abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3069263
Muts, mijn dwerghamstertje is dood, het was echt de leukste hamster die ik ooit heb gehad (heb die beestjes al vanaf mn 7e)
En ga nou niet lachen om zn naam.. het was zo'n schatje
he bah, gelijk mn hele dag verpest.
Hij sliep gewoon, maar hij lag net half op zn rug en ik heb al zovaak dooie hamsters gezien dat ik al zag dat dit niet goedwas, en ja hij was al stijf
pi_3069318
gecondoleerd met stijve harde muts............sterkte de eerste dagen zijn het zwaarste
Pluk de dag voordat iemand anders het doet ;-)
pi_3069321
wel een lieve naam...sterkte...
pi_3069322
gecondoleerd

wat doet dit topic hier?

pi_3069464
quote:
Op woensdag 06 februari 2002 16:12 schreef DJKoster het volgende:
gecondoleerd

wat doet dit topic hier?

dankjewel

waar moet ie anders?! onzin zeker

woensdag 6 februari 2002 @ 16:19:38 #6
21584 Qlvirnm
zo, nou eerst een bavaria
pi_3069541
vind je het heeeeel erg als ik je vraag hoe oud je bent en wat je hoogst genoten opleiding is....?
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music
  woensdag 6 februari 2002 @ 16:25:49 #7
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_3069720
quote:
Op woensdag 06 februari 2002 16:12 schreef DJKoster het volgende:
gecondoleerd

wat doet dit topic hier?

Dus jij wou zeggen dat Heaven7 geen relatie had met Muts? Relatie is in dit geval misschien niet het juiste woord, maar er is toch de band tussen mens en huisdier, en als je huisdier doodgaat of ziek is, kun je heel verdrietig zijn!

Sterkte meid! Heb je Muts een mooi plekje gegeven in de tuin of zo? Ik was ook altijd heel verdrietig als er een cavia van mij doodging, die deed ik dan in een mooi doosje met wat stro, en begroef ik dan in de achtertuin...
(Nu heb ik alleen nog goudvissen)

pi_3069758
*leeft met je mee*
pi_3069790
quote:
Op woensdag 06 februari 2002 16:25 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Dus jij wou zeggen dat Heaven7 geen relatie had met Muts? Relatie is in dit geval misschien niet het juiste woord, maar er is toch de band tussen mens en huisdier, en als je huisdier doodgaat of ziek is, kun je heel verdrietig zijn!

Sterkte meid! Heb je Muts een mooi plekje gegeven in de tuin of zo? Ik was ook altijd heel verdrietig als er een cavia van mij doodging, die deed ik dan in een mooi doosje met wat stro, en begroef ik dan in de achtertuin...
(Nu heb ik alleen nog goudvissen)

dankjewel... ja, ik ga em zometeen begraven in de achtertuin. Ik ben er net pas achter, laat em nog heel even in zijn kooi liggen.
pi_3069816
quote:
Op woensdag 06 februari 2002 16:25 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Sooo, chill out...
Nederland heeft een cellentekort. [br] Parttime DnB-Addicts Crew® Promoter.
pi_3069847
quote:
Op woensdag 06 februari 2002 16:19 schreef Qlvirnm het volgende:
vind je het heeeeel erg als ik je vraag hoe oud je bent en wat je hoogst genoten opleiding is....?
Ik ben 16 en

"wat je hoogst genoten opleiding is....?"

wat???

wat heeft leeftijd hiermee te maken? het is toch erg om een huisdier te verliezen, of je nou 5, 16 of 88 bent.

pi_3069957
Gecondoleerd
pi_3070022
ook vanuit deze hoek gecondoleerd.
pi_3070048
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_3070049
Veel sterkte, is altijd klote als zoiets gebeurd...
B Red Ten
pi_3070139
gecondoleerd

en als je wil praten: msn: f_reiber@hotmail.com

Realisme moet de leidraad zijn van ons bestaan, maar mag het ons er niet van weerhouden te dromen. Of te fantaseren over het paradijs -- Real life goes before e-life
pi_3070316
dank jullie allemaal wel
de serieuze reacties tenminste
pi_3070429
* Viggen is geen dierenliefhebber, maar 'k kan me voorstellen dat je er best verdrietig door bent....

Veel sterkte!

pi_3070451
Veel sterkte
  woensdag 6 februari 2002 @ 19:57:32 #20
21608 Red-Ace
iNSANE fuckedup
pi_3071928
ik ben ook een groot dierenliefhebber en vind het rot voor je om te horen.

ennuh...die naam muts...das een naam die ik ook gebruik bij iedereen die ik lief, aardig of leuk vind...dus...leuke naam vinnik!

sterkte!

[b]each time i thought i was free... i discoverd a bigger cage![br][url=http://www.kwakkie.com][i]Red-Ace[/i][/url][/b] <<< My Site.
pi_3071933
gecondoleerd. ik voelde me ook zo toen mijn muis kong doodging
veel sterkte
  woensdag 6 februari 2002 @ 19:59:42 #22
17519 Parel
van de funky narcoticabrigade
pi_3071939
Sterkte met je verlies.

Maar ik had wel een vraagje, die beesten worden toch maar 2 a 3 jaar oud?

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan!
pi_3071950
quote:
Op woensdag 06 februari 2002 19:59 schreef Parel het volgende:
Sterkte met je verlies.

Maar ik had wel een vraagje, die beesten worden toch maar 2 a 3 jaar oud?

ja, ze worden niet zo oud jammer genoeg
maar het blijft verdrietig.
deze was 2 denk ik. en hij was niet ziek, dus neem aan dat het ouderdom was
pi_3071982
quote:
Op woensdag 06 februari 2002 19:57 schreef Red-Ace het volgende:
ik ben ook een groot dierenliefhebber en vind het rot voor je om te horen.

ennuh...die naam muts...das een naam die ik ook gebruik bij iedereen die ik lief, aardig of leuk vind...dus...leuke naam vinnik!

sterkte!

ja, ik gebruik die naam ook vaker soort koosnaampje..
en ik heb al zoveel namen gehad voor mijn andere hamsters..

muisje, pluisje, pluimpje, streepje, spits en muts dus.

woensdag 6 februari 2002 @ 20:15:16 #25
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_3072029
Klote voor je. Ik kan je goed voorstellen hoe je je voelt. Mijn kat is al heel erg oud en maakt het waarschijnlijk ook niet lang meer. Het is echt een heel bijzonder beestje en ik heb nog nooit zo'n speciale band met een dier gehad. Ik moet er niet aan denken dat ze er straks niet meer is!

Je vertelde dat dit zo'n speciale hamster was. Wil/kan je er iets meer over vertellen over Muts?

Geen zorgen voor de dag van morgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')