Het_Biertje, je bent online, zijn er vorderingen?quote:Op maandag 25 juni 2007 01:12 schreef Klit het volgende:
Dat is wel weer waar natuurlijk.
Zouden we het nog een keer te weten komen?
weet je toevallig hoe de software heet die het beveiligt?quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:37 schreef Het_Biertje het volgende:
geen vorderingen, cracks die ik kreeg via PM leverden niets op....
Behalve een paar keyloggers en trojansquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:37 schreef Het_Biertje het volgende:
geen vorderingen, cracks die ik kreeg via PM leverden niets op....
Misschien staan er wel aapjes op!quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:22 schreef classpc het volgende:
En dan blijkt straks dat er allemaal foto's opstaan gemaakt door iemand in een bos.
En als je dan goed kijkt zie je allemaal rare dingen op die foto's staan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |