oid.quote:Heb je al deze moeite genomen om dit ding te kunnen lezen, staat er niks op! 1 April!
peter r de vriesquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:08 schreef Het_Biertje het volgende:
Ik heb vanmorgen in een auto die ik gehuurd heb een Imation 120MB superdisk gevonden. [afbeelding]
op het label staat "level 3 rapport" () dus mijn fantasie sloeg meteen op hol natuurlijk.
[i]wauw dit kan wel eens een geheim document zijn[/i] etc
Alleen heb ik geen drive waar ik deze dingen kan lezen. wie heeft een idee? zal ik gewoon ff naar een kopieshop toe lopen morgen?
quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:36 schreef Het_Biertje het volgende:
ok. ik heb inmiddels na een hele driver zoektocht op internet de reader aan de praat gekregen!
De disk erin gestopt. Het eerst wat mij opvalt is dat de reader ontzettend aan eht 'readen' gaat en het duurt lang voordat het systeem dan reageert.
Maar dan! zodra ik een venster krijg van het extra diskette station:
[afbeelding]
wtf is dit nu weer![]()
en van welk programma?
![]()
je moet eerst een pc bouwen voor je windows kunt installerenquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:38 schreef Het_Biertje het volgende:
ow en jullie mogen mij trouwens wel extra dankbaar zijn! ik heb speciaal een een pc met win2000 gebouwd aangezien ik de reader in xp niet aan de praat kreeg
doe datquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:29 schreef MrDrako het volgende:
superdisk hack tool zoeken, ik wil het nu ook weten :p
je grap heeft een dermate hoog nerd gehalte dat ik er nog niet om kan lachenquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:42 schreef GSMboy het volgende:
Afijn, de TS heeft het met een vaag programma like SukerDisk haxxor Pro 1.3.3.7 beta gekraakt, en toen was het een rapport wat hoe het level 3 van Keen Dreams eruit zag![]()
![]()
![]()
mja, maar ik zie al wel opengespleten puisten en pus op de beeldschermen van het lachen van zijn medenerds nu voor me....bedankt hoorquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:43 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
je grap heeft een dermate hoog nerd gehalte dat ik er nog niet om kan lachen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |