Klopt. Jankovic (aanvallende middenvelder van Servië) doet het wat dat betreft wel goed met zijn 8 goals in Spanje tot dusverre.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:25 schreef Fides het volgende:
Er spelen weinig echte goalgetters op het EK, is er uberhaupt 1 speler die er dit seizoen meer dan 10 heeft ingetrapt? (Behalve Nugent 15 goal in de Championship)
Ja, maar die kerel zal wel alle penalties (+ vrije trappen?) nemen of heel goed kunnen koppen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:48 schreef methodmich het volgende:
[..]
Klopt. Jankovic (aanvallende middenvelder van Servië) doet het wat dat betreft wel goed met zijn 8 goals in Spanje tot dusverre.
Raar inderdaad.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:51 schreef Chiel-Montagne het volgende:
Dus als ik het goed begrijp kun je kosteloos transfereren? Wel jammer.
Vrije trappen wellicht wel, strafschoppen niet dacht ik.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:55 schreef Fides het volgende:
[..]
Ja, maar die kerel zal wel alle penalties (+ vrije trappen?) nemen of heel goed kunnen koppen?
En wij hebben Drenthequote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:09 schreef Wopper1 het volgende:
Verwacht toch wel dat vanaf morgen de landen wat aanvallender zullen spelen aangezien er ploegen zijn die absoluut moeten winnen.
De Portugezen moeten nu echt wat gaan doen, en Nederland kan daar heerlijk van profiteren. Hopen op veel punten.
Nee, maar de meeste spitsen hebben ook een belabberde wedstrijd-goal-ratio. 'Toppers' als Pazzini, H. Almeida en Babel lopen allemaal 5:1.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:06 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vrije trappen wellicht wel, strafschoppen niet dacht ik.
Maar er zijn inderdaad weinig pure afmakers. Ook omdat de meeste spitsen niet allemaal basisspeler zijn, maar toch.
Nou, dat wordt t helemaalquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:57 schreef Messenga het volgende:
Belgie en Nederland winnen, almeida scoort voor portugal op aangeven van Nani, Maduro scoort de 1-1 op aangeven van Drenthe en Vlaar kopt de 2-1 binnen door een verre uittrap van Waterman.
Zo.. als dat zo gebeuren dan ben ik ook binnen geloof ikquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:57 schreef Messenga het volgende:
Belgie en Nederland winnen, almeida scoort voor portugal op aangeven van Nani, Maduro scoort de 1-1 op aangeven van Drenthe en Vlaar kopt de 2-1 binnen door een verre uittrap van Waterman.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |