ja.. dat zal strax ook wel weer minder zijnquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:30 schreef Peterselieman het volgende:
In de spits ook GTW.
mjah nou ja :p na de vakantie rijd er zo goed als geen DH meer denk ikquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:33 schreef Peterselieman het volgende:
Denk het niet, omdat de vakantietijd nadert en Arriva nog wel even de tijd heeft om de volgende lijn van GTW'tjes te voorzien.
mjah,quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:36 schreef Peterselieman het volgende:
Ik denk tijdens de vakantie al bijna niet meer in het noorden, omdat als er nog 6 à 7 stellen instromen, Arriva in de zomervakantie al zo ongeveer alles met GTW'tjes en buffels kan laten rijden.
Nope.. :pquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:39 schreef Peterselieman het volgende:
Gehehe. Wedden om een krat bier van niet.
Jammer dat je niet wilt wedden, omdat ik anders al gewonnen had. Zie het stoom in Friesland weekendquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:40 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Nope.. :p
ach reistijd kan ansigh wel afnemen... als je ze maar plankt :p
ga je ook klagen als je geen toverijzer krijgt?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:41 schreef Peterselieman het volgende:
De sneltrein Lw-Gn van 13.57 is opgeheven en is stoptrein geworden. Precies zoals verwacht, dus dan is er vervangend mat in Gn voor mijn trein en hopelijk is dat het zwitsers toverijzer.
Misschienquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:41 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ga je ook klagen als je geen toverijzer krijgt?
nee.. :pquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jammer dat je niet wilt wedden, omdat ik anders al gewonnen had. Zie het stoom in Friesland weekend![]()
hahaha...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:46 schreef Peterselieman het volgende:
Ze gaan nieuw gebouwde stoomtreinen laten rijden tussen de Arriva dienstregeling door.
Gisteren reden er ook Wadlopers tussen Leeuwarden en Harlingen Haven. Gelukkig reed het andere halfuur wel een GTW.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:25 schreef Peterselieman het volgende:
Vandaag is er wel een wadje op Lw-Hlgh gesignaleerd.
Het is hier anders ook nog tyfuswarmquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:04 schreef Brembo het volgende:
Oftewel het is weer hopeloos gesteld met het spoorwegvervoer in Nederland. Zit er trouwens zo'n temperatuurverschil tussen Groningen/Friesland en Limburg lijkt wel of Limburg in de Sahara ligt.
Gelukkig ist hier in het noorden nog steeds redelijk kwa weer :-)quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:45 schreef Zug-Chef het volgende:
Ja was weer ouderwets feest vandaag. Balen als je met de trein moest vandaag inderdaad. Bijna niemand is er aan ontkomen.
En nu zelfs al een dode door het noodweer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |