abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50165755
Ik hoor via internet een aantal problemen over Tegelcom Nederland van Peter Teske uit Voorhout.

Wij staan op het punt om met hem in zee te gaan.
Heeft iemand ervaring met hem en zo ja, wat voor ervaring?

Help mij om een juiste beslissing te nemen.
pi_50165798
http://www.google.com/search?q=tegelcom&sourceid=ie7&rls=com.microsoft:en-US&ie=utf8&oe=utf8

Ik zou het maar niet doen als ik die zoekresultaten alleen al zie.
pi_50165820
In KLB komen alleen zeikerds. Dus voor advies zou ik ergens anders mensen aan de mouw trekken.
Din jävla kuk!
pi_50165947
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 15:23 schreef ruud.nl het volgende:
http://www.google.com/search?q=tegelcom&sourceid=ie7&rls=com.microsoft:en-US&ie=utf8&oe=utf8

Niet echt he.
pi_50166014
lol je bent genaaid!
  woensdag 6 juni 2007 @ 15:30:52 #6
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_50166082
quote:

Klinkt betrouwbaar TS
Lang leve mij! *O*
pi_50166207
whehe

verkeerd forum trouwens.
pi_50166241
quote:

Die had ik al gezien, maar is steeds dezelfde post. Kan dus maar één klacht online vinden waarin een tweede klacht gemeld wordt.

Probeer meer te vinden dan alleen die bij Tros radar.
pi_50166274
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 15:34 schreef thedude0 het volgende:
whehe

verkeerd forum trouwens.
Waar dan in?
pi_50166374
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 15:35 schreef Evik het volgende:

[..]

Waar dan in?
Werk, Geldzaken & Recht ?
pi_50166401
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 15:38 schreef thedude0 het volgende:

[..]

Werk, Geldzaken & Recht ?
Ander voorstel graag... dat lijkt me belachelijk.
pi_50166466
tsja, als zo;'n bedrijf met tros radar in aanraking is geweest lijkt het me niet kosher. klaar.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_50167875
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 15:40 schreef simmu het volgende:
tsja, als zo;'n bedrijf met tros radar in aanraking is geweest lijkt het me niet kosher. klaar.
Nee, is een forum waar mensen hun problemen kunnen spuwen. Niet specifiek met Tros radar zelf dus.
pi_50171907
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 15:40 schreef simmu het volgende:
Radar zorgt vaak wel voor een behoorlijke mate van stemmingmakerij.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_50171946
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 15:22 schreef Evik het volgende:
Ik hoor via internet een aantal problemen over Tegelcom Nederland van Peter Teske uit Voorhout.

Wij staan op het punt om met hem in zee te gaan.
Heeft iemand ervaring met hem en zo ja, wat voor ervaring?

Help mij om een juiste beslissing te nemen.
Gewoon doen.
  woensdag 6 juni 2007 @ 18:42:30 #16
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_50172233
Jezelf afhankelijk maken van een persoon die genoemd wordt op Internetoplichting.nl klinkt als een potentiële Darwin-award voor je portemonnee.
  † In Memoriam † woensdag 6 juni 2007 @ 19:28:03 #17
21636 Feestkabouter
pi_50173834
vraag in hoeverre hij bereid is om een clausule in het contract vast te leggen waarin hij akkoord gaat met een soort boete of schadevergoeding als hij zijn afspraken niet nakomt. simpel.
pi_50199159
Na overleg weer open..

Inclusief de mededeling dat persoonlijke gegevens: telefoonnummers (e-mail)adressen etc niet gewenst zijn.
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_50215658
Beste Evik,

Ik ben degene die o.a. is opgelicht door Peter Teske van TegelCom Nederland.
Ik ben ook degene die e.e.a. heeft geplaatst op Internet.

Dit is voor het eerst dat ik op deze website ben en lees dat er dus waarschijnlijk meer mensen de dupe zijn of met hem in zee willen gaan!

Alsjeblieft doe dit NIET!

Mocht je meer willen weten mail mij dan privé met een eventueel mobielnummer.
Zo kan ik je meer vertellen over wat er op dit moment wel/ niet speelt.

Nogmaals, tot op heden hebben wij nog steeds ons aanbetaalde bedrag NIET terug!!!

Kijk eens op Tros opgelicht (google op Peter Teske) daar zul je een mailwisseling kunnen lezen!!

Ik hoop dat het een waarschuwing is voor mensen. En MOCHT je al opgelicht zijn en je komt er niet uit, stuur ook eens mails naar:
opgelicht@tros.nl - radar@tros.nl - kassa@vara.nl

Hoe meer klachten daar binnenkomen, hoe eerder gedupeerden de handen ineen kunnen slaan en er hier achteraan gegaan wordt!
pi_50215764
Mocht je inderdaad WEL in zee willen gaan met Peter, dan is dat jouw keus.
1 les, BETAAL NIETS AAN!!!!!

Ik weet dat hij ontzettend goed werk KAN leveren, maar niets zal doen zodra je hebt aanbetaald!!!
pi_50232481
indy 1. Ik heb het zelfde probleem. Ik heb je een priovate message gestuurd. Aub contact.
pi_50232829
Wel opvallend dat de 2 die klachten over Tegelcom hebben, zich alleen hebben aangemeld om in dit topic te posten.

Misschien een manier om Tegelcom zwart te maken? Het is aan TS om te beoordelen of hij met Tegelcom in zee wil gaan.
pi_50255578
Ruud, ik begrijp jouw berichtje niet helemaal.
Allereerst probeer ik Tegelcom niet zwart te maken, en zowel wat dan nog?
Deze man is mij een hoop geld verschuldigd. Dit is pure diefstal!
En dan mag ik mijn mening niet uiten?

Maar goed, ook heb ik al gezegd dat ik wéét dat Peter goed werk kán leveren. Alleen was dat in de tijd (vorig jaar nog want sinds september ongeveer is hij (weer) voor zichzelf begonnen) dat hij nog voor een baas werkte!
Daarom heb ik met klem gezegd dat ze best met Peter in zee kunnen gaan als ze willen, alleen betaal gewoon niets aan. Dat is namelijk de fout die ik heb gemaakt.
Wellicht te goed van vertrouwen?
pi_50256237
Overigens, kijk ook eens over dit onderwerp op http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=51102&postdays=0&postorder=asc&start=0

Dit ben ik een tijdje terug gestart!
pi_50343865
Mensen, blijf alsjeblieft reageren. We hebben al 3 mensen bij elkaar die opgelicht zijn door Peter!
We willen met zijn allen aktie ondernemen en hoe meer mensen, hoe harder het aankomt! (figuurlijk gesproken!)
Laat een bericht achter om met elkaar in contact te komen via een private message!
  donderdag 14 juni 2007 @ 00:39:42 #26
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_50435125
Klinkt betrouwbaar, goeie vent!
pi_50435635
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 00:39 schreef hugecooll het volgende:
Klinkt betrouwbaar, goeie vent!
pi_51607536
Het heeft inderdaad niets met zwartmaken te maken.
Wij zijn ook gedupeerd door Peter Teske. Wij hebben eind vorig jaar werk verricht voor hem, hij heeft van de klant het geld gekregen en wij kunnen nu fluiten naar onze centen.
Hij belooft al maanden dat hij gaat betalen, maar komt gewoon zijn eigen afspraken niet na.

Ook de betalingsregelingen die hij zelf heeft voorgesteld met het incassoburo dat wij hebben ingeschakeld, worden niet nagekomen. Voor ons is de maat vol. Wij gaan deze week aangifte doen bij de politie.
pi_51612047
Ik ken ze niet, maar wat wel handig is, is alle afspraken vast laten leggen die je met die mensen maakt, bijvoorbeeld op papier of op een recordertje in je kleding of iets dergelijks.
Zo kan je ze altijd terugpakken op hun eigen woorden, mocht dat nodig zijn.

Maar kies je niet liever een bedrijfje uit waarvan je zeker weet dat ze goed werk leveren en dat alles netjes gaat zoals het hoort?
Als je een oogje hebt laten vallen op een bepaalde tegel kan je ook kijken of andere bedrijven deze ook te koop aanbieden/ bestelbaar zijn.

Zijn de klagers over het bedrijfje waar je mee in zee wilt (wilde) gaan oprecht, of proberen ze de boel zwart te maken? Dit moet je je ook afvragen, als deze ene man zijn gezin van zijn inkomen moet onderhouden zou het heel zonde zijn als hij wel oprecht is en de boel door dit soort dingen voor hem verklooid wordt.
Succes in elk geval.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')