quote:dankjewel
Op woensdag 06 februari 2002 16:12 schreef DJKoster het volgende:
gecondoleerdwat doet dit topic hier?
waar moet ie anders?! onzin zeker
quote:
Op woensdag 06 februari 2002 16:12 schreef DJKoster het volgende:
gecondoleerdwat doet dit topic hier?
Sterkte meid! Heb je Muts een mooi plekje gegeven in de tuin of zo? Ik was ook altijd heel verdrietig als er een cavia van mij doodging, die deed ik dan in een mooi doosje met wat stro, en begroef ik dan in de achtertuin...
(Nu heb ik alleen nog goudvissen)
quote:dankjewel... ja, ik ga em zometeen begraven in de achtertuin. Ik ben er net pas achter, laat em nog heel even in zijn kooi liggen.
Op woensdag 06 februari 2002 16:25 schreef Spuuglokje het volgende:[..]
Dus jij wou zeggen dat Heaven7 geen relatie had met Muts? Relatie is in dit geval misschien niet het juiste woord, maar er is toch de band tussen mens en huisdier, en als je huisdier doodgaat of ziek is, kun je heel verdrietig zijn!
Sterkte meid! Heb je Muts een mooi plekje gegeven in de tuin of zo? Ik was ook altijd heel verdrietig als er een cavia van mij doodging, die deed ik dan in een mooi doosje met wat stro, en begroef ik dan in de achtertuin...
(Nu heb ik alleen nog goudvissen)
quote:Sooo, chill out...
Op woensdag 06 februari 2002 16:25 schreef Spuuglokje het volgende:[..]
Dus jij wou zeggen dat Heaven7 geen relatie had met Muts? Relatie is in dit geval misschien niet het juiste woord, maar er is toch de band tussen mens en huisdier, en als je huisdier doodgaat of ziek is, kun je heel verdrietig zijn!
quote:Ik ben 16 en
Op woensdag 06 februari 2002 16:19 schreef Qlvirnm het volgende:
vind je het heeeeel erg als ik je vraag hoe oud je bent en wat je hoogst genoten opleiding is....?
"wat je hoogst genoten opleiding is....?"
wat??? ![]()
wat heeft leeftijd hiermee te maken? het is toch erg om een huisdier te verliezen, of je nou 5, 16 of 88 bent.
en als je wil praten: msn: f_reiber@hotmail.com
Veel sterkte!
ennuh...die naam muts...das een naam die ik ook gebruik bij iedereen die ik lief, aardig of leuk vind...dus...leuke naam vinnik!
sterkte!
Maar ik had wel een vraagje, die beesten worden toch maar 2 a 3 jaar oud?
quote:ja, ze worden niet zo oud jammer genoeg
Op woensdag 06 februari 2002 19:59 schreef Parel het volgende:
Sterkte met je verlies.Maar ik had wel een vraagje, die beesten worden toch maar 2 a 3 jaar oud?
quote:ja, ik gebruik die naam ook vaker
Op woensdag 06 februari 2002 19:57 schreef Red-Ace het volgende:
ik ben ook een groot dierenliefhebber en vind het rot voor je om te horen.ennuh...die naam muts...das een naam die ik ook gebruik bij iedereen die ik lief, aardig of leuk vind...dus...leuke naam vinnik!
sterkte!
muisje, pluisje, pluimpje, streepje, spits en muts dus.
Je vertelde dat dit zo'n speciale hamster was. Wil/kan je er iets meer over vertellen over Muts?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |