Curci idd al heeft Viviani volgens mij meer wedstrijdervaring in de benen. Raggi zal nu wel rechtsback worden.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:55 schreef Fides het volgende:
Potenza is geblesseerd en Consigli is naar mijn weten niet de eerste doelman toch?
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Bentley kan ik nu dus ook vervangen, hij is niet van de partij.
Kruiswijk voor Donk. Kruiswijk wissel, Jenner erbij als aanvaller.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:06 schreef pekel het volgende:
Emmen av is er..
Carson
Drenthe - Vermaelen - Donk - Vlaar
Assati - Nani - João Moutinho - Janković
Rossi (c) - Hugo Almeida
Wissel: Jenner
Ja ik weet van de spelers in Italië veel af, en ik weet dat er veel goede spelers tussen zitten. Dus ze worden gewoon EKquote:Op vrijdag 8 juni 2007 07:58 schreef Mr-Sander het volgende:
Je had het beter AC Italia kunnen noemen
Volgend seizoen zowel eentje in de Primera Division als vanouds de Premier League editiequote:
Ja, dat moest wel want ik had geen punten meerquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:13 schreef Smeich het volgende:
En dan toch Consigli in de basis zetten.... ?
[..]
Volgend seizoen zowel eentje in de Primera Division als vanouds de Premier League editie
sowieso Pazzini en Rossi en een derde spits erbij (zoals het eerste van Italië recentelijk) zou me ook niets verbazen..kwaliteit genoeg daarvoor ook..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:11 schreef BramKVO het volgende:
wie worden nu eigenlijk de twee startspitsen van Italie ??
aangemeld onder de naam boriszquote:1: Curci ITA 0 0 6 SRB
2: Vermaelen BEL 0 0 4.5 POR
3: Vlaar (C) NED 0 0 6 ISR
4: Taylor ENG 0 0 5.5 CZE
5: Trindade POR 0 0 6 BEL
6: Bentley ENG 0 0 7.5 CZE
7: Nani POR 0 0 7.5 BEL
8: Aissati NED 0 0 5.5 ISR
9: Richardson ENG 0 0 6 CZE
10: Babel NED 0 0 7 ISR
11: Hugo Almeida POR 0 0 8 BEL
12: De Mul BEL 0 0 5.5 POR