Was natuurlijk ook wel te verwachten met zoveel voetbal fansquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:09 schreef Messenga het volgende:
We hebben trouwens nog steeds de beste league.
Confirm. Alleen ik twijfel nog over de doelman, Viviano of Curci. Viviano speelde tegen Engeland, maar iemand al een idee of Curci alweer fit is of de wedstrijd tegen Tsjechie gaat halen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:07 schreef stefmans het volgende:
Ik gooi alles nog een laatste keer op Italië.
Ik denk dat de coach voor Viviano gaat, Curci zou wel eens einde toernooi kunnen zijn.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:23 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Confirm. Alleen ik twijfel nog over de doelman, Viviano of Curci. Viviano speelde tegen Engeland, maar iemand al een idee of Curci alweer fit is of de wedstrijd tegen Tsjechie gaat halen?
Heb het opgezocht maar kon alleen vinden dat er een scan was en dat er het komende dagen duidelijk wordt of hij nog inzetbaar is.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:23 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Confirm. Alleen ik twijfel nog over de doelman, Viviano of Curci. Viviano speelde tegen Engeland, maar iemand al een idee of Curci alweer fit is of de wedstrijd tegen Tsjechie gaat halen?
Precies, dat was ook het enige wat ik kon vinden. Die flippo van Porto hoef ik er niet in, al gaat die misschien wel flinke punten pakken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:25 schreef AminBen het volgende:
[..]
Heb het opgezocht maar kon alleen vinden dat er een scan was en dat er het komende dagen duidelijk wordt of hij nog inzetbaar is.
Toen maar die grabbelaar van FC Porto erin gegooid. Hopen dan Ben Sahar zijn dagje niet heeft![]()
de nummer 2 heeft er wel meer, maar het gaat om het gemiddelde hequote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:18 schreef andre347 het volgende:
[..]
Was natuurlijk ook wel te verwachten met zoveel voetbal fans![]()
Ik doe t lekker goed bij alletweequote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:02 schreef borisz het volgende:
1 na laatste bij het team maar wel eerste bij de uitslagen voorspellen![]()
quote:'Rajkovic optie voor PSV, Beerens mag gaan'
15/6/2007 9 :17
PSV heeft komend seizoen mogelijk de beschikking over Slobodan Rajkovic. Volgens het Algemeen Dagblad mag de achttienjarige Servische verdediger, eigendom van Chelsea, ervaring opdoen in Eindhoven. Roy Beerens mag vertrekken.
Rajkovic verblijft momenteel met Jong Servië in Nederland om deel te nemen aan het EK Onder-21. De verdediger kreeg nog geen speeltijd tijdens het toernooi, maar zijn land plaatste zich wel al voor de halve finale en de Olympische Spelen.
Chelsea scoutte Rajkovic een jaar geleden en legde de jonge Serviër direct vast. Het afgelopen seizoen kwam hij nog uit voor zijn vroegere club OFK Belgrado. Om meer ervaring op te doen zou een overgang naar PSV, waarmee Chelsea een samenwerkingsverband heeft, voor de hand liggen. Volgens het AD hebben begeleiders van de Servische jeugdploeg gezegd dat de overstap van Rajkovic naar Eindhoven bijna rond is.
Idem dito, ondanks dat het een prutser is. En het heeft 14 punten opgeleverd.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:52 schreef AminBen het volgende:
Heb van die Portugese keeper mijn captain gemaakt![]()
Als Israel wint ben ik het haasje
Screenshot maken, uitprinten en boven je bed hangen!quote:
Hij is een verdediger, en hij scoort. Geen goals tegen, geen kaart, en 90 minuten volgemaakt. Daar krijg je veel punten voor jaquote:Op zondag 17 juni 2007 05:51 schreef Smeich het volgende:
Waarom heeft Veloso in hemelsnaam 12 punten?Ik baal daar beetje van want had die gast dus wederom op t eind eruit gehaald..
edit: ik denk t door te hebben... je krijgt wel veel punten toebedeeld zeg.. poe poe
Of een verdediger of een aanvaller scoort - dat maakt toch niet uit?quote:Op zondag 17 juni 2007 12:05 schreef WeebI het volgende:
[..]
Hij is een verdediger, en hij scoort. Geen goals tegen, geen kaart, en 90 minuten volgemaakt. Daar krijg je veel punten voor ja
Heb door die Portugezen al 30 puntjes verzameld.
Vandaag nog Chiellini, Aquilani (C), Lita, Nugent en Onuoha
Een aanvaller krijgt doorgaans meer kansen en dus is het knapper als een verdediger scoort -> meer punten.quote:Op zondag 17 juni 2007 12:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Of een verdediger of een aanvaller scoort - dat maakt toch niet uit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |