quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:11 schreef Isdatzo het volgende:
btw.
probeer eens met getdataback ofzo?
of een ander recovery programma..
Als dit een nationaal '~gate' incident wordt sta ik mooi met naam en avatar op de foto met bewijslastquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:28 schreef Het_Biertje het volgende:
[..][afbeelding]
nee hoor. in xp heb ik met de juiste driver het schijfje alsnog kunnen activeren. de win2000 bak pakte hem eerder.
met een "kraak dat ding" statementquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:39 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Als dit een nationaal '~gate' incident wordt sta ik mooi met naam en avatar op de foto met bewijslast![]()
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | aardappels bier gehakt bier sla bier bifi bier |
Moeder van 3...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:18 schreef Buschetta het volgende:
DUurt wel lang hoor om een schijfje te lezen./...d,.,l3.@@!@$#@%$
Wij willen die nudes van Maxima zien :p
Alleen de gedachte al ja.quote:
Dus omdat jij die gedachte hebt moeten wij ff meegenietenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:30 schreef -Nielz- het volgende:
Zo ook het idee dat Klaus Beatrix regelmatig hard heeft geneukt... BAH
Kut hequote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dus omdat jij die gedachte hebt moeten wij ff meegenieten.
TS vind disk uit prehistorie met daarop "Level 3 rapport"quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:56 schreef Sloggi het volgende:
Samenvatting?
klopt en als iemand nu eindelijk een suggestie heeft voor een goed crackprogramma...graag!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:04 schreef Timooon het volgende:
[..]
TS vind disk uit prehistorie met daarop "Level 3 rapport"
TS krijgt Peter R. gevoel en probeert de schijf te lezen, maar heeft de geschikte drive niet
TS vind eindelijk geschikte drive maar kan de schijf niet lezen, want hij krijgt een "Password?" melding.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |